Zonvakantie níet met ArkeFly

08-08-2012 13:56 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
In november of december dit jaar wil ik graag naar de zon. Caribisch gebied, Mexico. Die hoek.

Maar welk land ik ook kies en via welke site ook: de vlucht is in 90% van de gevallen met ArkeFly. En mijn reisgenoot heeft daar slechte ervaringen mee en wil dat liever niet meer.

Weet iemand een site waarbij je ook een voor- of afkeur voor vliegmaatschappij kunt aangeven?
ik denk dat je dan alleen de keuze hebt om apart een ticket en apart verblijf te boeken. ben je wel duurder uit natuurlijk

ik heb veel gevlogen en zelf nooit problemen gehad met Arke fly. KLM vliegt ook op mexico, tenminste toen ik ging.
Je kan toch zelf een ticket en hotel los boeken? Kan je uit alle maatschappijen kiezen die je wilt.
Ik ben twee jaar geleden met Arke Fly naar Mexico geweest en had ook een erg oud vliegtuig, vloog volgens mij al 30 jaar op en naar Mexico! Van luxe was ook geen sprake, erg verouderde stoelen en weinig ruimte. Zou je niet aanraden om met Arke fly naar Mexico te gaan!! Kan je helaas niet verder helpen met welke vliegtuigmaatschappij ook naar Mexico vliegt.....
Als de vluchten in 90% van de gevallen met Arke fly gaan en je man wil dat niet, dan boek je toch iets bij die andere 10%?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nooit problemen gehad met Arke Fly. Ik zou dus gewoon met Arke Fly vliegen.
Hier ook nooit problemen gehad met Arkefly. Zou het echt aanraden. Maar als je via OAD boekt vlieg je zeker niet met Arkefly en zij hebben ook hele leuke bestemmingen
Arkefly heeft zelfs meer beenruimte dan KLM en dat is op een lange vlucht wel relaxed.Hier word vaak met Arkefly gevlogen nooit geen probleem,trouwens met de KLM ook nooit geen problemen.

Zou je eventueel vanuit Belgie of Duitsland willen of kunnen vliegen?
Ik heb gevlogen met Transavia en Arkefly. Vond Arkefly veulllll beter! De service, maar ook bijv de stoelen in het vliegtuig waren veel aangenamer. Ik zou zeggen ' Vriendin, zet je er maar overheen' .
TO, waar bestonden de ' slechte ervaringen' uit, als ik vragen mag?
@intheheart.

Transavia is bij mij ook geen favoriet.Een keer en nooit meer.

Voor dezelfde centjes vlieg je wel relaxed oa bij Arkefly.
Vaak met Arkefly gevlogen en was altijd ok. KLM is natuurlijk wel beter, maar is ook een stuk duurder. Arkefly is inderdaad veel beter dan bijvoorbeeld Transavia.

Ik weet niet waar je woont, maar je kunt boeken bij Arke en dan via Dusseldorf of Weeze vliegen. Dan vlieg je met TUIfly. Dat is de moedermaatschappij van Arke en vond ik nog beter dan Arkefly!
Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met Arke Fly.

Meer beenruimte dan KLM. Betere service dan Transavia.
quote:intheheart schreef op 08 augustus 2012 @ 14:32:

TO, waar bestonden de ' slechte ervaringen' uit, als ik vragen mag?

Weet ik eerlijk gezegd niet precies. Heb er zelf ook vervelende dingen over gelezen maar hier nu weer veel positieve ervaringen.

Ach, als het niet anders zou kunnen of het wordt zeer begrotelijk dan zet ze zich er overheen. Zei ze me zojuist.
Los boeken kan uiteraard, inderdaad duurder. Maar die tip over oad klopt, bedankt. Kijk, dat moet je dan even weten.
En ja, die 10%. Da's een goeie. Maar ik ben aan het surfen, heb tig vensters open staan en vergeet die ene 10% dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven