Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Drugs heb ik nooit geprobeerd wegens sterk voorgevoel daar nooit meer vanaf te komen. Sprak jaren later een therapeute waar ik voor de grap opmerkte dat ik nooit drugs geprobeerd heb ivm mijn zelfbedachte verslavingsgevoeligheid. Gaf ze me hartgrondig gelijk. Dat had nou ook weer niet gehoeven.

Haha Pim, die fiets, dat hebben jullie goed geregeld!

Kjong, leuk zo'n meisje. Veel plezier ermee!

Pim, hoe gaat het met je vrienden? Ik moet regelmatig aan hun mooie meisje denken...
Alle reacties Link kopieren
MOGGUH!

Ik denk niet verslavingsgevoelig te zijn maar drink wel bijna elke dag wijn. Misschien ben je dan wel een béétje verslaafd. Bij het eten hoort gewoon een glas wijn, vind ik. Komt vast door mijn bourgondische afkomst.

Heb wel veel geblowd vroegah. Maar nooit gesnoven oid; ik zag bij mijn "vrienden" in de krakersscene de bloedklonten uit hun neuzen komen en een verslaafde vriendin met een gele baby op haar 18de. No thanks.

Ik ga zo naar Limburg met Opa Bloes. Idd Toet, morgenochtend moet ik daar werken om half 9, daarom heb ik mijn hotelbonjaarkaart ingezet. Alhoewel ik dat een kut-kaart vind want je moet een toeslag betalen voor de kamer als je alleen slaapt. En Opa en ik wilden een aparte kamer want Opa snurkt. Nja, ik denk dat ik met een arrangement goedkoper uit was geweest maar het is wel gezellig zo met mijn vader in het zonnige zuiden.

~gaat speuren op Marktplaats naar een nieuwe fiets voor Pompel~
Grappig, een blowende Bloes.

Vroegah wel 's wat drugs (pilletje, coke) gedaan tijdens uitgaan maar meer ook niet. Blowen vond ik niks aan, qua drank weet ik goed mijn grenzen en kan die ook heel goed naleven (want met een moeder met korsakov.. gruwelijk) maar roken blijft een moeilijk puntje..

Hmm, wilde nog wat posten maar moet dringend Noah onder de douche vandaan plukken want waterballet geloof ik.
Veel plezier Bloes. Ik heb ook nog ergens hotelbonnen liggen, maar vind eigenlijk dat je door het verplicht eten in het hotel vaak alsnog duur uitbent.

Hier eigenlijk hetzelfde als Meave. Ook ik verdenk mezelf van een grote verslavingsgevoeligheid met te weinig backbone om waar dan ook mee te kunnen stoppen. Om die reden heb ik dus ook nog nooit gerookt of drugs gebruikt. Alcohol vind ik in de meeste gevallen niet lekker. Op de mixjes en breezers na die ik dan meestal weer te duur vind.

Sodeknetter wat hebben we hier vanmorgen een valse start gemaakt. Beide mannetjes werden zo rond 7 uur wakker (Bink na nachtelijk gespook) om allebei verre van uitgeslapen te zijn. Dit leverde een ochtend op met alleen maar huilen (Bikkel en Bink) en niet luisteren en alles onder mijn handen vandaan trekken wat ook maar enigszinds tot chaos en rotzooi kon leiden (Bikkel) met dan weer huilen tot gevolg zodra meneer daarop werd aangesproken. Ik zou eigenlijk naar Meave gaan, maar Bikkel begon voor vertrek zelf om zijn bed te vragen. Uiteindelijk om kwart voor 10 dus maar beide mannen in bed gemikt. Waar Bikkel zo'n spijt had van zijn verzoek dat hij eerst een half uur enorm over de flos was, maar daarna de hemel zij gepreze toch in slaap is gevallen. En slapen doet hij inmiddels dus nog steeds.
Heedihoooiiii

Wat een heerlijke dag! Heerlijk weer hebben we hier gehad. Heerlijk dagje ook. Ik hoop jullie ook, dat het daarom zo rustig was.

Voor mij over verslavingen net als meerderen hier. Ik had sterk het gevoel snel verslaafd te zullen zijn... dus heb eigenlijk alleen alcohol gehad. Ook daarmee aan 't randje gezeten, trouwens. Kreeg ooit trek in sigaretten, nadat ik veel en vaak in rokerige omgeving geweest was, en bijna sigaretten gekocht ook. Gelukkig nooit gedaan.

Wel balen Madootje, dat de heren de dag zo in de war schopten.

Goed

Elvis is weer weg en de kinderen willen dat ikweer ga voorlezen. We zijn alleen nog op zoek naar een boek. Toedels
Later is nu
Oh

en dat bonken

deed ik ook

het is toch nog goed gekomen (zegt men.. of.. nouja, de meningen zijn hierover nog wel eens verdeeld, eigenlijk )
Later is nu
Godverdegodverdekutterdekut. Weten jullie nog die mail van Bentetje van de pinpasfraude? Nou, dat is mij waarschijnlijk gebeurd. Ging net even administratie doen, dacht ik, en zag dat 1500 euro van mijn rekening is gepind, gisteren en vandaag, in Belgie. 1500 euro! Hartslag ook ergens in die buurt. Meteen laten blokkeren en een geruststellende jongen aan de lijn dat het vast goedkomt (vast?) en dat het meer voorkomt nu en dat het niet aan mij ligt en dat het vast goedkomt (vast?), maar op dit moment gaapt er een geweldig gat op mijn rekening en voel ik me genaaid en bestolen en ik ben er letterlijk misselijk van. Gadverdegadverdamme.

Als minor leed is ook de oppas weer ziek.

O, en Kjong: Dot heft me gisteren gebeten. Door mijn broek, in mijn been. Ik was laaiend (reflex-reactie, niet gemept of zo, maar was zichtbaar en hoorbaar even héél boos), ze schrok zich lam. Ik hoop erg dat ze het voortaan laat.

Ik ga even op de bank bijkomen.
Jee Alex. Godverdekut is wel toepasselijk hier...
Djiez, Lil, dat is kut! Gatverdamme!
ach nee, lil....wat vreselijk!

Ben gesloopt, maar heb genoten, ga nu terugdenken aan 5 jaar geleden.......
Jezuschristus Lil, wat ongelooflijk klote!! Wat een hoop geld! Kutkutkut. Ik hoop dat ze met "vast" gewoon bedoelen "natuurlijk"!

Wij hebben gelukkig alle verzekeringspullen van Pompels fiets bij elkaar én beide sleuteltjes (soms kunnen we zomaar dingen vinden...) is toch een nieuwe fiets van 800,= ook een beetje jammer. Loentjes leren voetbal is ook nog gejat vanmiddag.

Kloteboeven!! Moeten gewoon met hun poten van andermans spullen en geld afblijven!

Jeeeetje... KK alweer 5 morgen? Wauw!

Hoeraaa voor KK

Lil. wat ongelooflijk KUT dat er zomaar geld weg is! En die fiets van Pompel. Zo ongelooflijk stom dat mensen dat soort dingen doen!

Wel goed dat je alles bij elkaar hebt, Pimpel!

Hier weer een rustige ochtend. Is toch wel lekker, een uurtje later beginnen. Vandaag ook een uurtje later vrij, dus gelijk gecompenseerd (hoewel ik toch liever om 4 uur vrij ben, maarja, je kunt niet alles hebben)

Toedels
Later is nu
WOW, KK alweer 5!!

HIEPERDEPIEP... HOERA!Gefeliciteerd met je meisje, Bent!

Achjee, da's echt balen, Lil. Jeetje.

Hoe zat dat ook alweer met die pinpasfraude, hoe kon je dat voorkomen?
Hm, heb gisteravond mijn racefiets maar weer 'ns tevoorschijn gehaald en mezelf even flink afgemat in kader 'sport zal nu vast wel goed voor me zijn', djiez, heb zelfs spierpijn in mijn billen... kan dat nou?
Misschien een tandje teveel ineens, Bambi..

(*maakt mental note..: met rácefietsen gebruik je bilspieren..dus...*)

start ik hier het forum op, word ik gelijk geconfronteerd met een filmpje van een moeder die broodjes maakt voor de kinderen. Helleu. Dat doe ik thuis niet eens, waarom dan op het werk ermee geconfronteerd worden? En áls ik er thuis mee geconfronteerd was, had ik dan moeten denken "oh, dat is ook zo, ik moet broodjes maken voor de kinderen dus het forum weer uitzetten..."

Ja?

Tsk
Later is nu
wilde graag voor jullie een meidentaart neerzetten, maar op een of andere manier kan ik vandaag geen plaatjes plakken. Visualiseer hem dan maar! Dank voor de felicitaties. Wat is het toch fijn om je kind zo door het dolle te zien wanneer het alle kado`s krijgt dat het zo graag wil hebben, en djiez, wat is dat kind weer verwend! Vanmorgen feest op school (ga ik zo heen), vanmiddag nog 3 buurkinders met mama op visite en woensdag nog een prinsessenfeestje, dan zit het er weer op.

Toch weer druk met terugdenken aan 5 jaar geleden, tezamen met humpies verhaal (gaat goehoed, sinds gisteren van de beademing!!! heeft ook op schoot gezeten bij papa en mama!), maakt het me weer zo vreselijk gelukkig dat ze gezond op de wereld is gekomen!

nu dan toch
Gefeliciteerd, Bent! En wat fijn dat Humpie zo goed gaat!
Gefeliciteerd Bentetje! Wat een heerlijk vrolijke berichten op de maandagmorgen. Wat heeft dohcterlief allemaal gekregen? En waarom "moet" je dan straks nog naar school? Ben ik zeker weer zo'n ontaard mens dat kind op verjaardag gewoon aflevert met alle tractaties en dan weer vertrekt als de bel gaat? Blijven jullie er natuurlijk allemaal bij? Zie je, ik moet het nog steeds leren!

Jemig Lil, dat is schrikken! Ik zag jouw posting vlak voor het slapen gaan en heb gelijk mijn beide rekeningen gecheckt. Stond nog steeds net zo weinig op als ik had gedacht, maar geen spookafboekingen in ieder geval. Brrrr, Wat een groot bedrag ook, dat dat kan. Al weer wat van bank gehoord? En hoe kan dat inderdaad? jakkes!

Heel trots op Pimpel die alle papieren en beide sleuteltjes heeft zodat ze naar de verzekering kan. Maar verder wel flink stom dat die fiets gejat is natuurlijk!

Ik ben me toch een portie moe. Dat hele nachten doorslapen maakt me bijna nog moeier dan die gebroken nachten
Dat heet bijslapen Toet ... moet je daarna eens proberen een nachtje 2x wakker gemaakt te worden.. IK kan dat niet meer aan..

Ik heb trouwens ook altijd de kinderen afgeleverd met traktaties hoor, zowel op creche als op school. Ik zag later een keer bij iemand de foto's van het verjaardagvieren op de creche en ik was helemaal verbaasd, had er nooit bij stilgestaan dat dat kon, ik moest immers werken!
Later is nu
Bij ons mag je bij het vieren zijn (alleen bij de kleuters ) en dat is zop leuk (althans, dat vind ik). Dus dat ga ik doen, want het is waarschijnlijk de laatste keer (sprak ze sentimenteel).

Dochterlief kreeg van ons de speeltuin van playmobil en van GG iets van Polly. Dat heeft ze trouwens ook nog van meerdere mensen gekregen dus we hebben nu ene hoop polly. Mijn mijn broer (suikeroom) heeft ze Little Petshop gekregen , waar ze dolblij mee is. Van opa en oma knalroze rollerskates. Verder nog barbie, stickerboek, stemples, knutselspul, opmaakpop, my little pony (van die hele kleintjes), allemaal echt enorme meidendingen, ze is helemaal blij.
Ik geloof dat ze bij ons ook zonder de ouders vieren, en anders heb ik dat dus ook al 2x gemist... Bentetje: BIG KISS en enorme knuffel voor de verjaardag van je meiske! Gelukkig is ze er goed & wel (en al 5 jaar!!) en kunnen jullie dat goed vieren. (Moet ook weer terugdenken aan begintijd hier en met Bentetje over inbakeren en koemelkallergie forummen...).

Heb erg slecht geslapen van geldgedoe. Vanmorgen meteen weer in de telefoon geklommen en het lijkt op zich wel allemaal geregeld. Ik krijg het als het goed is gewoon terug, en hoef daar niet eens heel veel administratief gedoe voor door, meeste doet de postbank voor me. Het schijnt dat er dus apparaatjes in geldautomaten geinstalleerd worden die je kaartgegevens lezen, in combinatie met dat iemand probeert je code te zien als je die intikt, soms zelfs door een cameraatje. Ik ben nu al paranoia voor de eerstvolgende keer pinnen. Wat even gaat duren, want krijg dus nieuwe pas&code vanwege deze geblokkeerd... Maar getver, krijg er echt zo'n rotgevoel van. Dat mensen dat gewoon doen! Met je centen of je fiets of wat dan ook VAN JOU er vandoor gaan.

Gelukkig nu lekker relaxt dagje verder met Dotta, strak Zoon erbij. Pfoe, moet even bijkomen van de stress van gisteavond en vannacht geloof ik. Verder was weekend zo lekker, met zon en veel samen, oudste kindjes bij andere ouders dus zomaar veel Dotta-tijd. Omdat Dot nu zo oud is als Zoon was toen ex en ik net uit elkaar gingen/waren, merk ik dat ik veel terugdenk / 'vergelijk'. Het is echt zo anders om samen je kindje te doen dan in je up (binnen een relatie) of 'samen' maar dan in gescheiden toestand. Ik kan echt helemaal ontroerd raken van hoe GG met haar bezig is, vanzelfsprekend voor haar zorgt, vertederd is door hoe ze is; gewoon haar vader is zeg maar. Dit is Goed.
dat klinkt inderdaad heerlijk lil, juist omdat je het zo goed kan vergelijken zal je daarop gewezen worden. Koesteren!!

en wat super dat je dat geld gewoon terug krijgt, maar inderdaad het lèf dat de mensen hebben met andermans spullen, daar kan ik helemaal naar van worden!

Verjaardagvieren was leuk, dochter was lief, verlegen en soms wat stoer. Mooi.
Pfieuw, gelukkig ben ik iets minder ontaard dan ik opeens dacht dat ik was. Ik had bij verjaardag van Meis wel het fototoestel achtergelaten en de klasseassistent had daarmee wat foto's gemaakt. Vond ik wel leuk!

Mijn huis is redelijk opgeruimd, toch kan ik geen enkele schaar vinden. Zeer vaag......
Geen schaar... Knutseldoos van de kindjes? Keukenla? Tussen de kussens van de bank (voorzichtig voelen!)?

Gewoon doorgaan met (af&toe) vroeg naar bed Toet, rust vanzelf een keertje uit... Ik word ook hondsmoe van weer een paar gewone nachten na periode onrust, maar het gaat over. Jij hebt zo'n tijd op halve slaap geleefd, kan me voorstellen dat je lichaam even nodig heeft om daarvan bij te komen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven