down door pil?
woensdag 8 augustus 2012 om 09:38
Hallo allemaal!
Ik slik nu drie maanden de vervanger van de microgynon namelijk de Eleonore 30/50 microgram.
Sinds die tijd zit ik zo slecht in mijn vel!
Ik voel me down, kan weinig hebben .
Verder kom ik aan als een idioot! Zat altijd op 55 en nu al 61,7. Daardoor kan ik mijn kleren slecht nog aan. Daar baal ik echt van ..
Verder is mijn libido gedaald naar -100 , voel me echt lelijk , terwijl ik eerder altijd heel tevreden was over mezelf. Zal ook door die extra kilo's komen denk ik . Gekke is, ik kom eigenlijk alleen aan bij mijn buik.
Ook de zin in sex is geheel weg , ik mis het niet eens! Das toch raar?
Ik heb de dokter hierover gebeld en hèb een afspraak staan voor vrijdag maar misschien dat andere vrouwen zich hierin herkennen met deze pil?
Ik slik nu drie maanden de vervanger van de microgynon namelijk de Eleonore 30/50 microgram.
Sinds die tijd zit ik zo slecht in mijn vel!
Ik voel me down, kan weinig hebben .
Verder kom ik aan als een idioot! Zat altijd op 55 en nu al 61,7. Daardoor kan ik mijn kleren slecht nog aan. Daar baal ik echt van ..
Verder is mijn libido gedaald naar -100 , voel me echt lelijk , terwijl ik eerder altijd heel tevreden was over mezelf. Zal ook door die extra kilo's komen denk ik . Gekke is, ik kom eigenlijk alleen aan bij mijn buik.
Ook de zin in sex is geheel weg , ik mis het niet eens! Das toch raar?
Ik heb de dokter hierover gebeld en hèb een afspraak staan voor vrijdag maar misschien dat andere vrouwen zich hierin herkennen met deze pil?
woensdag 8 augustus 2012 om 09:43
woensdag 8 augustus 2012 om 09:43
Geen ervaring met die pil, maar weet wel dat een pil dit kan veroorzaken.
Heb zelf goede ervaringen met de yasmin pil, die werkt tegen pms, kan je libido verhogen en je kunt er van af vallen. Toen ik ermee stopte kwam ik aan...
Fijnste bijkomstigheid en reden nr 1 waarom ik hem gebruikte was dat hij ook goed helpt tegen acne.
Heb zelf goede ervaringen met de yasmin pil, die werkt tegen pms, kan je libido verhogen en je kunt er van af vallen. Toen ik ermee stopte kwam ik aan...
Fijnste bijkomstigheid en reden nr 1 waarom ik hem gebruikte was dat hij ook goed helpt tegen acne.
woensdag 8 augustus 2012 om 09:46
woensdag 8 augustus 2012 om 09:53
Dijn dat het toch herkent word. De assistente die ik een aantal weken terugbelde zei me dat dat absoluut niet kon omdat het dezelfde is als de microgynon alleen andere hulpstoffen.
Voor deze had ik de 'echte' microgynon en nooit klachten..
En nu bij deze dus wel. Eigenlijk raar dat ze deze geven want ik moet de pil toch volledig zelf betalen !
Gisteravond was ik het gevoel zo zat dat ik besloot te bellen voor een afspraak .
Ik ga dan toch eens navraag doen over de yasmin. Spiraal heb ik eerder gehad maar die stoot mijn lichaam af, erg jammer want leek me ideaal .
Voor deze had ik de 'echte' microgynon en nooit klachten..
En nu bij deze dus wel. Eigenlijk raar dat ze deze geven want ik moet de pil toch volledig zelf betalen !
Gisteravond was ik het gevoel zo zat dat ik besloot te bellen voor een afspraak .
Ik ga dan toch eens navraag doen over de yasmin. Spiraal heb ik eerder gehad maar die stoot mijn lichaam af, erg jammer want leek me ideaal .
woensdag 8 augustus 2012 om 10:04
Voor mijn zwangerschap slikte ik de microginon30 en ben daar ook mee gestopt omdat ik me er erg down door voelde. Ik heb toen een koperspiraal laten plaatsen en wat was dat een verademening. Na mn zwangerschap heb ik een hormoonspiraal (zit 7xminder hormoon in) laten plaatsen en ook daar had ik last van (ik wou de hormoonspiraal proberen omdat er heel weinig hormoon in zit) dus die er uit en het was als of er een grijze sluier van me af viel. Weer een koperspiraal laten zetten en nu ben ik erg blij dat ik geen last meer heb van die hormonen!
woensdag 8 augustus 2012 om 10:20
quote:sundream schreef op woensdag 08 augustus 2012 10:06 Waarom stoot je lichaam het spiraal af? Door de hormonen?Nee schijnbaar vind mijn lichaam het niet fijn als er iets vreemds inzit, de huisarts heeft hem toen twee keer geplaatst en beide keren kreeg ik heel veel buikpijn na een dag en floepte hij eruit uiteindelijk.
woensdag 8 augustus 2012 om 10:24
Ok; da's jammer.
Misschien is een zo natuurlijk mogelijke pil iets voor je?
http://forum.viva.nl/forum/Gezondheid/Z ... ges/130035
Misschien is een zo natuurlijk mogelijke pil iets voor je?
http://forum.viva.nl/forum/Gezondheid/Z ... ges/130035
woensdag 8 augustus 2012 om 10:25
Of misschien toch een Gynefix spiraal proberen?
http://forum.viva.nl/forum/Gezondheid/H ... ages/15157
http://forum.viva.nl/forum/Gezondheid/H ... ages/15157
woensdag 8 augustus 2012 om 10:26
Ik ben ook ontzettend depri geweest door de pil, ik heb meerdere soorten geprobeerd maar had van alle versies in meer of mindere mate last. Na een half jaar volledig zonder iets voelde ik me weer een stuk beter. Nu heb ik een spiraal en voel me daar prima bij, balen dat dat voor jou geen optie is!
Stop in elk geval met je pil, hoe eerder je dit doet hoe eerder je je weer normaal voelt.
Stop in elk geval met je pil, hoe eerder je dit doet hoe eerder je je weer normaal voelt.
woensdag 8 augustus 2012 om 11:04
quote:Marloes85 schreef op woensdag 08 augustus 2012 10:26 Ik ben ook ontzettend depri geweest door de pil, ik heb meerdere soorten geprobeerd maar had van alle versies in meer of mindere mate last. Na een half jaar volledig zonder iets voelde ik me weer een stuk beter. Nu heb ik een spiraal en voel me daar prima bij, balen dat dat voor jou geen optie is!
Stop in elk geval met je pil, hoe eerder je dit doet hoe eerder je je weer normaal voelt. Dat wil ik ook maar ik mag absoluut niet zwanger worden, ik heb namelijk baarmoederhalskanker achter de rug en ik mag het eerste jaar echt niet zwanger worden..
Stop in elk geval met je pil, hoe eerder je dit doet hoe eerder je je weer normaal voelt. Dat wil ik ook maar ik mag absoluut niet zwanger worden, ik heb namelijk baarmoederhalskanker achter de rug en ik mag het eerste jaar echt niet zwanger worden..
woensdag 8 augustus 2012 om 13:20