Entertainment alle pijlers

Filmtips voor 12-jarigen

09-08-2012 10:56 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon wil een slaapfeest houden. Wij dachten dat het wel handig was een leuke film achter de hand te houden.

Er zijn jongens en meiden en ze gaan dit jaar naar de brugklas.

Zoon zelf vindt de films van "het leven van loser" helemaal geweldig, maar die heeft hij al zo vaak gezien dat dat niet echt leuk is voor zijn feest.

Iemand tips?
Totaaal offtopic, maar ik las " flirt tips voor 12 jarigen"....en dacht waaaat???
Is dit misschien een leuke film? Zag er toevalig een keer wat van op tv.

Anders de films van Carry Slee? Of hebben jullie meer zin in een komedie. Misschien iets met Jim Carry? Liar Liar blijft altijd grappig, Night at the Museum is ook erg leuk
How to train your dragon is ook een geniale film. Zeker geschikt voor 12-jarigen!
Ja die is ook erg leuk!
@ lilith...dat heeft hij nodig...gaat vanzelf al goed!
Mijn oudste(ook na de zomervakantie naar de brugklas) heeft "Achtste groepers huilen niet' in de laatste schoolweek op school gezien. De hele klas moest er van huilen, vertelde hij. Dus of het nu een slaapfeestjesfilm is...
De Harry Potters doen het hier altijd goed, Narnia, Bridge to Terabithia, Pirates of the Carribean, The Waterhorse, Rango.

Zoon heeft laatst een slaapfeestje gehad met alleen maar hele bloederige films. Niemand had een oog dichtgedaan, er was er een over z'n nek gegaan en de moeder had het om 7.00 zo gehad dat ze ze om 8.00 naar huis gebracht heeft. Niet mijn idee van een leuk feestje.
The Boy in the striped pyamas....

Wel zakdoekjes erbij doen!

Zelfs stoere jongens op mijn school vertelden een traantje te hebben weggepikt...
Waterhorse is inderdaad ook erg leuk!
How to train your dragon is erg leuk!! Zelf laatst met die doelgroep deel 1 van scary movie gekeken (is 12+) vonden ze erg grappig en spannend! Verder doen alle animatiefilms het wel goed! (Kun je niet de nieuwe ice age downloaden, of die uhh.... Madagascar!)
quote:lughnasadh schreef op 09 augustus 2012 @ 11:29:

Mijn oudste(ook na de zomervakantie naar de brugklas) heeft "Achtste groepers huilen niet' in de laatste schoolweek op school gezien. De hele klas moest er van huilen, vertelde hij. Dus of het nu een slaapfeestjesfilm is...

Nee deze film zou ik ook niet kiezen als slaapfeestjes vermaak.

Het is een indrukwekkende mooie en lieve film alleen vermoed idat geen mens er niet door geraakt zal zijn. Niet wat je wilt denk ik : nazorg bieden op de grond tussen de luchtbedden chips en cola.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Briefgeheim is spannend.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
percy jackson and the lightning thief! how to train your dragon hoor ik goede verhalen over.The incredibles... is een alweer wat oudere animatiefilm maar mijn neefje van 13 vind hem helemaal geweldig.

bridge to terabithia zou ik zelf niet doen, niet echt een gezellige film en de twaalfjarige in mijn omgeving vonden hem saai.
quote:Nammma schreef op 09 augustus 2012 @ 11:39:

The Boy in the striped pyamas....

Wel zakdoekjes erbij doen!

Zelfs stoere jongens op mijn school vertelden een traantje te hebben weggepikt...Echt geen geschikte film voor een feestje
The Boy in the Striped Pyjamas - is dat een grap ofzo?!?!!
Iquote:domesticgoddess schreef op 09 augustus 2012 @ 14:21:

The Boy in the Striped Pyjamas - is dat een grap ofzo?!?!!Ik snap het ook niet.
Alians in the attic.

Leuke iets minder bekende film
Mr Bean is altijd wel leuk. De films geloof ik niet zo, maar de sketches wel.

Back to the Future.

Toy Story 1

2 en 3 zijn

Oh en dit is het resultaat van Google;

(Yahoo answers)

What movies would a 12 year old boy enjoy?

I just signed up for netflix and I want to get a few good movies. He's seen a lot so make a lot of suggestions! He likes comedy, family, and action/adventure.

4 years ago

Report Abuse

Ms.Firefly Ms.Firef...

Best Answer - Chosen by Voters

Blank Check

Stand By Me

Beetlejuice

Finding Nemo

The Goonies

E.T.

Hook

King Kong

National Lampoon's Vacation

Home Alone

Big

3 Ninjas

Toy Story

Ice Age

Pirates of the Carribean

Princess Bride

Star Wars

Harry Potter

Willy Wonka and the Chocolate Factory

Operation Dumbo Drop

Mighty Joe Young

Mighty Ducks

The Big Green

Little Giants

Indian in the Cupboard

Eight Below

Snow Dogs

Cool Runnings

Source(s):

Movies me and my brother used to enjoy when we were younger

4 years ago

Daar zullen ze de avond wel mee om krijgen.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven