Entertainment alle pijlers

Frasier! Ik ben fan!

08-08-2012 13:35 39 berichten
Sinds een paar maanden kijk ik naar de afleveringen van Frasier op Comedy Central. Ik vind alle afleveringen echt hilarisch. Alles is zo goed in elkaar gezet en gespeeld.

Ik kan mij herinneren dat het jaren geleden ook is uitgezonden door, ik meen, de Vara. Ik vond er toen niets aan, waarschijnlijk te jong. Toch is Frasier niet echt populair geweest in Nederland, toch? Terwijl deze comedie jaren heeft gelopen in Amerika en vele prijzen heeft gewonnen.

Comedy series zoals The Cosby Show, Family Ties en vele anderen waren destijds wel populair terwijl Frasier niet echt in Nederland is doorgebroken. Ik vraag mij af waarom?

Wie is er nog meer fan (geweest)?
Alle reacties Link kopieren
Frasier is inderdaad heel lang zeer populair geweest.

Grappig dit, ik word oud.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Had ik ook. Ooit gezien, vond het stom. Maar paar jaar geleden heb ik het echt gevolgd van begin tot eind. Vond het echt leuk. Denk dat het inderdaad te maken had met mijn leeftijd.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Ik ben een enorme fan!
Ik keek het jaren geleden ook altijd.
Frasier is toch meer voor volwassenen, waar Family Ties, Growing Pains e.d. toch meer voor het hele gezin waren (in de jaren '80 waar ieder kind versgewassen op zaterdagavond het wekelijkse bakje chips at en samen met de ouders keek).
Heeft de Vara destijds ook alle afleveringen uitgezonden? Echt populair is het hier toch niet geweest?
quote:lemoos schreef op 08 augustus 2012 @ 13:40:

Frasier is toch meer voor volwassenen, waar Family Ties, Growing Pains e.d. toch meer voor het hele gezin waren (in de jaren '80 waar ieder kind versgewassen op zaterdagavond het wekelijkse bakje chips at en samen met de ouders keek).Ja, dat zal het wel geweest zijn inderdaad. Al is het denk ik, onder de volwassenen van toen, ook niet populair geweest.
quote:louisavuitton schreef op 08 augustus 2012 @ 13:41:

[...]

Ja, dat zal het wel geweest zijn inderdaad. Al is het denk ik, onder de volwassenen van toen, ook niet populair geweest.Teveel concurrentie van Friends? Misschien ook omdat het hebben van een peut in de VS al veel langer is ingeburgerd, en een parodie op peuten en psychiaters dan ook leuker is.
Vara zend Cheers uit, Frasier is hier een uitloop op
quote:louisavuitton schreef op 08 augustus 2012 @ 13:41:

[...]

Ja, dat zal het wel geweest zijn inderdaad. Al is het denk ik, onder de volwassenen van toen, ook niet populair geweest.

Jawel joh, volgens mij keek iedereen die ik ken het.

Dat, en Seinfeld.

Friends en die serie over die mensen in dat appartementencomplex met dat zwembad in het midden (hoe heet die ook alweer? Met Sammie Jo Heather Locklear? Edit: ik weet het alweer: Melrose Place) waren meer voor jong volwassenen.
quote:queenfan25 schreef op 08 augustus 2012 @ 13:43:

Vara zend Cheers uit, Frasier is hier een uitloop opDe NCRV zond afleveringen uit van Cheers.
quote:camry schreef op 08 augustus 2012 @ 13:46:

[...]

Jawel joh, volgens mij keek iedereen die ik ken het.

Dat, en Seinfeld.

Friends en die serie over die mensen in dat appartementencomplex met dat zwembad in het midden (hoe heet die ook alweer? Met Sammie Jo Heather Locklear? Edit: ik weet het alweer: Melrose Place) waren meer voor jong volwassenen.Dan zal dat het wel geweest zijn inderdaad. Ik keek dus naar Melrose Plase en Beverly Hills 90210 Ik heb ook wel eens naar Seinfeld gekeken in die tijd, maar vond dat ook niet echt leuk (behalve die buurman met dat rare haar). Ben beniweuwd of ik Seinfeld nu wel leuk vind, nu ik oud ben geworden hahaha.
Hier nog een fan!

Grappig dat die twee psychiaters (of psychologen?) zo veel issues hebben. Ik vind Niles en Frasier ook uiterlijk veel op elkaar lijken. "Aardse" Daphne vind ik heel leuk. Ze doet me met haar nuchterheid soms aan mezelf denken.

Ook van Seinfeld. Sommige afleveringen kan ik uit mn hoofd.

Kramer is mijn favoriete personage.

Ooit was er een aflevering over een geschilderd portret van hem. Dat schilderij heb ik in een galerie in San Francisco teruggezien.
Ik ben ook fan, heeft me al door vele slaapeloze nachten heen geholpen. Sowieso blij met Comedy Central.
Seinfeld blijft geweldig, ik kijk het nog regelmatig.

De buurman is trouwens Kosmo Kramer
Ik vind Frasier geweldig! Two and a half man, ook heel leuk.

Seinfeld heb ik nooit leuk gevonden.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Seinveld vind ik afschuwelijk.

Bah.

Hij kan niet acteren, zij is een muts en George is wel het meest vervelende tv mannetje wat ik ken. En Kramer kent ook maar 1 trucje. Nee snap niet dat dat ooit zo'n groot succes is geworden. Snap wel waarom ze daarna niet meer op tv te zien zijn.
Waarin onderscheidt Frasier zich dan van andere comedie series? Sommige afleveringen lijken wel zo'n ouderwetse klucht en sommige grapjes zijn echt flauw, maar ik betrap mij erop dat ik hardop zit te lachen voor de TV en dat heb ik echt niet zo snel!
quote:galadriel schreef op 08 augustus 2012 @ 13:54:

Seinveld vind ik afschuwelijk.

Bah.

Hij kan niet acteren, zij is een muts en George is wel het meest vervelende tv mannetje wat ik ken. En Kramer kent ook maar 1 trucje. Nee snap niet dat dat ooit zo'n groot succes is geworden. Snap wel waarom ze daarna niet meer op tv te zien zijn.Seinfeld is een grote persiflage op de Amerikaanse single twintigers/dertigersgemeenschap. Deze vorm van satire spreekt niet iedereen aan.
quote:amarna schreef op 08 augustus 2012 @ 13:59:

[...]

Seinfeld is een grote persiflage op de Amerikaanse single twintigers/dertigersgemeenschap. Deze vorm van satire spreekt niet iedereen aan.Maakt van Seinfeld nog steeds geen goed acteur, hij heeft maar 1 gezichtsuitdrukking. En ik vind het geen Satire daarvoor is het niet maatschappijkritisch genoeg.
Ik vind het wel een ontspannende serie om te kijken.

Leuk om te kijken. Maar ik ga er niet speciaal voor thuisblijven of het opnemen ofzo. Wel pauzeren als ik het op heb staan en de telefoon gaat ofzo.
Ieder zijn eigen smaak toch?

Zo heb ik nooit kunnen ontdekken wat er nou leuk zou moeten zijn aan Friends...
Seinfeld vind ik minder leuk dan Frasier, maar kijk ik ook wel vaker, ook ontspannen om naar te kijken en best grappig.
quote:camry schreef op 08 augustus 2012 @ 13:51:

Seinfeld blijft geweldig, ik kijk het nog regelmatig.

De buurman is trouwens Kosmo Kramer Seinfeld is geweldig, vooral de typetjes zoals de geniepige indiscrete postbode Newman en crazy Joe Davola
anoniem_109511 wijzigde dit bericht op 08-08-2012 14:19
Reden: lui
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven