Entertainment alle pijlers

Junior Masterchef Australia seizoen2

07-08-2012 18:24 1733 berichten
Alle reacties Link kopieren
straks om 19.30 op net5 begint er een nieuwe serie Junior Masterchef Australia

Allemaal jonge kokkies, 8-12 jaar oud die beter koken dan menige volwassene, Gary, Matt Preston en natuurlijk George zijn er ook weer bij

Wie kijkt er mee?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Summerdance schreef op 09 augustus 2012 @ 19:33:

Heel gezond!

Gevulde paprika's met champignons, ui, knoflook, pepertje en couscousLekker.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
ah gossie
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Gary toe de reskjoe!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ahhh... Ik wil kinderen met Gary!

Ik wist niet dat jullie allemaal zaten te kijken!
Ik zit weer met open mond te kijken wat de kinderen fabriceren...
Waar kan ik een pluk van die kindjes kopen?

Ik sta op taarten echt uren en uren te zwoegen en zij draaien er zo 1 in elkaar...en wat voor een taarten!

Kijk deze nou...die hazelnoot merengue!
Wat een prachtige taart, die merengue hazelnoot!
Wat zijn ze goed hè!

*verzwijgt dat ze al moeite heeft met een ei bakken*
Zon....kijk nog even goed TAARTEN!!!!

Tuurlijk zit ik te kijken

En die kindjes
Waarom kom ik toch nooit van die leuke kindjes tegen. Meestal kom ik van die jengelende enorm strontverwende ik wil het kindjes tegen.

Ik wil deze kindjes.
Char, dan hebben wij dezelfde kindjes in de buurt...

Ik wil ze altijd murw slaan na een tijdje..maar dat mag dan weer niet
quote:Summerdance schreef op 09 augustus 2012 @ 19:46:

Waar kan ik een pluk van die kindjes kopen?

Ik sta op taarten echt uren en uren te zwoegen en zij draaien er zo 1 in elkaar...en wat voor een taarten!Kijk deze nou...die hazelnoot merengue!Ik ook helaas.
Hoe doén ze dat toch in dit soort programma's? Heb je dan een lijst met recepten in je hoofd of desnoods in een boekje bij je? En weet je dan precies nu ga ik dít maken?

Ik bedoel, hazelnoot-merengue gateau met een frambozen coulis... Dat verzin je toch niet als jochie van een jaar of 11?
quote:Summerdance schreef op 09 augustus 2012 @ 19:49:

Char, dan hebben wij dezelfde kindjes in de buurt...

Ik wil ze altijd murw slaan na een tijdje..maar dat mag dan weer niet Jammer he dat dat niet mag .
quote:capricorn schreef op 09 augustus 2012 @ 19:49:

Hoe doén ze dat toch in dit soort programma's? Heb je dan een lijst met recepten in je hoofd of desnoods in een boekje bij je? En weet je dan precies nu ga ik dít maken?

Ik bedoel, hazelnoot-merengue gateau met een frambozen coulis... Dat verzin je toch niet als jochie van een jaar of 11?Ja dat vraag ik mij dus ook af .
quote:capricorn schreef op 09 augustus 2012 @ 19:49:

Ik bedoel, hazelnoot-merengue gateau met een frambozen coulis... Dat verzin je toch niet als jochie van een jaar of 11?Ik kon het nog niet eens uitspreken, laat staan dat ik wist wat het was toen ik 12 was
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Summerdance schreef op 09 augustus 2012 @ 19:47:

Zon....kijk nog even goed TAARTEN!!!!

Tuurlijk zit ik te kijken

En die kindjes Haha, ik moest ook meteen aan jou denken
Oh en het zal vast op de vorige pagina's staan, maar waarom is George er niet bij? Want ik wil het liefst met Gary én George trouwen namelijk.
Zou ze niet gewoon gevraagd worden om een paar dingen voor te bereiden/uit het hoofd te leren? Maar dat ze niet precies weten wat het dan uiteindelijk gaat worden?
Ik mis Sjors ook. Is die er alleen vandaag niet bij of helemaal niet?
quote:S0LEIL schreef op 09 augustus 2012 @ 19:51:

[...]

Haha, ik moest ook meteen aan jou denken

Ik dacht, als ik nou eens 3 of 4 van die kindjes verstop in mijn keukenkastje (ik heb toch ruimte genoeg)

En ik laat ze elke week zo'n taart maken...

Mennnnn ik word een hit op facebook!
Goed plan Sum!
Van deze taart wil ik het recept!

Die merengue toestand!
Sum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven