verwarmingselement friteuse

08-08-2012 12:21 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
heeft iemand enig idee waarvan het verwarmingselement van een friteuse is gemaakt? welk metaal.

alvast bedankt!
Waarom moet je dat weten?
we hebben hier een berg friteuses staan en nu is mijn vriend het oude ijzer ed aan het sorteren. maar we weten niet precies waar die elementen bij moeten.
Van hetzelfde materiaal als het verwarmingselement van je wasmachine, vaatwasser, gourmetstel en broodbakmachine.
verba volant, scripta manent.
In dat geval is ijzer toch gewoon ijzer? Of had je gehoopt dat ze van goud gemaakt zouden zijn
Hmm.. het blijkt nogal gecompliceerd

http://en.wikipedia.org/wiki/Heating_element

Iets van een combi van nikkel en chroom?
quote:_origami_ schreef op 08 augustus 2012 @ 13:05:

In dat geval is ijzer toch gewoon ijzer? Of had je gehoopt dat ze van goud gemaakt zouden zijn dat zou mooi zijn ... maar helaas, die illusie had ik al niet.
quote:maryni83 schreef op 08 augustus 2012 @ 13:20:

Hmm.. het blijkt nogal gecompliceerd

http://en.wikipedia.org/wiki/Heating_element

Iets van een combi van nikkel en chroom?Dank je wel.... volgens mij ook zoiets ja.
Inleveren bij de milieustraat onder oude electronica en apparatuur. Er zit namelijk een snoertje aan!
quote:Pepermint_Patty schreef op 08 augustus 2012 @ 13:59:

Inleveren bij de milieustraat onder oude electronica en apparatuur. Er zit namelijk een snoertje aan!Het snoertje kun je ook nog altijd verwijderen.
Dan nog zit er bedrading in om het "ijzer" heet te maken. Zou het gewoon inleveren bij oude apparaten. Zij weten het daar vast wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven