Lijf & Lijn alle pijlers

Project Lekker Wijf

30-07-2012 08:53 1185 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maandagochtend, kwart voor negen. Mijn vakantie is voorbij. Het regent. Achter mij een jaar vol drank en sigaretten en onbeperkt eten. Voor mij een kwabbig buikje. Het is tijd om iets te veranderen!

Ik wil weer een meisje zijn in plaats van de lompe boer die ik nu soms lijk. Ik wil naar de kapper, ik wil van dat nieuwe laagje spek af, ik wil godbetert misschien wel helemaal stoppen met roken. Ik wil dat die beginnende onderkin er niet meer is én ik wil weer leuke kleren aan. Maar ik wil de vooral nog wat beter voelen over mezelf. Want heel veel is er niet mis mee, maar een beetje aandacht kan dit lijf wel gebruiken.

Moet dat online? Nou nee, niet echt. Maar het kan natuurlijk wel Heeft er zin om iemand mee te doen?
Heb bij de Slimme Meiden meegeschreven en op een eigen topic, jaren terug. Verder ben ik echt een slechte meeschrijver. Ook daar helpt het topic bij.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
I'm still here....
Ik ben er ook!

Vanmorgen een 1-euro ontbijt gehad bij Ikea: croissant, gekookt ei, bruin minipistolerje, plak kaas, cupje jam en een koffie.

Volgens de kcal-tabel van valtaf.nl niet echt heel gezond, maar nu aan het compenseren met magere kwark en vanavond macaroni met veel groente en een beetje rundergehakt.

En bahh, het is me in de rug geschoten, net zo pijnlijk, loop de hele tijd scheef en kan amper uit een stoel komen. Zit nu dus buiten in de zon met een warme pittenzak, haha. Wel rot, wou vanavond sporten, maar dat gaat dus nu niet...

Oepps iets te veel getraind. (wel knap hoor!)

Iehl, Waterhoofd, die 'wijven' vind ik echt niet lekker.. Brr... Vooral die heel gespierde. Dat kan toch helemaal niet zonder anabolen en zo?

Doe mij trashy Kim Kardashian maar. Vreselijk wijf, maar voor haar lichaam doe ik een moord!
Ik vind gespierd erg mooi.

De laatste vind ik ook niet mooi, dat ik veel te veel.
@ misskerss

Hier een mooie foto voor jou

Hè bepp, een beugel heb ik ook gehad op latere leeftijd. Ik was ongeveer 32 toen ik hem nam en ben zo blij dat ik dat gedaan heb. Ik had zo'n draculatand en durfde nooit te lachen, het beste wat ik ooit voor mijn uitstraling en vooral zelfvertrouwen heb gedaan.
Yay! Vandaag mn pilates set binnengekregen, dus kan nu ook thuis lekker elke avond even trainen =D

Volgende week begin ik weer bij mn sportschooltje en maandag laat ik mn nagels doen.

Gisteravond kaartjes besteld voor een concertje van Will and the People en daar word ik erg blij van, ook goed voor de LW uitstraling

Vanavond salade met tomaat, komkommer en feta, jummie!

Morgen werken tot 19u en daarna weer even fijn ronddwalen in de supermarkt.

Mn rug doet nog steeds niet echt mee, dus qua bewegen nog even een dagje rustig aan vandaag, maar morgen ga ik weer aan de wandel en de fiets.

Ik ben op een of andere manier heel blij vandaag!

Succes allemaal =)
Thnx, Waterhoofd.. Dat vind ik persoonlijk iets mooier maar ieder z'n smaak. Misschien komt het ook omdat dat gespierde far out of my reach is, haha!
Eens met kers! Ik zou ook een moord doen voor het Kim Kardashian-lijf. Prachtige vrouw, zolang ze d'r mond dichthoudt Sterkte met je rug, trouwens!

En jaaaa, vakantie.. ik kijk er nu al naar uit! Ik ben een paar jaar niet geweest, dus dit wordt genieten! Vandaag gelijk een aantal bikini's besteld, ik ben heel benieuwd hoe en of ze me staan. Gelukkig wel thuis passen in plaats van onder de tl-buizen in de winkel, een stuk prettiger.

Voor nu bijna klaar met werken en dan straks weer even een uurtje bikkelen in de sportschool! Aangezien ik geen zin heb om te koken wordt het vanavond maar een tosti denk ik. Voor het gezonde dan ook nog wat kwark met fruit en een beetje muesli en mocht ik nog zin hebben om iets te knabbelen dan heb ik heel verantwoord wortels liggen.

Fijne avond allemaal!
Dag lekkere wijven van me

Hoe gaat het hier? Hier wel okee. Gisteren iets te veel lekkere dingen gegeten (best een boel) en meteen een kilo zwaarder. Maar ik heb besloten dat ik daarom NIET ineens geen lekker wijf ben, want ik heb er als lekker wijf van genoten en er kan niet in 1 dag 1 kilo vet aankomen Dus vandaag heerlijk veel fruit gegeten en straks lekker koken (zelfgemaakte ovenfrites met kipspiesjes en rode kool hmmm!) en nog naar de sportschool. Lelijk doen tegen jezelf helpt niks, dus waarom zou je ook.

Goeie instelling Elastiekje!

En bedankt, Baby Dirk, ondanks de rugpijn tóch gaan sporten vanavond. Ik vond dat ik best wel kon fietsen en armoefeningen kon doen en dat was ook zo. Zit nu voldaan op de bank. Heerlijk. Dat Kim Kardashian-lijf mag er nu wel komen!

Bij mij in de sportschool hebben ze trouwens bewegingsbanken en vacusteps. Weet iemand of dat werkt?

Ik moet nog een echte rondleiding krijgen, maar omdat ik officieel nog revalideer en het nog vakantieperiode is, is dat er niet echt van gekomen. Ben wel benieuwd, maar durf ergens ook niet te vragen, denk dan altijd dat die strakke sportinstructeur denkt dat ik zo'n dik lui wijf ben die denkt wel even strak te kunnen worden met een trillende ligstoel.

Naja, als hij zo denkt heeft hij wel gelijk...

Hmmpff...
Schoenen binnen? Check!

Schoenen passen? Check!

Evy gedownload? Check!

Strakke hippe renbroek aan? Check!

Allis rondje hardlopen? ...Check!!!

En t was heerlijk, en goed vol te houden. Nu sparen voor een goede sportBH.
Hoi LW's !

Wat zijn jullie toch super goed, jullie mogen trots op jullie zelf zijn! Ik ben nog niet helemaal in die flow..

@Miskers ik denk niet dat zo'n sportbegeleider zo denkt! Als goed is, is het een professioneel en zal hij je daarin goed moeten begeleiden! Als jij je niet prettig voelt, ga je naar een andere sportschool!

@ Efa, super goed dat je stopt met roken, met de goede instelling lukt je dat! :D

@Allis, Goed bezugg!! Heb jij ook je voeten laten afmeten door bijv. Runnersworld?

Ik heb vandaag lekker 12 km geskeelerd! Wel te veel gegeten naar mijn idee.. Maar boeie, had verder een fijne dag

Ik vraag me af hoe oud iedereen is, volgens mij verschilt het nogal in leeftijd..

Fijne avond!
Maak van een mug een vlinder.
Gaat goed hier zo te lezen met de lekkere wijven!

Ik zit zelf ook aardig op het goeie spoor, maak elke dag een smoothie (aardbeien, banaan en magere yoghurt, heerlijk!) en eet gezond. Gisteren een heerlijk vullende maaltijdsalade als avond eten gehad. Steppen doe ik een keer of 3-4 per week, daarnaast buikspieroefeningen en ik heb een nieuwe weerstandband gekocht, de oude is maandag gesneuveld. Volgens de wii was ik afgevallen :-) Dit weekend wel een bbq gepand, daar ga ik als lekker wijf met mate van genieten!

Efa, heel goed dat je gaat stoppen met roken, knop om, dan lukt het je. Succes!

Allis goed zeg dat je hebt hardgelopen. Hield je het goed vol?

Misskers, heeft het sporten nog goed gedaan voor je rug?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Hier een aardig goede dag gehad. Heb redelijk goed gegeten en ga zo nog even een rondje hardlopen. Alleen ik moet echt op tijd gaan slapen, wat nog steeds niet lukt. Want hierdoor heb ik 's ochtends zoveel moeite met opstaan. En ik blijf dan ook gewoon lekker liggen, waardoor ik geen tijd heb om 's ochtends te gaan sporten. Maargoed morgen weer een nieuwe dag. Nieuwe ronde, nieuwe kansen ;).
Joeee.. 86 baantjes in 55 minuten gezwommen vanavond.

Efa!!!!! Je zou nog terugkomen op je herkenbare verhaal, ben nu wel errug benieuwd.

Jata, fijn dat je vandaag een goede dag had!

Misskers, die beweginsbanken, als dat de zogenaamde slenderbanken zijn dan helpen deze helemaal niks. Dit is echt voor mensen die zulke zware obesitas hebben dat ze niet in staat zijn om te bewegen zodat ze ergens mee starten. Voor de mens die op een fiets kan zitten, lopen e.d. is het zonde van je tijd.

Lauwtje, ik ben 27 jaren jong... en voel me de laaste maand 18

Goed bezig Allis! bij de H&M hebben ze goede sportbh's/tops voor maar 15 euro. Deze gebruik ik ook en zijn echt goed!

Goede instellelingElastiekje! Leven moet wel leuk blijven natuurlijk!

Ik ga een slopend en feestend weekend tegemoed, ben bang dat de -1,5 kilo er maandag er weer aan zitten...

Fijne avond!
Goedenacht lekkere wijven!

Ik lees allemaal goede dingen hier

Ondanks mijn nachtelijk leven, zit ook ik goed op LW-schema. Gisteren mijn wekker om 16u gezet, boterhammetje en wat fruit gegeten en hup naar de sportschool gegaan. Aldaar 5 kwartier krachttraining gedaan! Wat was/ben ik groots op mezelf Nachtdiensten lenen zich uitermate goed voor lui gedrag en iedereen zal het ook accepteren van je. Maar...ik doe deze serie nachten niet mee met de luiheid. Dwing daarmee gelijk wat respect af bij collega's haha . Kan nooit kwaad dacht ik zo!

Het voelt in ieder geval erg goed. Heb de indruk dat ik wat minder blubberig ben inmiddels. En vandaag na het slapen weer hardlopen, go go go Gigi!

Vandeweek wilde ik mezelf eindelijk toestaan om m'n favoriete Chanel nagellak te kopen, maar....uitverkocht. En hoor ik van de verkoopster dat ze het nu niet kunnen bestellen, want Chanel is dicht wegens vakantie?!?!?! Ik vond het een raar verhaal! Maar gelukkig heeft ze het nog in een andere winkel voor me kunnen vinden, zaterdag kan ik het ophalen en ga ik mijn teennagels weer mooi rood maken. Ben het weekend 'manloos', dus ga heerlijk in mijn eentje tutten en rommelen in huis. En heb daarstraks hele gave pumps gezien op internet, ik vrees dat ik daar even voor moet gaan shoppen want ze blijven echt in mijn hoofd hangen. En een beetje LW loopt natuurlijk op sexy pumps

Goed meiden, keep up the good work en tot morgennacht!
De weegschaal in de sportschool beweerde gisteren dat ik vetter was geworden en dat ik zo'n 2 kilo aan spieren was verloren in een maand tijd! Ik snapte helemaal niks van die uitslag en dreigde er flink chagrijnig van te worden.

En toen kwam ik een sportinstructeur tegen die zei: 'je bent afgevallen hè?'. En toen bedacht ik me dat dat ik de laatste tijd (eindelijk, eindelijk) regelmatig complimenten krijg over dat ik afgevallen ben. En toen dacht ik: f*ck die stomme weegschaal!

quote:elastiekje_ schreef op 08 augustus 2012 @ 16:55:

Gisteren iets te veel lekkere dingen gegeten (best een boel) en meteen een kilo zwaarder. Maar ik heb besloten dat ik daarom NIET ineens geen lekker wijf ben, want ik heb er als lekker wijf van genoten en er kan niet in 1 dag 1 kilo vet aankomen Dus vandaag heerlijk veel fruit gegeten en straks lekker koken (zelfgemaakte ovenfrites met kipspiesjes en rode kool hmmm!) en nog naar de sportschool. Lelijk doen tegen jezelf helpt niks, dus waarom zou je ook.Woehoe, that's the spirit!
Goedemorgen!

Het sporten heeft inderdaad wel goed gedaan voor mijn rug, voel het nog wel, maar kon al beter uit bed komen dan gisteren.

Door dat ik zo bewust bezig ben met eten en sporten voel ik me trouwens ook al veel lekkerder, jullie ook?

En go Gigi, ik heb altijd rode teennagels in de zomer. Weinig moeite, groots effect! En als je het kan betalen zou ik zeker die pumps kopen!!

Fijne dag allemaal!
@Allis

Als goede sportBH kan ik je die van het Livera huismerk aanbevelen.

Die gebruikik zelf ook met hardlopen en vind m erg fijn. Hij geeft veel steun, knelt niet en houd je borsten tegen je lichaam waardoor ze niet pijnlijk gaan schudden.

Ik geloof dat ie ook maar rond de 25 euro is, dus dat valt mee.

Ik lees al een poosje met jullie project mee en ben zelf ook een week of 5 geleden begonnen. Wat een geweldig motiverende club zijn jullie bij elkaar!
Dag lekkere wijven!

Gisteren weer heerlijk gesport, vandaag voor het eerst een beetje spierpijn. Ik twijfel of ik vanavond weer ga lopen of dat ik een dagje rust neem en dat rondje bewaar voor het weekend. Ik zie het vanavond wel. Ben al heel trots op mezelf; drie dagen achtereen gesport

Ik voel me inderdaad ook steeds meer een lekker wijf, kers. Merk echt dat de combinatie van meer sporten en op je eten letten een hele hoop goeds doet. Ik zit lekkerder in mijn vel en voel me goed!

Vandaag worden mijn bikini's bezorgd. Ben heel benieuwd! Verder al aan het nadenken wat ik nog meer nodig heb voor vakantie. Sowieso een sexy jurkje, wat rokjes/ shorts en wat shirtjes. Heb oprecht zin in shoppen, het wordt een stuk leuker als je lekkerder in je vel zit!

Vanavond heb ik ook een avondje alleen, ga denk ik ook even lekker tutten: nagels lakken (rood of roze), benen scheren, scrubben.. en dan heerlijk in mijn joggingbroek op de bank

Fijne dag allen!
Lauwtje, ik ben 31.

Babydirk, ik ben ook trots op jou! Ik moet vandaag lopen. Heb die app, van Start To Run. Met Renate.... Iedereen loopt weg met Evy. Letterlijk en figuurlijk. Maar die is niet te downloaden, volgens mij. Ik zoek in de store van mijn telefoon. Play store.

Meer sporten en op je eten letten, is volgens mij ook het beste. Ik merk dat ik steeds meer een taille terugkrijg. Denk dus dat het afvallen ook nu pas begint, bij mij. Ik heb gewichtjes, voor mijn armen. Sportschool werkt niet voor me. Dan maar zo. Ik bepaal dan op welke tijden ik ga sporten. Geeft meer mogelijkheden.

Allis, sport-bh, heb ik ook nodig. Livera zit hier, dus naar aanleiding van de tip van druppel, ga ik vanmiddag kijken.

Gigi, dat van die pumps..... Ik kan echt niet lopen, op de meesten. De hak moet niet te hoog zijn. Maar dan krijg je dus categorie "lomp". Een te dikke hak, vind ik geen gezicht, bij mij. Een soort nijlpaard in tutu. Dat effect.... Dus echte killer heels, heb ik niet. Als iemand een tip heeft, hou ik me aanbevolen.

Kers, ik voel me inderdaad beter. Energieker. Dat merkte ik vanmorgen erg. Ik was vroeg op. Heb me echt uit bed gesleept, maar voelde me al vrij snel goed wakker en kiplekker.

Rasa, fijn dat je bevestiging kreeg van de sportinstructeur. Telt toch wel, als hij iets zegt.

MEF, goed bezig, met zwemmen. De bh's van de H&M, pas ik niet. Ze zitten meestal net niet goed. Altijd al geweest, trouwens. Ook in mijn superslanke periode.

Dat weekend feesten, klinkt gezellig. En wie weet valt de schade erg mee. Je beweegt toch al meer en leeft iets bewuster. Misschien kom je niet eens erg aan.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Wow, het gaat weer snel hier!

Hier gaat het nog wel ok, ook al staan haar en kleding nog steeds op mn verlanglijstje.. Straks zit ik strak in mn vel, maar loop ik in vodden met een ontploft kapsel..

Was weer een halve kg kwijt, fijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven