Junior Masterchef Australia seizoen2
dinsdag 7 augustus 2012 om 18:24
straks om 19.30 op net5 begint er een nieuwe serie Junior Masterchef Australia
Allemaal jonge kokkies, 8-12 jaar oud die beter koken dan menige volwassene, Gary, Matt Preston en natuurlijk George zijn er ook weer bij
Wie kijkt er mee?
Allemaal jonge kokkies, 8-12 jaar oud die beter koken dan menige volwassene, Gary, Matt Preston en natuurlijk George zijn er ook weer bij
Wie kijkt er mee?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 9 augustus 2012 om 19:36
quote:Summerdance schreef op 09 augustus 2012 @ 19:33:
Heel gezond!
Gevulde paprika's met champignons, ui, knoflook, pepertje en couscousLekker.
Heel gezond!
Gevulde paprika's met champignons, ui, knoflook, pepertje en couscousLekker.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 9 augustus 2012 om 19:48
Waarom kom ik toch nooit van die leuke kindjes tegen. Meestal kom ik van die jengelende enorm strontverwende ik wil het kindjes tegen.
Ik wil deze kindjes.
Ik wil deze kindjes.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 9 augustus 2012 om 19:49
quote:Summerdance schreef op 09 augustus 2012 @ 19:46:
Waar kan ik een pluk van die kindjes kopen?
Ik sta op taarten echt uren en uren te zwoegen en zij draaien er zo 1 in elkaar...en wat voor een taarten!Kijk deze nou...die hazelnoot merengue!Ik ook helaas.
Waar kan ik een pluk van die kindjes kopen?
Ik sta op taarten echt uren en uren te zwoegen en zij draaien er zo 1 in elkaar...en wat voor een taarten!Kijk deze nou...die hazelnoot merengue!Ik ook helaas.
donderdag 9 augustus 2012 om 19:49
donderdag 9 augustus 2012 om 19:50
quote:Summerdance schreef op 09 augustus 2012 @ 19:49:
Char, dan hebben wij dezelfde kindjes in de buurt...
Ik wil ze altijd murw slaan na een tijdje..maar dat mag dan weer niet Jammer he dat dat niet mag .
Char, dan hebben wij dezelfde kindjes in de buurt...
Ik wil ze altijd murw slaan na een tijdje..maar dat mag dan weer niet Jammer he dat dat niet mag .
donderdag 9 augustus 2012 om 19:51
quote:capricorn schreef op 09 augustus 2012 @ 19:49:
Hoe doén ze dat toch in dit soort programma's? Heb je dan een lijst met recepten in je hoofd of desnoods in een boekje bij je? En weet je dan precies nu ga ik dít maken?
Ik bedoel, hazelnoot-merengue gateau met een frambozen coulis... Dat verzin je toch niet als jochie van een jaar of 11?Ja dat vraag ik mij dus ook af .
Hoe doén ze dat toch in dit soort programma's? Heb je dan een lijst met recepten in je hoofd of desnoods in een boekje bij je? En weet je dan precies nu ga ik dít maken?
Ik bedoel, hazelnoot-merengue gateau met een frambozen coulis... Dat verzin je toch niet als jochie van een jaar of 11?Ja dat vraag ik mij dus ook af .
donderdag 9 augustus 2012 om 19:51
quote:capricorn schreef op 09 augustus 2012 @ 19:49:
Ik bedoel, hazelnoot-merengue gateau met een frambozen coulis... Dat verzin je toch niet als jochie van een jaar of 11?Ik kon het nog niet eens uitspreken, laat staan dat ik wist wat het was toen ik 12 was
Ik bedoel, hazelnoot-merengue gateau met een frambozen coulis... Dat verzin je toch niet als jochie van een jaar of 11?Ik kon het nog niet eens uitspreken, laat staan dat ik wist wat het was toen ik 12 was
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
donderdag 9 augustus 2012 om 19:54
quote:S0LEIL schreef op 09 augustus 2012 @ 19:51:
[...]
Haha, ik moest ook meteen aan jou denken
Ik dacht, als ik nou eens 3 of 4 van die kindjes verstop in mijn keukenkastje (ik heb toch ruimte genoeg)
En ik laat ze elke week zo'n taart maken...
Mennnnn ik word een hit op facebook!
[...]
Haha, ik moest ook meteen aan jou denken
Ik dacht, als ik nou eens 3 of 4 van die kindjes verstop in mijn keukenkastje (ik heb toch ruimte genoeg)
En ik laat ze elke week zo'n taart maken...
Mennnnn ik word een hit op facebook!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!