Alle hoop weg.
woensdag 8 augustus 2012 om 23:57
Ik keek net op facebook en zag dat me ex zijn profielfoto heeft verandert in een foto van hem en zijn nieuwe vriendin.
Het doet pijn na alles wat er gebeurt is.
Ik weet dat hij altijd met het idee loopt dat hij vreemd is gegaa met mij, maar ik loop met het idee dat hij me gebruikt heeft.
En dat het allemaal voor hem niet eens serieus was.
Hoe kan je anders al zo snel een nieuwe vriendin hebben.
Ik wou het gewoon even van me afschrijven niemand in me omgeving is nog wakker en ik moet het gewoon even kwijt.
Het doet pijn na alles wat er gebeurt is.
Ik weet dat hij altijd met het idee loopt dat hij vreemd is gegaa met mij, maar ik loop met het idee dat hij me gebruikt heeft.
En dat het allemaal voor hem niet eens serieus was.
Hoe kan je anders al zo snel een nieuwe vriendin hebben.
Ik wou het gewoon even van me afschrijven niemand in me omgeving is nog wakker en ik moet het gewoon even kwijt.
donderdag 9 augustus 2012 om 00:06
ik snap wat je bedoelt hoelang is hij al bij je weg dan?
en weet je misschien klinkt het bot maar wees dan maar blij dat je van zo iemand af bent, denk dat je wel iets beters kan vinden al zal je er nu natuurlijk niet over na willen denken en ik vind het zeker zwak als jullie net uit elkaar zijn dat ie gelijk een foto er op zet dat is gewoon echt zielig van hem slaat nergens op
hou je sterk ...
en weet je misschien klinkt het bot maar wees dan maar blij dat je van zo iemand af bent, denk dat je wel iets beters kan vinden al zal je er nu natuurlijk niet over na willen denken en ik vind het zeker zwak als jullie net uit elkaar zijn dat ie gelijk een foto er op zet dat is gewoon echt zielig van hem slaat nergens op
hou je sterk ...
donderdag 9 augustus 2012 om 00:16
We zijn een maand uit elkaar nu.
Maar vorige week waren we bij elkaar En hadden we ook samen sex, hij zei toen dat hij nog van me hield.
Maar het stelde voor hem niks voor blijkbaar, en hij moet al 3 weken met der samen zijn.
Gister zouden we elf maanden samen geweest zijn.
En voel me wel iets opgeluchter nu ik het opgeschreven heb, maar het doet wel echt pijn.
Maar vorige week waren we bij elkaar En hadden we ook samen sex, hij zei toen dat hij nog van me hield.
Maar het stelde voor hem niks voor blijkbaar, en hij moet al 3 weken met der samen zijn.
Gister zouden we elf maanden samen geweest zijn.
En voel me wel iets opgeluchter nu ik het opgeschreven heb, maar het doet wel echt pijn.
donderdag 9 augustus 2012 om 00:23
@lalanina
Ja hij was ook de laatste persoon van wie ik dit verwacht had.
Mijn oma is gestorven toen ik net een relatie met hem had, hij had me toen zo gesteund en geholpen.
Maar na een tijd werd die heel bezitterig, hij was altijd bang dat ik een ander zou ontmoeten en hem liet gaan ( kon hem 1000x zeggen dat ik niemand anders nodig had dan hem )
En nu doet die me zoveel pijn met iets waar ik hem altijd getroost mee heb.
Waar ik nachten voor wakker gelegen heb om hem gerust te stellen.
Ja hij was ook de laatste persoon van wie ik dit verwacht had.
Mijn oma is gestorven toen ik net een relatie met hem had, hij had me toen zo gesteund en geholpen.
Maar na een tijd werd die heel bezitterig, hij was altijd bang dat ik een ander zou ontmoeten en hem liet gaan ( kon hem 1000x zeggen dat ik niemand anders nodig had dan hem )
En nu doet die me zoveel pijn met iets waar ik hem altijd getroost mee heb.
Waar ik nachten voor wakker gelegen heb om hem gerust te stellen.
donderdag 9 augustus 2012 om 00:39
quote:snowlove schreef op 09 augustus 2012 @ 00:29:
@rionry
Ik weet niet of dat het is, hij is verloofd geweest ( voor dat hij met mij een relatie had ) toen had dat meisje het uitgemaakt.
Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken
Als het even kan niets meer.
De beste wraak is algemeen bekend op het forum, maar ik schrijf m nog even op: maak je leven leuk voor jezelf (of iets van die strekking)
@rionry
Ik weet niet of dat het is, hij is verloofd geweest ( voor dat hij met mij een relatie had ) toen had dat meisje het uitgemaakt.
Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken
Als het even kan niets meer.
De beste wraak is algemeen bekend op het forum, maar ik schrijf m nog even op: maak je leven leuk voor jezelf (of iets van die strekking)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
donderdag 9 augustus 2012 om 00:45
@mazzelen
Ja ik ga hem ook niks sturen aan de ene kant is die dat niet waard.
Maar het liefst zou ik het wel doen, vragen wat ik heb foutgedaan dat hij me deze pijn aandoet, vragen of zijn nieuwe vriendin weet dat we vorige week nog sex hadden en ga zo maar door.
Maar het heeft toch geen zin bij hem draait het alleen maar erom dat hij "gelukkig" is
Ja ik ga hem ook niks sturen aan de ene kant is die dat niet waard.
Maar het liefst zou ik het wel doen, vragen wat ik heb foutgedaan dat hij me deze pijn aandoet, vragen of zijn nieuwe vriendin weet dat we vorige week nog sex hadden en ga zo maar door.
Maar het heeft toch geen zin bij hem draait het alleen maar erom dat hij "gelukkig" is
donderdag 9 augustus 2012 om 01:22