Zonvakantie níet met ArkeFly
woensdag 8 augustus 2012 om 13:56
In november of december dit jaar wil ik graag naar de zon. Caribisch gebied, Mexico. Die hoek.
Maar welk land ik ook kies en via welke site ook: de vlucht is in 90% van de gevallen met ArkeFly. En mijn reisgenoot heeft daar slechte ervaringen mee en wil dat liever niet meer.
Weet iemand een site waarbij je ook een voor- of afkeur voor vliegmaatschappij kunt aangeven?
Maar welk land ik ook kies en via welke site ook: de vlucht is in 90% van de gevallen met ArkeFly. En mijn reisgenoot heeft daar slechte ervaringen mee en wil dat liever niet meer.
Weet iemand een site waarbij je ook een voor- of afkeur voor vliegmaatschappij kunt aangeven?
woensdag 8 augustus 2012 om 14:08
Ik ben twee jaar geleden met Arke Fly naar Mexico geweest en had ook een erg oud vliegtuig, vloog volgens mij al 30 jaar op en naar Mexico! Van luxe was ook geen sprake, erg verouderde stoelen en weinig ruimte. Zou je niet aanraden om met Arke fly naar Mexico te gaan!! Kan je helaas niet verder helpen met welke vliegtuigmaatschappij ook naar Mexico vliegt.....
woensdag 8 augustus 2012 om 14:29
woensdag 8 augustus 2012 om 14:53
Vaak met Arkefly gevlogen en was altijd ok. KLM is natuurlijk wel beter, maar is ook een stuk duurder. Arkefly is inderdaad veel beter dan bijvoorbeeld Transavia.
Ik weet niet waar je woont, maar je kunt boeken bij Arke en dan via Dusseldorf of Weeze vliegen. Dan vlieg je met TUIfly. Dat is de moedermaatschappij van Arke en vond ik nog beter dan Arkefly!
Ik weet niet waar je woont, maar je kunt boeken bij Arke en dan via Dusseldorf of Weeze vliegen. Dan vlieg je met TUIfly. Dat is de moedermaatschappij van Arke en vond ik nog beter dan Arkefly!
woensdag 8 augustus 2012 om 15:23
quote:intheheart schreef op 08 augustus 2012 @ 14:32:
TO, waar bestonden de ' slechte ervaringen' uit, als ik vragen mag?
Weet ik eerlijk gezegd niet precies. Heb er zelf ook vervelende dingen over gelezen maar hier nu weer veel positieve ervaringen.
Ach, als het niet anders zou kunnen of het wordt zeer begrotelijk dan zet ze zich er overheen. Zei ze me zojuist.
TO, waar bestonden de ' slechte ervaringen' uit, als ik vragen mag?
Weet ik eerlijk gezegd niet precies. Heb er zelf ook vervelende dingen over gelezen maar hier nu weer veel positieve ervaringen.
Ach, als het niet anders zou kunnen of het wordt zeer begrotelijk dan zet ze zich er overheen. Zei ze me zojuist.