Strandtent gezocht!
woensdag 8 augustus 2012 om 19:34
In welke van onderstaande kustplaatsen vind je een aantal leuke strandtenten voor in de nazomer? Ik spreek binnenkort af met een groepje vriendinnen. Ze zouden graag gaan lunchen, een stukje over het strand wandelen, hopelijk van de zon genieten... we zoeken verder dus geen 'gezellig stadje' ofzo. Gewoon ergens aan de kust waar we kunnen lunchen. En liefst ook nog de keuze uit meer dan 1 strandtent. En wellicht de mogelijkheid om gratis/goedkoop te parkeren?
Ivm afstand zit ik aan de volgende plaatsen te denken, ze staan op volgorde van reisafstand
Brielle
Rockanje
Hoek van Holland
Oostvoorne
Scheveningen
Ouddorp
IJmuiden
Kijkduin
Bloemendaal
Zierikzee
Ivm afstand zit ik aan de volgende plaatsen te denken, ze staan op volgorde van reisafstand
Brielle
Rockanje
Hoek van Holland
Oostvoorne
Scheveningen
Ouddorp
IJmuiden
Kijkduin
Bloemendaal
Zierikzee
woensdag 8 augustus 2012 om 19:48
woensdag 8 augustus 2012 om 20:03
woensdag 8 augustus 2012 om 20:14
Oohw, oops! Het zou best kunnen hoor dat Brielle en Zierikzee hier niet echt thuishoren...
Bij Bloemendaal heb ik zelf inderdaad ook een beetje een popie-jopie idee. Dat hoeft niet perse.
Ladytruckster en roodwitblauw, de plaatsen die jullie noemen vind ik net te ver. Dan gaan we richting de 1,5u terwijl de plaatsen die ik alvast had opgezocht ongeveer 1u rijden zijn. Vind ik eigenlijk wel lang genoeg. Wel bedankt voor het meedenken!
Bij Bloemendaal heb ik zelf inderdaad ook een beetje een popie-jopie idee. Dat hoeft niet perse.
Ladytruckster en roodwitblauw, de plaatsen die jullie noemen vind ik net te ver. Dan gaan we richting de 1,5u terwijl de plaatsen die ik alvast had opgezocht ongeveer 1u rijden zijn. Vind ik eigenlijk wel lang genoeg. Wel bedankt voor het meedenken!
woensdag 8 augustus 2012 om 22:11
Noordwijk ligt inderdaad mooi tussen Zierikzee en IJmuiden, dus wat dat betreft begrijp ik je helemaal
alleen is dat toch een klein half uur langer rijden dan de rest... vandaar dat ik eerst al gekeken had naar welke plaatsen het snelst aan te rijden zijn, dacht dat bij die 10 opties dan vast wel een geschikte zou zitten!
woensdag 8 augustus 2012 om 23:36
quote:Muisje32 schreef op 08 augustus 2012 @ 19:34:
Brielle
Rockanje
Hoek van Holland
Oostvoorne
Scheveningen
Ouddorp
IJmuiden
Kijkduin
Bloemendaal
Zierikzee
Dichtbij Brielle = Oostvoorne:
http://www.aanzeeoostvoorne.nl/
Wel een nadeel: ze hebben geen glas rond het terras geplaatst: dus als het waait kun je alleen erg zwaar eten bestellen, de rest waait letterlijk van je bord!
Waarschijnlijk ontworpen door een "architect" die zelf nooit in een strandtent komt....
Brielle
Rockanje
Hoek van Holland
Oostvoorne
Scheveningen
Ouddorp
IJmuiden
Kijkduin
Bloemendaal
Zierikzee
Dichtbij Brielle = Oostvoorne:
http://www.aanzeeoostvoorne.nl/
Wel een nadeel: ze hebben geen glas rond het terras geplaatst: dus als het waait kun je alleen erg zwaar eten bestellen, de rest waait letterlijk van je bord!
Waarschijnlijk ontworpen door een "architect" die zelf nooit in een strandtent komt....
woensdag 8 augustus 2012 om 23:45
quote:Muisje32 schreef op 08 augustus 2012 @ 19:34:
Brielle
Rockanje
Hoek van Holland
Oostvoorne
Scheveningen
Ouddorp
IJmuiden
Kijkduin
Bloemendaal
Zierikzee
Bloemendaal-aan-Zee vind ik niks: pseudo trendy overschatte zeik: nergens menukaarten, onduidelijk zijn over prijzen, mensen die op 't terras gaan zitten botweg niet bedienen etc etc.
Met name Bloomingdale vonden wij volkomen yoni. Beachclub Vroeger is voor Slam FM publiek;
Woodstock '69: compleet drama. Horeca is niet moeilijk hoor, gewoon een handvol basis dingen goed doen en je bent al een heel eind. Zullen ze daar nooit snappen.
We zijn uiteindelijk bij rapa nui terecht gekomen, was in orde.
Brielle
Rockanje
Hoek van Holland
Oostvoorne
Scheveningen
Ouddorp
IJmuiden
Kijkduin
Bloemendaal
Zierikzee
Bloemendaal-aan-Zee vind ik niks: pseudo trendy overschatte zeik: nergens menukaarten, onduidelijk zijn over prijzen, mensen die op 't terras gaan zitten botweg niet bedienen etc etc.
Met name Bloomingdale vonden wij volkomen yoni. Beachclub Vroeger is voor Slam FM publiek;
Woodstock '69: compleet drama. Horeca is niet moeilijk hoor, gewoon een handvol basis dingen goed doen en je bent al een heel eind. Zullen ze daar nooit snappen.
We zijn uiteindelijk bij rapa nui terecht gekomen, was in orde.
woensdag 8 augustus 2012 om 23:49
quote:pearle schreef op 08 augustus 2012 @ 19:41:
Zierikzee heeft wel een restaurant aan het water, maar geen strandtent.
Zierikzee heeft immers geen strand...
Als je een strandtent op Schouwen Duiveland zoekt, dan kom je meer ruchting Renesse enzo
Brouwersdam kan ook, van noord naar zuid:
't Gorsje (Rand Ouddorp)
De Kous
Natural High
Perry's beachclub
(Ik zou Natural High kiezen)
http://www.natural-high.nl/
Zierikzee heeft wel een restaurant aan het water, maar geen strandtent.
Zierikzee heeft immers geen strand...
Als je een strandtent op Schouwen Duiveland zoekt, dan kom je meer ruchting Renesse enzo
Brouwersdam kan ook, van noord naar zuid:
't Gorsje (Rand Ouddorp)
De Kous
Natural High
Perry's beachclub
(Ik zou Natural High kiezen)
http://www.natural-high.nl/
donderdag 9 augustus 2012 om 10:43
Je kan van het strand bij Monster/Ter Heijde naar Kijkduin lopen. Je moet dan naar de Molenweg en daar op het einde tegenover een camping is een groot parkeerterrein. Als je pech hebt dan moet je betalen. ¤2,- per dag.
Om bij het strand te komen moet je een duin over via een trap. Aan het einde op het strand ga je rechts af, langs de politiepost en EHBO. Bij de strandtent die je dan tegenkomt is het goed toeven en zeker qua prijzen tov van Kijkduin en Scheveningen.
De afstand Monster>>>> Kijkduin schat ik ca 7 Km. Van Kijkduin naar Scheveningen is gecompliceerder. Op het Zuiderstrand van Scheveningen, moet je om de haven heen om op het Noorderstrand (boulevard, Pier ed) te komen.
Parkeren in Scheveningen is een dure zaak. Op mooie dagen is er vaak geen parkeerplaats. Probeer Scheveningen per openbaar vervoer te doen. Parkeren op Kijkduin is GRATIS!!!!
Om bij het strand te komen moet je een duin over via een trap. Aan het einde op het strand ga je rechts af, langs de politiepost en EHBO. Bij de strandtent die je dan tegenkomt is het goed toeven en zeker qua prijzen tov van Kijkduin en Scheveningen.
De afstand Monster>>>> Kijkduin schat ik ca 7 Km. Van Kijkduin naar Scheveningen is gecompliceerder. Op het Zuiderstrand van Scheveningen, moet je om de haven heen om op het Noorderstrand (boulevard, Pier ed) te komen.
Parkeren in Scheveningen is een dure zaak. Op mooie dagen is er vaak geen parkeerplaats. Probeer Scheveningen per openbaar vervoer te doen. Parkeren op Kijkduin is GRATIS!!!!
donderdag 9 augustus 2012 om 10:46
The one and only, al meerdere jaren verkozen tot beste beachclub in Nederland is natuurlijk: Beachclub Royal in Hoek van Holland!!
Al jaren mijn favoriet ook!
http://www.beachclubroyal.nl/nl/
Al jaren mijn favoriet ook!
http://www.beachclubroyal.nl/nl/
donderdag 9 augustus 2012 om 17:36
Ach, als Kijkduin genoemd wordt, wil ik nog wel een adres AFRADEN mag dat ook?
>>>>> Flamengo! <<<<<<
Het personeel heeft het heel druk met elkaar (lekker hangen aan de bar) en ziet niet dat er mensen van het terras weglopen omdat ze niet bediend worden. En dat terwijl het die dag helemaal niet zo druk was, dus dan moet je het toch bij kunnen lopen...
>>>>> Flamengo! <<<<<<
Het personeel heeft het heel druk met elkaar (lekker hangen aan de bar) en ziet niet dat er mensen van het terras weglopen omdat ze niet bediend worden. En dat terwijl het die dag helemaal niet zo druk was, dus dan moet je het toch bij kunnen lopen...
donderdag 9 augustus 2012 om 22:11
quote:beter.laat schreef op 09 augustus 2012 @ 17:36:
>>>>> Flamengo! <<<<<<
Het personeel heeft het heel druk met elkaar (lekker hangen aan de bar) en ziet niet dat er mensen van het terras weglopen omdat ze niet bediend worden. En dat terwijl het die dag helemaal niet zo druk was, dus dan moet je het toch bij kunnen lopen...Dat heb ik bij LLT nog nooit meegemaakt. Nette en snelle bediening en een goede kwaliteit.
>>>>> Flamengo! <<<<<<
Het personeel heeft het heel druk met elkaar (lekker hangen aan de bar) en ziet niet dat er mensen van het terras weglopen omdat ze niet bediend worden. En dat terwijl het die dag helemaal niet zo druk was, dus dan moet je het toch bij kunnen lopen...Dat heb ik bij LLT nog nooit meegemaakt. Nette en snelle bediening en een goede kwaliteit.