Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
quote:astrape schreef op 02 augustus 2012 @ 20:56:

Ohja Frizzy, dat is waar. En was dat nou voor of na het "door de haren strelen"? Het is vast wel duidelijk dat ik dit nieuws alleen in dit topic volg.

Is er trouwens al iemand opgestaan die de rol van Estelle gaat vervullen in de waargebeurde dinsdagavond-film die ze hier binnenkort van gaan maken?En nu zitten ze beide met de handen in het haar.
Chantal Janzen natuurlijk. Wie anders?
quote:lottekeNL schreef op 08 augustus 2012 @ 15:17:

Estelle's haar zit er helemaal van in de war, zegt Ruud. Helemaal!

http://www.telegraaf.nl/p ... aken_met_Badr_Hari__.html
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ach het zal je maar gebeuren. Dat je haar in de war zit.
quote:lottekeNL schreef op 08 augustus 2012 @ 15:17:

Die ziet er toch veuuuuls te jong uit!

Ik zet eerder in op een carrière-move van Ons Con (inderdaad, die van Breukhoven: rijke vent kwijt, rijke vrijer kwijt, dussss).
conversation = awareness
Je hebt gelijk, Chantal ziet er te jong uit. Connie zou wel kunnen of een ander Leco-lijk.
Ze zijn anders even oud. Ik wil Chantal
Nou, Chantal ziet er wel een heel stuk beter uit dan.
quote:louisavuitton schreef op 08 augustus 2012 @ 09:47:

Zien jullie het niet? Het is gewoon de schuld van Koen Everink. Hij heeft vast en zeker een opmerking gemaakt over Stellie, zijn pasgeboren zoontje, Ruud Gullit, een cafe-eigenaar die een jaar geleden door Badr in elkaar is geslagen, en dat moet je bij een figuur als Badr gewoon niet doen, zeker niet als het gros van de bezoekers van Sensation stijf staan van de coke.

Typisch gevalletje van: eigen schuld, dikke bult?Nehh hij deed niks die Badr Slani
http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... t-fikse-alimentatie.dhtml

Kan ze in ieder geval een goede psycholoog betalen.
Chantal gaat raggel Hazes spelen in André - THE musical. Zij is dus al bezet.

Ik denk zelf aan Josje van K3...

De moeder van Stellie Patricia Paay en Badr Jantje Smit.
quote:lottekeNL schreef op 08 augustus 2012 @ 09:48:

Minimaal? Goh.

Badr als merknaam, voor wat, een lijn keukentextiel ofzo?
Die snoepjes!!!!!
conversation = awareness
Yesido
Estelle heeft wel de voogdij over haar kinderen gekregen, hun huis in zuid en een enorme alimentatie.

Zorg minder voor Estelle
http://www.destentor.nl/n ... e-alimentatie-betalen.ece
Ik las vanmorgen een interview, met Mari van de Ven.

Over zijn leven en klanten.

Hij 'deed' laatst Est.

Waarop de verslaggever vroeg, maar zij is toch bij Leco?

Jawel, antwoordde Mari, maar het was een spoedklus voor Es, en Leco was niet te bereiken.

Dan denk ik bij mezelf, meid, je bent in de dertig, kun jij je eigen make-up niet op/aanbrengen.?

Hoe stom, en achterlijk ben je dan !

Sorry hoor....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Yesido
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 10 augustus 2012 @ 13:07:

Ik las vanmorgen een interview, met Mari van de Ven.

Over zijn leven en klanten.

Hij 'deed' laatst Est.

Waarop de verslaggever vroeg, maar zij is toch bij Leco?

Jawel, antwoordde Mari, maar het was een spoedklus voor Es, en Leco was niet te bereiken.

Dan denk ik bij mezelf, meid, je bent in de dertig, kun jij je eigen make-up niet op/aanbrengen.?

Hoe stom, en achterlijk ben je dan !

Sorry hoor....Estelle zal het best zelf kunnen, maar waarschijnlijk niet zo goed als Leco en Mari. Leco en Mari zijn professionals. Wie het breed heeft laat het breed hangen.
Heeft zij de voogdij? Ik zie wel een reden om dat nog een keer opnieuw te bekijken.
Las vandaag dat Estelle rookt. Had ik niet verwacht en weet eigenlijk niet waarom.
Als ze dan maar niet in zijn zone rookt
quote:Mac123 schreef op 10 augustus 2012 @ 19:16:

Heeft zij de voogdij? Ik zie wel een reden om dat nog een keer opnieuw te bekijken.Dat is deze week bepaald door de rechter. Waarom moet ie dat nog eens bekijken?
quote:Julus schreef op 10 augustus 2012 @ 19:24:

Las vandaag dat Estelle rookt. Had ik niet verwacht en weet eigenlijk niet waarom.Verwachtte ik ook niet omdat zij er zo gezond uitziet en getrouwd is (geweest) met een oud-voetballer/topsporter en haar nieuwe vriend een sportschool-type is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven