Wakkere Vivadames.

17-07-2012 20:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.

Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
leentje, je hoeft niet te loepen, ik mail je morgen of zo wel.
Oh, lees nu je vakantieberichtje pas, klinkt goed allemaal ook al was veel 'veel' Geniet daar maar nog even lekker een weekje.

Nu ben ik echt weg en tegen de tijd dat ik er weer ben is er vas al wel een nieuw topic.t
Hé Leen! Nou als je dan toch inschenkt: neem er nog maar 1 voor mij dan!

Ik zie altijd precies voor me hoe iedereen hier eruit ziet (misschien een keer topic over openen) en ik heb bij jou altijd het idee dat je 8 kinderen van alle leeftijden rond hebt rennen.

Het zijn er vast minder.... Ik weet dat het meer dan 2 zijn, maar 8 zijn het er ook niet!

O en 'alle leeftijden' is wel onder de 12...
@Thee: Ok, maar doe maar rustig aan.

@Britannia:

En het zijn er "maar" 5 hoor. Om precies te zijn: dochters van bijna 15 (over 2 weken), 7 en bijna 14 maanden (over 1 week) en zoons van 10 en 12.
Thee,ik heb er wel van genoten.. best wel wat gelachen.. zelfs zoon heeft nu al twee "goeie dagen" achter de rug..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Dames ik ga maar eens naar bed. Babyleentje doet niet aan zomerrooster.

Welterusten vast voor straks!
Truste,Leentje!! Bon nuite!! zal het vast verkeerd schrijven!
Moge ladies,

Leentje, je bent er weer. Zat net gister te bedenken dat ik je een tijdje niet gezien had, en prompt zag ik een topic van je.

Nee ik heb je mail niet gezien, ik ga vanmiddag even zoeken of die in een verkeerde map terecht is gekomen. Mijn hotmail is 1 grote troep met uitzoekwerk.

Bron wat fijn dat het gister een leuke dag is geweest. Hopelijk vaker van die goede dagen waar je nog even op kan teren.

Gister weer een drukke dag gehad. Vanmiddag moet ik even de stad in om iets te regelen. Zie er nu al tegenop.

Even snel nu aankleden, TZ komt om half 10.

Tot laterz.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Iedereen fijne dag.
Watervrouw , broek past perfect!!!
jij ook thee
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Leuk dat broek past

Verwacht hier een groot pakket boeken, maar trackcode houdt hele ruime tijden aan. Rommel wat rond in huis voorlopig.
Zo TZ is weg. Zit heerlijk een kliekje op te smikkelen. Even pauze en dan snel even klusje regelen. Vanmiddag was ophangen en nieuwe was draaien. Jammer dat mijn droger het niet doet, heb veel opgelopen was maar ik heb maar een klein droogrekje.

Heerlijk vandaag en morgen geen verplichte afspraken meer. Lekker zelf even wat dingen doen en regelen.
Hoi,MV.. Is het een leuke,aardige vrouw van de TZ?

Geniet van je twee "rommeldagen" is ook wel eens lekker,toch?

Heb net via internet verantwoordingsformulier van het PGB ingevuld.. ben benieuwd of ik het goed gedaan heb..
Fruit, mooi dat het goed is gegaan met de cavia's. Heb je het zo druk dat je tegenwoordig alleen aan vluggertjes doet?

Jij ook een fijne dag, Thee. Hoe gaat het nu met je?

@Watervrouw: Wat voor boeken heb je besteld? Ben zelf gek op lezen, heb hier echt heel veel boeken staan die met mijn opleiding te maken hebben en ook heel veel romans en non-fictie. Heb laatst 'De fatale fuik' gelezen, gaat over een rechercheur die vertelt over zijn ervaringen met betrekking tot mensenhandel/prostitutie. Heel heftig boek.

@MV: Lekker he, zo'n dagje geen gezeur aan je kop. Ik ben deze middag en vrijdagmiddag lekker op tijd vrij, vind ik wel lekker!

Zelf heb ik trouwens inmiddels een hele mooie kamer gevonden voor een half jaar. Wel een vrij dure kamer, maar het is erg schoon en lekker ruim (26 m2). Eerste zondag van september ga ik verhuizen, dus dit weekend alvast wat dozen inpakken. Heb er heel veel zin in en hopelijk kan ik met behulp van een extra bijbaantje er toch langer blijven dan een half jaar, want deze kamer ligt wel erg gunstig voor de plekken waar mijn werk/vrienden/opleiding zich bevinden.

Iemand trouwens een idee hoe je deze opbergers ophangt? Deze ophangers worden mijn kledingkasten en ik ga ook een paar van die staande rekken kopen. Scheelt weer zo'n grote, logge kast de trappen opslepen.

Via weggeeftopic een hele lading detectives van Mika In januari besloten dat ik geen romans/non-fictie zou kopen dit jaar, boekenweekessay, literaire juweeltjes en deze lading tegen verzendkosten zijn tot nu toe mijn 'smokkelwaar' bij dit voornemen. Ben niet meer zo van de waargebeurde drama's. Tijdje geleden Familieportret gelezen over Tweede Wereldoorlog. Paar heftige en mooie scenes kan ik drie maanden later nog steeds navertellen..

Voor die hangdingen heb je een of andere stang nodig. zoiets van kwantum of misschien kan ikea ook wandrek Zo'n kwantumachtige heb ik nog over, maar gok dat je niet in mijn straat woont/komt wonen..
Bedankt voor de tip, daar zou ik zelf dus echt niet opgekomen zijn. Ik kom te wonen in de hoofdstad van Overijssel, pal tegenover het station. Nu maar hopen dat de oude bewoonster de gordijnen laat hangen...
Mijn trein rijdt daar soms wel langs...
Ik kom weer even binnen vallen! Moet zeggen dat ik de laatste tijd een hoop aan mijn hoofd heb gehad en dus nietmeer actief dit topic heb gevolgd (zit met wat privéproblemen waar ik niet zo goed uitkom en heb niet echt iemand om erover te praten). Ik vind het wel fijn om te lezen dat het hier met jullie goed gaat, doet me heel veel plezier .

Zoals beloofd, caafjes foto's!

Het beertje:

Zijn zusje:

De mama:

Moge deze foto's veel "awwww" reacties uitlokken en een glimlach op jullie gezichten zetten
awwwwww Fruitje, wat lief

enne, ook voor jou is er hier een lezend oog he
Dankjewel roosje

Heb nu het beertje op mijn schoot, hij is aan het popcornen terwijl ik hem aai
popcornen???
Youtube linkje opgezocht voor jou! popcornen!

Is wanneer zo opgewonden gaan springen Doen ze wanneer ze heel blij zijn (Hij rook de vrouwtjes aan mij, die geile beer was natuurlijk wel blij )
Fruit Geweldig die foto's!

Fruit ik heb ook nog steeds het gevoel dat ik maar af en toe kom binnenvallen.
@Watervrouw: Ik heb net even gebeld met een kennis en die had ook nog van die stangen liggen, maar heel erg lief aangeboden!

@Fruitella: Ik heb hier een linkje voor je, misschien ga je je daardoor iets beter voelen... Het heeft te maken met een zekere Alan, één of andere Britse acteur ofzo.. Klik!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven