Lingerie
woensdag 8 augustus 2012 om 17:37
Ik ben eigenlijk altijd van het comfortabele ondergoed, een goede bh en een zwarte effen boxer. Maar omdat ik nu mijn lief wilde verrassen heb ik een mooi setje gekocht, niet ordinair gewoon nog steeds comfortabel maar ook mooi en sexy vanwege het kant.
En altijd dacht ik dat die vrouwen die zeiden dat mooie lingerie invloed hoeft op hoe je je voelt gewoon onzin uitkraamden.
Maar jee, ik voel me gewoon echt op en top vrouw en mooi in dit setje! Wat een openbaring,
Wat wil ik met dit topic, niks..maar ik doe wel even een vreugdedansje in mijn nieuwe setje. *danst en zingt I feel like a natural women*
En altijd dacht ik dat die vrouwen die zeiden dat mooie lingerie invloed hoeft op hoe je je voelt gewoon onzin uitkraamden.
Maar jee, ik voel me gewoon echt op en top vrouw en mooi in dit setje! Wat een openbaring,
Wat wil ik met dit topic, niks..maar ik doe wel even een vreugdedansje in mijn nieuwe setje. *danst en zingt I feel like a natural women*
woensdag 8 augustus 2012 om 17:52
haha, kun je blij van worden he? Om eerlijk te zijn kies ik daar setjes dan ook op uit. Ipv of vriend het mooi vindt (want dat is toch meer het ...uhm...ordinaire segment vaak) vooral of ik mezelf er woest sexy in voel. Ach, dan vindt hij het ook wel prima natuurlijk
En dan voor zo nu en dan een boxer en simpele bh tussendoor!
En dan voor zo nu en dan een boxer en simpele bh tussendoor!