Filmtips voor 12-jarigen
donderdag 9 augustus 2012 om 10:56
Mijn zoon wil een slaapfeest houden. Wij dachten dat het wel handig was een leuke film achter de hand te houden.
Er zijn jongens en meiden en ze gaan dit jaar naar de brugklas.
Zoon zelf vindt de films van "het leven van loser" helemaal geweldig, maar die heeft hij al zo vaak gezien dat dat niet echt leuk is voor zijn feest.
Iemand tips?
Er zijn jongens en meiden en ze gaan dit jaar naar de brugklas.
Zoon zelf vindt de films van "het leven van loser" helemaal geweldig, maar die heeft hij al zo vaak gezien dat dat niet echt leuk is voor zijn feest.
Iemand tips?
donderdag 9 augustus 2012 om 11:13
donderdag 9 augustus 2012 om 11:39
De Harry Potters doen het hier altijd goed, Narnia, Bridge to Terabithia, Pirates of the Carribean, The Waterhorse, Rango.
Zoon heeft laatst een slaapfeestje gehad met alleen maar hele bloederige films. Niemand had een oog dichtgedaan, er was er een over z'n nek gegaan en de moeder had het om 7.00 zo gehad dat ze ze om 8.00 naar huis gebracht heeft. Niet mijn idee van een leuk feestje.
Zoon heeft laatst een slaapfeestje gehad met alleen maar hele bloederige films. Niemand had een oog dichtgedaan, er was er een over z'n nek gegaan en de moeder had het om 7.00 zo gehad dat ze ze om 8.00 naar huis gebracht heeft. Niet mijn idee van een leuk feestje.
donderdag 9 augustus 2012 om 12:21
donderdag 9 augustus 2012 om 12:25
quote:lughnasadh schreef op 09 augustus 2012 @ 11:29:
Mijn oudste(ook na de zomervakantie naar de brugklas) heeft "Achtste groepers huilen niet' in de laatste schoolweek op school gezien. De hele klas moest er van huilen, vertelde hij. Dus of het nu een slaapfeestjesfilm is...
Nee deze film zou ik ook niet kiezen als slaapfeestjes vermaak.
Het is een indrukwekkende mooie en lieve film alleen vermoed idat geen mens er niet door geraakt zal zijn. Niet wat je wilt denk ik : nazorg bieden op de grond tussen de luchtbedden chips en cola.
Mijn oudste(ook na de zomervakantie naar de brugklas) heeft "Achtste groepers huilen niet' in de laatste schoolweek op school gezien. De hele klas moest er van huilen, vertelde hij. Dus of het nu een slaapfeestjesfilm is...
Nee deze film zou ik ook niet kiezen als slaapfeestjes vermaak.
Het is een indrukwekkende mooie en lieve film alleen vermoed idat geen mens er niet door geraakt zal zijn. Niet wat je wilt denk ik : nazorg bieden op de grond tussen de luchtbedden chips en cola.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 9 augustus 2012 om 12:29
percy jackson and the lightning thief! how to train your dragon hoor ik goede verhalen over.The incredibles... is een alweer wat oudere animatiefilm maar mijn neefje van 13 vind hem helemaal geweldig.
bridge to terabithia zou ik zelf niet doen, niet echt een gezellige film en de twaalfjarige in mijn omgeving vonden hem saai.
bridge to terabithia zou ik zelf niet doen, niet echt een gezellige film en de twaalfjarige in mijn omgeving vonden hem saai.
donderdag 9 augustus 2012 om 23:36
Mr Bean is altijd wel leuk. De films geloof ik niet zo, maar de sketches wel.
Back to the Future.
Toy Story 1
2 en 3 zijn
Oh en dit is het resultaat van Google;
(Yahoo answers)
What movies would a 12 year old boy enjoy?
I just signed up for netflix and I want to get a few good movies. He's seen a lot so make a lot of suggestions! He likes comedy, family, and action/adventure.
4 years ago
Report Abuse
Ms.Firefly Ms.Firef...
Best Answer - Chosen by Voters
Blank Check
Stand By Me
Beetlejuice
Finding Nemo
The Goonies
E.T.
Hook
King Kong
National Lampoon's Vacation
Home Alone
Big
3 Ninjas
Toy Story
Ice Age
Pirates of the Carribean
Princess Bride
Star Wars
Harry Potter
Willy Wonka and the Chocolate Factory
Operation Dumbo Drop
Mighty Joe Young
Mighty Ducks
The Big Green
Little Giants
Indian in the Cupboard
Eight Below
Snow Dogs
Cool Runnings
Source(s):
Movies me and my brother used to enjoy when we were younger
4 years ago
Daar zullen ze de avond wel mee om krijgen.
Back to the Future.
Toy Story 1
2 en 3 zijn
Oh en dit is het resultaat van Google;
(Yahoo answers)
What movies would a 12 year old boy enjoy?
I just signed up for netflix and I want to get a few good movies. He's seen a lot so make a lot of suggestions! He likes comedy, family, and action/adventure.
4 years ago
Report Abuse
Ms.Firefly Ms.Firef...
Best Answer - Chosen by Voters
Blank Check
Stand By Me
Beetlejuice
Finding Nemo
The Goonies
E.T.
Hook
King Kong
National Lampoon's Vacation
Home Alone
Big
3 Ninjas
Toy Story
Ice Age
Pirates of the Carribean
Princess Bride
Star Wars
Harry Potter
Willy Wonka and the Chocolate Factory
Operation Dumbo Drop
Mighty Joe Young
Mighty Ducks
The Big Green
Little Giants
Indian in the Cupboard
Eight Below
Snow Dogs
Cool Runnings
Source(s):
Movies me and my brother used to enjoy when we were younger
4 years ago
Daar zullen ze de avond wel mee om krijgen.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020