Mode & Beauty alle pijlers

bruidsmodezaak

08-08-2012 14:16 25 berichten
Ik ben op zoek naar een al te grote bruidsmodezaak, waar je prettig wordt geholpen, zonder dat je het gevoel hebt dat je een nummer bent. Het liefst in Zuid-Holland, Utrecht of Brabant.

Waar heb jij je bruidsjurk gekocht (liefst met website)?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben toen ik ging trouwen naar veel winkels geweest, waarvan de Bruidshoek in Leiden er positief tussenuit sprong. Daar ook mijn jurk gekocht.

Forum mobiel, dus link gaat niet lukken.
mijn jurk komt hiervandaan:

http://www.anastasi.nl/

geen jurk uit haar collectie maar samen ontworpen en helemaal zo gemaakt.

ik weet niet hoe ze nu werkt. toen ik trouwde deed ze het nog vanuit haar huis maar dat is al wat jaren geleden.

erg fijne omgang, prachtige producten tegen mooie prijzen
En doooooor!
Denk eens aan Noord Holland.De Witte Markies ( even googelen er op)
Covers in Utrecht.

Super geholpen, en wat een ontzettende lieve meiden daar. Heel profesioneel, behulpzaam enz.

(ik heb geen idee hoe andere zijn, was daar kijken en kwam gelijk mijn droomjurk tegen)
Ik ben heel erg enthousiast over Marie-Jose Swolfs in Tilburg. Werd er heel fijn en persoonlijk geholpen nadat ik mijn jurk ergens anders had gekocht waar ze hem te klein voor me besteld hadden en mij toen meedeelden dat ik dan wel aangekomen zou zijn. Marie-Jose heeft alles voor me opgelost en uiteindelijk ben ik getrouwd in een prachtig passende jurk.

En verder dus de waarschuwing, ga nooit maar dan ook echt NOOIT naar Koonings in Deurne. Als je echt een nummer wilt zijn, ongeinteresseerd en slecht geholpen wilt worden, je beledigd wilt worden en je wilt dat de stola die je zelf elders hebt gekocht (maar net zo goed een familiestuk had kunnen zijn) een vodje wordt genoemd, moet je daar zijn. Om over alle er ineens bijkomende kosten die nergens vermeld werden nog maar te zwijgen. Dat had je immers kunnen weten, dat is logisch, je koopt toch elke maand een trouwjurk?
In Deurne zit Konings en die is ook goed.
Ik geloof in leven voor de dood
@ Broadway, dat ziet er goed uit. Daar ga ik zeker een kijkje nemen. Dank je wel!

@ Blubblub00, ik heb de site gevonden, hoor. Dank je wel voor de tip
Grappig, 2 tegenovergestelde meningen over dezelfde winkel precies onder elkaar
@ redband, dank je wel. Ik heb de site opgschreven

@ ti_ta_tuttebelle, bedankt voor je tip. Wel grappig dat vrolijkevrouw1 een andere ervaring heeft met Konings in Deurne. Maa Marie-Jose ga ik ook onthouden.

@vrolijkevrouw1, bdankt voor je reactie
quote:druifje83 schreef op 08 augustus 2012 @ 14:38:

Grappig, 2 tegenovergestelde meningen over dezelfde winkel precies onder elkaar Misschien werkt vrolijkevrouw1 wel in die zaak
Ik ben bij bruidshuis diane in boxmeer geweest: ECHT SUPER!!!!ze hebben heel veel mooie jurken en de service is geweldig en heel persoonlijk!
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt
Na mijn ervaring ben ik gaan googlen, reacties op trouwforum.nl ed over Koonings spreken ook boekdelen. Ik had ook vantevoren in mijn omgeving al slechte dingen over Koonings gehoord, maar viel zo voor mijn jurk dat ik er met open ogen intrapte. Andere zaken zijn professioneel en respectvol over elkaar, maar zwijgen betekenisvol als het over Koonings gaat.

En ja, ik kan nog 100 argumenten aanvoeren. En ja, het is mijn persoonlijke queeste geworden om iedereen die ik kan behoeden, te behoeden.
Ik vond Ann & John in Eindhoven geweldig. Veel keuze, ze nemen de tijd voor je en heel lief en leuk personeel.
Hoi ti ta,

Ik was bij koonings goed geholpen maar ik ben niet in andere zaken geweest. Misschien heb ik geluk gehad. Ik ben ook maar 1x getrouwd meer dan 10 jaar terug. Konings zat toen nog oom het dorp ( was kleine zaak toen terwijl het nu heel groot is).

Ik wens to een fijne bruiloft en een mooie jurk, waar dan ook. Ik had een jurk van pronovias. Hangt nu op zolder, pas hem niet meer Marja.

Groetjes, vv
Ik geloof in leven voor de dood
groot betekent niet onpersoonlijk. Ik ben geslaagd bij Honeymoonshop in Rotterdam (1 vd grootste van NL??) en werd heel leuk geholpen en ben ook goed geslaagd. Bruidshoek in Leiden ben ik ook geweest voor een vriendin en daar was het ook erg leuk.

Succes en veel plezier!
Ik heb mijn trouwjurk gekocht bij de bruidsmodezaak in Rosmalen, goed geholpen maar heb ook 1 pasafspraak toen was het zo druk dat ze bijna geen tijd voor me hadden. Als dat mijn eerste afspraak was geweest had ik daar mn jurk nooit gekocht.

Ben ook bij Koonings in Deurne geweest vond het ook niks en had ook allemaal slechte verhalen gehoord daarna. Daarbij was mijn jurk bij de bruidsmodezaak ook 200 euro goedkoper als bij Koonings (allebei dezelfde Maggie Sottero) en bij de bruidsmodezaak hoef je ook niets te betalen voor het vermaken.

Een aanrader dus!
quote:broadway schreef op 08 augustus 2012 @ 14:27:

mijn jurk komt hiervandaan:

http://www.anastasi.nl/

geen jurk uit haar collectie maar samen ontworpen en helemaal zo gemaakt.

ik weet niet hoe ze nu werkt. toen ik trouwde deed ze het nog vanuit haar huis maar dat is al wat jaren geleden.

erg fijne omgang, prachtige producten tegen mooie prijzen

Dank je wel!! Ik heb even de website bekeken en ben helemaal enthousiast! Ik droom al vanaf dat ik een klein meisje was van een jurk in 2 kleuren (met een soort van "bovenrok" en "onderrok" die schuin over elkaar heen vallen in 2 kleuren). Ik heb een plaatje al helemaal in mn hoofd zitten en was bang dat het erg moeilijk zou zijn om precies die jurk te vinden.

Ik zie hier de ontelbare mogelijkheden, vrij te mix-and-matchen en het is nog betaalbaar ook. Ik ga deze link snel doorsturen naar mn moeder (die gaat de jurk tenslotte betalen.. ). Volgens mij moeten we hier maar eens langsgaan.

Echt super bedankt!
Ik ben heel goed geholpen bij Jenny' Bruidsmode in Rijen.
Ik ben goed geslaagd bij www.mijndroomjapon.nl, winkel zit in Amersfoort en Woerden.
quote:colinnie schreef op 08 augustus 2012 @ 14:57:

groot betekent niet onpersoonlijk. Ik ben geslaagd bij Honeymoonshop in Rotterdam (1 vd grootste van NL??) en werd heel leuk geholpen en ben ook goed geslaagd. Bruidshoek in Leiden ben ik ook geweest voor een vriendin en daar was het ook erg leuk.

Succes en veel plezier!Bij beiden geweest, uiteindelijk jurk gekocht in de eerste. Leuke mensen die de tijd voor je nemen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik ben maar in 1 bruidswinkel geweest, bruidsoutlet.nl in Leiden.

Kleine winken waar je zelf kan neuzen, maar waar de verkoopsters ook tijd voor je proberen te nemen en je persoonlijk benaderen en helpen. Ik had er een erg prettig gevoel bij.

In tegenstelling tot wat ik dacht (het is toch een outlet) hebben ze erg veel keus, ik dacht dat er maar per maat een paar jurken zouden hangen, maar er hing echt veel (iig in maat 38/40).
Ik ben geslaagd bij de Bruidsgalerie in Uden (toen nog Nistelrode). Hele fijne winkel met kundig personeel. Meteen de eerste jurk is het geworden.

Veel plezier met de jurkenjacht.
Ik ben ook geslaagd bij Anastasi in Utrecht, ik had een eigen ontwerp en ze heeft het precies zo gemaakt en ook nog in de kleuren die ik wilde.

De prijs was in verhouding erg laag, juist omdat ze precies maakt wat je wilt, en ook nog in de kleur en de stof die je wilt zonder dat de jurk duurder wordt.(maakte ook niet uit of er meer stof nodig was voor bijv. sleep of haar-ding).
quote:EvaViva schreef op 08 augustus 2012 @ 14:49:

Ik vond Ann & John in Eindhoven geweldig. Veel keuze, ze nemen de tijd voor je en heel lief en leuk personeel.Deze ja! Ben daar zo ontzettend goed geholpen, hele fijne winkel met leuk personeel. Ze nemen alle tijd voor je, geen bekakte bedoening wat je nog weleens ziet (vind ik bv bij covers in Utrecht), heel veel keus, ze houden de jurk netjes voor je in de winkel totdat je bijna gaat trouwen. Ik ben in totaal 3 keer langs geweest om te kiezen, passen, afstellen en ophalen. Vriendin van me is in een klein winkeltje in Veldhoven geweest volgens mij en die kreeg de jurk telkens mee naar huis. Moest dus voor het afpassen weer de jurk meeslepen enzo. Dat was hier niet zo, ze houden hem daar tot een week of 2 voor je bruiloft, dan pas je hem nog eenmaal en krijg je hem mee. Ik vond het een hele prettige ervaring bij ze iig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven