vriend op datingsite

08-08-2012 17:01 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste lezers,

Ik heb gisteren een hele nare ontdekking gedaan. Mijn vriend heeft, terwijl wij al een relatie hadden, op een datingsite gezeten en liegt hierover.

Ik ken hem nu ruim 8 maanden. Het is allemaal snel gegaan en we wonen al bijna 6 maanden samen. Ik heb nog wel een eigen huis maar we zijn altijd bij elkaar. Mijn vriend is altijd best jaloers als het gaat om contact met andere jongens. Hij heeft wel eens op mijn laptop gekeken en ook in mijn telefoon. Dit zette mij aan het denken.

Hierop heb ik (hoe slecht ook) hetzelfde gedaan. Ik ontdenkte een map op zijn laptop met een vrouwennaam. In de map zitten foto's beveiligd met een wachtwoord. Toen ik hem hiermee confronteerde kwam hij met een vaag verhaal aanzetten. De foto's zouden van een ex van een kennis zijn en ook hij zou het wachtwoord niet weten.

Hierop vroeg ik hem zijn e-mail te openen. Er zaten e-mails in de map van een datingsite. Zijn verklaring was dat hij zijn account twee weken nadat hij mij heeft leren kennen heeft verwijderd. (Ik wist wel dat hij voor mij actief was op dit soort sites).

Raar verhaal dus waar ik niks van geloof. Als klap op de vuurpijl ontdekte in een e-mail van hem aande datingsite uit februari. Zijn betaling werd niet geaccepteerd. Ik heb hem gevraagd waarom hij niet eerlijk is geweet. Hij wilde mij zogenaamd niet kwetsen maar zou zijn account daarna echt verwijders hebben.

Mijn dilemma is nu of ik bij hem weg moet gaan of niet. Ik weet niet eens zeker of hij nog op de site zit. Hij zegt van niet maar ik kan dit niet controleren. Ik denk oprecht niet dat hij met één van de vrouwen heeft afgesproken (klinkt naief, ik weet het). Hij zegt spijt te hebben maaar dat vind ik lekker makkelijk.

Wie o wie kan mij een goed advies geven? Ik weet niet of en hoe ik hem nu nog kan vertrouwen.
Hij heeft dus toen hij jou net leerde kennen nog even op een datingsite rondgekeken?

Lijkt me niet zo een ontzettende ramp toch? Wil je daar je relatie voor opgeven? Echt?
Ik denk dat het heel verstandig is dat je je eigen huis hebt aangehouden. Een relatie met iemand die liegt heeft geen toekomst, althans niet zoals je dat zou willen.
hij zei eerst dat het om twee weken ging. Daarna bleek dat hij minstens 3 maanden later nog op die site zat. Hij heeft er zelfs voor betaald waardoor je met meer dan 5 personen kan chatten...
Eerst maar eens terug naar je eigen huis, voortaan niet meer zo snel gaan samenwonen! Gelukkig heb je je huis nog!!!!!!
quote:malu3 schreef op 08 augustus 2012 @ 17:07:

Ik denk dat het heel verstandig is dat je je eigen huis hebt aangehouden. Een relatie met iemand die liegt heeft geen toekomst, althans niet zoals je dat zou willen.Wat liegt hij dan? Hij zegt dat hij zijn account 2 weken nadat hij TO leerde kennen heeft verwijderd. Dat blijken nu misschien 3 of 4 weken geweest te zijn. Geen big deal dus lijkt mij.
als mijn vriend dat zou flikken was hij niet mijn vriend maar mijn ex.
Als je wilt checken of hij nog op de site zit kun je zelf een profiel aanmaken en kijken of je hem ziet. Maar of dat nou heel slim is...
3 maanden alfa-man.....
Natuurlijk kan je het wel controleren. Gewoon een nepprofiel aanmaken op de bekende datingsites. Maar ja, of je daar mee bezig wil zijn als volwassen, jezelf respecterende vrouw...

Het liegen zou mij dwars zitten, ook al is hij misschien niet echt vreemd gegaan. Of je het er om uit moet maken kan alleen jij beoordelen, jij weet diep van binnen of hij genoeg van je houdt en jij van hem. Maar ik zou hem wel even laten merken dat ik er pissig om zou zijn.
Ik vind jullie reactie overdreven. Als je net iemand leert kennen, dan is het toch niet zo raar dat je account nog even aanhoudt. Wordt het serieuzer dan wordt het tijd die account op te zeggen.
blijkt 3 of 4 maanden geweest te zijn, misschien nog steeds.. Wie zal het zeggen. Buiten dat heeft hij foto's op zijn pc van een paar dagen terug waar hij zogenaamd geen wachtwoord van heeft. Naar mijn weten worden foto's die jij toegestuurd niet zomaar opgeslagen inclusief wachtwoord.. Weet dit niet zeker maar vind het een erg vreemd verhaal.
is er ook iets waarom je hem wantrouwt voorgevallen in de afgelopen zes maanden?

of zoek je een stok om mee te slaan?
Niet leuk om te ontdekken! Ik zou nog eens een uitgebreid gesprek aangaan, hem confronteren met de feiten die je weet, en hem vragen waarom ie daar behoefte aan heeft en of ie ermee zou kunnen stoppen. Een soort van laatste kans om overal eerlijk over te zijn. Als hij dingen ontkent, liegt, wat dan ook, dan weet je genoeg. Als hij je eerlijk vertelt waarom ie dit doet, en je weet te overtuigen van dat ie stopt, dan zou ik hem nog een kans geven...
quote:shadoww schreef op 08 augustus 2012 @ 17:14:

blijkt 3 of 4 maanden geweest te zijn, misschien nog steeds.. Wie zal het zeggen. Buiten dat heeft hij foto's op zijn pc van een paar dagen terug waar hij zogenaamd geen wachtwoord van heeft. Naar mijn weten worden foto's die jij toegestuurd niet zomaar opgeslagen inclusief wachtwoord.. Weet dit niet zeker maar vind het een erg vreemd verhaal.

ja dus....

ww niet weten van iets wat op je eigen pc staat is absurd.

daar zou ik ook een luchtje aan vinden zitten.

Maar waarom ben je gaan snuffelen TO?
Ik kan me voorstellen dat hij de 1ste maand, 2 maanden nog actief was en de 2e, 3e maand toen het serieus was geworden met TO, dat hij er toen al niet meer naar omkeek en uiteindelijk zijn account verwijderde. Lijkt me echt vrij normaal. Dat hij erover liegt, tja, leugentje om best wil.
quote:shadoww schreef op 08 augustus 2012 @ 17:14:

Buiten dat heeft hij foto's op zijn pc van een paar dagen terug waar hij zogenaamd geen wachtwoord van heeft. Naar mijn weten worden foto's die jij toegestuurd niet zomaar opgeslagen inclusief wachtwoord.. Weet dit niet zeker maar vind het een erg vreemd verhaal.Tja, dat is een ander verhaal. Daar zou ik wel even uitleg over vragen
quote:liselore3punt0 schreef op 08 augustus 2012 @ 17:16:

[...]

ja dus....

ww niet weten van iets wat op je eigen pc staat is absurd.

daar zou ik ook een luchtje aan vinden zitten.

Maar waarom ben je gaan snuffelen TO?Ik ben gaan snuffelen omdat hij vaker in mijn telefoon op op mijn laptop wilde kijken. Ik vond dit nogal vreemd en ben hierdoor nieuwsgierig geworden. In dat opzicht heeft hij zichzelf verraden..
zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten enzo...

Het feit dat die vriend zelf zo jaloersig doet zegt wel wat imo
daar heb ik denk ik wel een verklaring voor. Voor hem, en voor mijn vorige relatie die 4 jaar duurde, heb ik een nogal wild leventje gehad. Hier weet hij van maar vind het niet helemaal eerlijk om hier na jaren op te blijven terug komen.
Vertel hem dat je een goede password recovery software voor bestandsarchiefjes zoals die ene van zijn vriend op zijn pc hebt gedownload, en kijk of hij schrikt.
Wat alfa-man zegt. Na een eerste date kun je toch niet opeens de toekomst voorspellen en dus alle schepen achter je verbranden?
Tja,ik kwam ooit de partner van een vriendin van mij tegen op een datingsite.

Heb mijn vriendin ingelicht hierover.

Die heeft een nep profiel aangemaakt,en een date geregeld.

Keek hij even op zijn neus toen niet het blonde meisje (van de wehkamp-foto)maar zijn vriendin van 15 jaar lang voor zijn neus stond in het restaurantje van hun date!

Ze zijn trouwens nog steeds samen,dat dan weer wel?
Bedankt voor jullie meningen en adviezen!
Wat voor e-mails waren dat van de datingsite? Reclame of e-mails van vrouwen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven