Alle hoop weg.

08-08-2012 23:57 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik keek net op facebook en zag dat me ex zijn profielfoto heeft verandert in een foto van hem en zijn nieuwe vriendin.

Het doet pijn na alles wat er gebeurt is.

Ik weet dat hij altijd met het idee loopt dat hij vreemd is gegaa met mij, maar ik loop met het idee dat hij me gebruikt heeft.

En dat het allemaal voor hem niet eens serieus was.

Hoe kan je anders al zo snel een nieuwe vriendin hebben.

Ik wou het gewoon even van me afschrijven niemand in me omgeving is nog wakker en ik moet het gewoon even kwijt.
Wat moeilijk om dat te zien. Voel je je al wat beter nu je het even hebt neer kunnen schrijven?
ik snap wat je bedoelt hoelang is hij al bij je weg dan?

en weet je misschien klinkt het bot maar wees dan maar blij dat je van zo iemand af bent, denk dat je wel iets beters kan vinden al zal je er nu natuurlijk niet over na willen denken en ik vind het zeker zwak als jullie net uit elkaar zijn dat ie gelijk een foto er op zet dat is gewoon echt zielig van hem slaat nergens op

hou je sterk ...
We zijn een maand uit elkaar nu.

Maar vorige week waren we bij elkaar En hadden we ook samen sex, hij zei toen dat hij nog van me hield.

Maar het stelde voor hem niks voor blijkbaar, en hij moet al 3 weken met der samen zijn.

Gister zouden we elf maanden samen geweest zijn.

En voel me wel iets opgeluchter nu ik het opgeschreven heb, maar het doet wel echt pijn.
Kinderachtige actie van hem.

Houd je sterk meid and keep you're head up!
die gozer heeft geen besef dat ie je pijn doet omdat ie alleen aan zijn eigen genot denkt volgens mij
@lalanina

Ja hij was ook de laatste persoon van wie ik dit verwacht had.

Mijn oma is gestorven toen ik net een relatie met hem had, hij had me toen zo gesteund en geholpen.

Maar na een tijd werd die heel bezitterig, hij was altijd bang dat ik een ander zou ontmoeten en hem liet gaan ( kon hem 1000x zeggen dat ik niemand anders nodig had dan hem )

En nu doet die me zoveel pijn met iets waar ik hem altijd getroost mee heb.

Waar ik nachten voor wakker gelegen heb om hem gerust te stellen.
Het liefst stuur ik hem nu een sms hoe zwak die wel niet is.

Maar denk niet dat, dat een goed idee is.
Klinkt als een labiel type. Als hij er 100% zeker van is dat je altijd bij hem wil blijven dan is voor hem de spanning eraf en gaat hij voor de volgende. Lullig hoor.
it's a big club and you ain't in it
@rionry

Ik weet niet of dat het is, hij is verloofd geweest ( voor dat hij met mij een relatie had ) toen had dat meisje het uitgemaakt.

Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken :'(
moeilijk hoor meid. maar houdt de eer aan jezelf. Door hem te smsen geef je hem aandacht die hij niet verdient!
@labello. Ja daarom doe ik het ook niet, ik wil niet dat hij denkt dat ik me er nog druk om maak, dan geef ik hem toch weer het gevoel dat hij altijd op mij kan terugvallen.

Hoeveel pijn het me nu ook doet, hij hoeft het niet te weten
Dan gooi je hem toch gewoon van Facebook af? Hoef je die heppiedeppie berichten en foto's ook niet meer te zien.
quote:snowlove schreef op 09 augustus 2012 @ 00:29:

@rionry

Ik weet niet of dat het is, hij is verloofd geweest ( voor dat hij met mij een relatie had ) toen had dat meisje het uitgemaakt.

Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken :'(

Als het even kan niets meer.

De beste wraak is algemeen bekend op het forum, maar ik schrijf m nog even op: maak je leven leuk voor jezelf (of iets van die strekking)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Wel kut voor je trouwens.
Heb hem nu ook geblokkeerd op facebook.

En ja het beste is om te laten zien dat ik gelukkiger ben zonder hem.

Maar ook dat zou hem niks meer uitmaken.
quote:snowlove schreef op 09 augustus 2012 @ 00:27:

Het liefst stuur ik hem nu een sms hoe zwak die wel niet is.

Maar denk niet dat, dat een goed idee is.Nee, dat is geen goed idee. Houd de eer aan jezelf.
@mazzelen

Ja ik ga hem ook niks sturen aan de ene kant is die dat niet waard.

Maar het liefst zou ik het wel doen, vragen wat ik heb foutgedaan dat hij me deze pijn aandoet, vragen of zijn nieuwe vriendin weet dat we vorige week nog sex hadden en ga zo maar door.

Maar het heeft toch geen zin bij hem draait het alleen maar erom dat hij "gelukkig" is
Het is een minkukel joh. Met zo iemand wil je toch geen relatie hebben.
it's a big club and you ain't in it
Maar er waren ook mooiere tijden in onze relatie en dat maakt het zo moeilijk.

Ik ben zoiezo een vrij gevoelig type.

Waardoor ik iemand ook heel moeilijk kan loslaten.
quote:snowlove schreef op 09 augustus 2012 @ 00:42:

Heb hem nu ook geblokkeerd op facebook.

En ja het beste is om te laten zien dat ik gelukkiger ben zonder hem.

Maar ook dat zou hem niks meer uitmaken.Nee , maar jou wel, en daar gaat het toch om
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ja dat klopt.

Het ging ook wel iets beter weer, totdat ik die foto zag, wist niet dat het zoveel pijn kon doen als je ex een ander krijgt.

Ik kan niet eens slapen :(
Ik weet het echt niet meer heb bijna hele nacht wakker gelegen en toen ik eindelijk in slaap viel droomde ik dat alles goed was tussen mijn ex en mij, dus stond ik weer met een rot gevoel op.
Erg naar, maar waarom hou je hem op facebook als je je zo naar voelt door hem? Iemand waarvan je het idee hebt dat hij je gebruikt wil je toch niet in je vriendenlijst?
Ik weet het niet, ik miste hem gewoon en dan kon ik toch nog iets van hem zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven