Cheers!
zaterdag 12 april 2008 om 21:59
Harder slaan heeft hier nog geen effect. Kinderen zijn nog steeds elke ochtend om half 6 wakker. Rare lui.
Mootje heeft zich prima geamuseerd, maar was bijna te moe om naar huis te lopen. Klasgenootje dat meeliep zei dat Mootje heel erg druk was geweest. Duhuh. Zweet liep in straaltjes van zijn voorhoofd.
Mootje heeft zich prima geamuseerd, maar was bijna te moe om naar huis te lopen. Klasgenootje dat meeliep zei dat Mootje heel erg druk was geweest. Duhuh. Zweet liep in straaltjes van zijn voorhoofd.
zaterdag 12 april 2008 om 22:21
Lekker wijn. Ben ik ook wel aan toe, naar bedrijvig dagje op werk.
Bam, hoe is het met je?
Meave, wilde nog wel even zeggen dat je je niet moet verontschuldigen (maar dat weet je ook wel toch)
Even spuien lucht altijd op.
Maar uit je posting blijkt wel weer dat je hier wel echt iets mee moet hoor. Geloof me.
Het kan echt goed komen
Bam, hoe is het met je?
Meave, wilde nog wel even zeggen dat je je niet moet verontschuldigen (maar dat weet je ook wel toch)
Even spuien lucht altijd op.
Maar uit je posting blijkt wel weer dat je hier wel echt iets mee moet hoor. Geloof me.
Het kan echt goed komen
zaterdag 12 april 2008 om 22:23
Zijn dat wijvendrankjes Meave? Doe ik mee. Ik wil graag een wijvendrankje on the rocks en een PMSvenijnwijntje om het af te leren. Hoewel ik reuze aardig ben, deze PMS.. zou ik het afleren? Of zou de wijn gewoon helpen?
Heb ik er nog wat nootjes bij...
Heb Dreamer gekeken.. liefff... een meisjespaardenfilm, hoe voorspelbaar...
Liedje is léuk Bloes!
en ik ben moe
waarvan eigenlijk, iemand?
Erg he, die kinderen vroeg wakker. Het wórdt beter, écht waar... sinds ze bij ons een beetje uitslapen, mogen ze bij ons ook in het weekend een beetje langer opblijven, zoals bij de film, vanavond. Maar de afgelopen weekenden ging het uitslapen slecht. Door de weeks mopperen dat ze niet uit bed willen om 7.10 uur en dan op zaterdag om 7.15 uur bij je in bed kruipen, dat ze niet meer kunnen slapen Dus... ultimatum is nu dat ze morgen tot minimaal half 9 slapen, anders volgende week niet opblijven. Ws hebben ze dan allebei weer eens een boek uit ... en vertellen ze dat ook nog trots, om 9 uur
"slaat eens een been om die stoffige paal heen"
Auwts
spiertje verrekt
Heb ik er nog wat nootjes bij...
Heb Dreamer gekeken.. liefff... een meisjespaardenfilm, hoe voorspelbaar...
Liedje is léuk Bloes!
en ik ben moe
waarvan eigenlijk, iemand?
Erg he, die kinderen vroeg wakker. Het wórdt beter, écht waar... sinds ze bij ons een beetje uitslapen, mogen ze bij ons ook in het weekend een beetje langer opblijven, zoals bij de film, vanavond. Maar de afgelopen weekenden ging het uitslapen slecht. Door de weeks mopperen dat ze niet uit bed willen om 7.10 uur en dan op zaterdag om 7.15 uur bij je in bed kruipen, dat ze niet meer kunnen slapen Dus... ultimatum is nu dat ze morgen tot minimaal half 9 slapen, anders volgende week niet opblijven. Ws hebben ze dan allebei weer eens een boek uit ... en vertellen ze dat ook nog trots, om 9 uur
"slaat eens een been om die stoffige paal heen"
Auwts
spiertje verrekt
Later is nu
zaterdag 12 april 2008 om 22:32
Waar hadden we het ook alweer over verslavingsgevoeligheid?
Dat heb ik dus met drank.
Ik drink dus bijna nooit, omdat ik het zo ontzettend lekker vind.
Soort zelfbescherming ofzo. Ik vind bijna alles lekker, bier, wijn, ' wijvendrankjes', kom maar door.
Kan al helemaal in de stemming raken, van alleen de geur van wijn. Heerlijk.
Kan alleen moeilijk maat houden. Kan niet na 1 wijntje stoppen.
Als ik moet rijden, drink ik dus bewust helemaal niks. Want anders neem ik dus gerust een taxi, omdat het gezellig is met de drank en zou ik de volgende dag de auto op moeten halen, wat dan altijd slecht uitkomt, want een kater....
Dus daarom drink ik vaak gewoon frisdrank
Dat heb ik dus met drank.
Ik drink dus bijna nooit, omdat ik het zo ontzettend lekker vind.
Soort zelfbescherming ofzo. Ik vind bijna alles lekker, bier, wijn, ' wijvendrankjes', kom maar door.
Kan al helemaal in de stemming raken, van alleen de geur van wijn. Heerlijk.
Kan alleen moeilijk maat houden. Kan niet na 1 wijntje stoppen.
Als ik moet rijden, drink ik dus bewust helemaal niks. Want anders neem ik dus gerust een taxi, omdat het gezellig is met de drank en zou ik de volgende dag de auto op moeten halen, wat dan altijd slecht uitkomt, want een kater....
Dus daarom drink ik vaak gewoon frisdrank
zaterdag 12 april 2008 om 23:00
wat een zelfbeheersing (of moet ik het zelfbescherming noemen?). Ik heb dat niet, niet met drinken, niet met roken, niet met drugs, alleen met eten...Ach, iedere gek zijn gebrek toch?
Wil hier best ook nog even een roseetje, ben al zo lekker op dreef (al moet ik er veel typfouten uit halen).
Het lied vind ik helemaal geweldig, met name de ODD variant zou hier kunnen klinken
Schoppen, zal misschien helpen, slaan werkt nog steeds niet en knijpen ook niet. zonder gekheid: uitleggen en herhalen werkt niet in deze, helaas. Ze lijkt maar niet te willen snappen dat dit bijznder vervelend is. Of vindt het gewoon niet boeiend, vrees het laatste.
Wil hier best ook nog even een roseetje, ben al zo lekker op dreef (al moet ik er veel typfouten uit halen).
Het lied vind ik helemaal geweldig, met name de ODD variant zou hier kunnen klinken
Schoppen, zal misschien helpen, slaan werkt nog steeds niet en knijpen ook niet. zonder gekheid: uitleggen en herhalen werkt niet in deze, helaas. Ze lijkt maar niet te willen snappen dat dit bijznder vervelend is. Of vindt het gewoon niet boeiend, vrees het laatste.
zaterdag 12 april 2008 om 23:42
~schenkt nog even bij~
Deze week wist ik het.
Ik heb een Kreng op de wereld gezet.
Het kreng Chipita.
Mi gado!
Ze bonkt met haar hoofd. Heel hard, recht naar achteren. En als daar wat zit, dan bonkt ze daartegen. Stoelrand. Muur.
Zit daar niks, dan gooit ze zichzelf eigenlijk naar achteren. En zo bonkt ze dus op de grond.
En ze leert er maar niet van.
Dus ik bedacht dan maar boos te worden. Als pijn geen indruk maakt, dan misschien ik wel.
Ha!
Desillusie.
Ik met gebiedend moedervingertje en een diepe stem en boze frons haar vermanen... en wat doet het Kreng?
Ze knippert met de wimpertjes en geeft me een onschuldig flirterige schuine glimlach! Met glinstertjes in de ogen die zeiden dat ik lekker toch niet boos op haar kon zijn.
In dezelfde week:
Ik verleg een item waar ze niet aan mag komen. Maar wat ze wel graag in handen wilde hebben.
Even kijkt ze teleurgesteld naar haar lege handen. Om in eenzelfde seconde te bedenken dat ik de aanstichter ben van de lége handen. En ze haalt uit.
Naar mij.
Ze haalt gewoon uit. Als een kat met klauwen.
Ik had de krabbels in mijn vel staan.
Gelukkig heb ik ook nog een hele verstandige grote jongen die ik nooit kwijt wil.
Maar dat Kreng..?
~schenkt nog eens in~
Deze week wist ik het.
Ik heb een Kreng op de wereld gezet.
Het kreng Chipita.
Mi gado!
Ze bonkt met haar hoofd. Heel hard, recht naar achteren. En als daar wat zit, dan bonkt ze daartegen. Stoelrand. Muur.
Zit daar niks, dan gooit ze zichzelf eigenlijk naar achteren. En zo bonkt ze dus op de grond.
En ze leert er maar niet van.
Dus ik bedacht dan maar boos te worden. Als pijn geen indruk maakt, dan misschien ik wel.
Ha!
Desillusie.
Ik met gebiedend moedervingertje en een diepe stem en boze frons haar vermanen... en wat doet het Kreng?
Ze knippert met de wimpertjes en geeft me een onschuldig flirterige schuine glimlach! Met glinstertjes in de ogen die zeiden dat ik lekker toch niet boos op haar kon zijn.
In dezelfde week:
Ik verleg een item waar ze niet aan mag komen. Maar wat ze wel graag in handen wilde hebben.
Even kijkt ze teleurgesteld naar haar lege handen. Om in eenzelfde seconde te bedenken dat ik de aanstichter ben van de lége handen. En ze haalt uit.
Naar mij.
Ze haalt gewoon uit. Als een kat met klauwen.
Ik had de krabbels in mijn vel staan.
Gelukkig heb ik ook nog een hele verstandige grote jongen die ik nooit kwijt wil.
Maar dat Kreng..?
~schenkt nog eens in~
zaterdag 12 april 2008 om 23:46
Ik geloof dat ik het op de vivacappuccinomevrouw ga doen.
Ik zou ook niet weten waar ik het anders op moest doen.
Bambo is ook al niet in Nederland.
Wat heb ik toch met die verwegmannen?
Nee, dan liever een dichtbijwijf.
Wel jammer dat ze zelfs op dit tijdstip nog cappuccino drinkt.
Liever heb ik haar aan een wijvendrankje.
Misschien dat ik een wijvendrnakjesmuziekje moet opzetten?
Ik zou ook niet weten waar ik het anders op moest doen.
Bambo is ook al niet in Nederland.
Wat heb ik toch met die verwegmannen?
Nee, dan liever een dichtbijwijf.
Wel jammer dat ze zelfs op dit tijdstip nog cappuccino drinkt.
Liever heb ik haar aan een wijvendrankje.
Misschien dat ik een wijvendrnakjesmuziekje moet opzetten?
zondag 13 april 2008 om 00:04
Fijn hert, fijn. Het wordt dus ook nog ouder.
We noemen haar nu al Miss Kleun, omdat niks zachtjes kan en alles bonkig en bebonkt moet...
Tijd om een vader in huis te halen.
Ik heb geboekt.
Ik ga 3 dagen na het Kreng haar verjaardag naar mijn lover voor een weekje.
En Kjongen zit dan met devadervan aan de andere kant van de wereld met zijn neusje in dezelfde zon tijdens mijn warme nachten.
Ik ga naar bed.
En de vivacappuccinomevrouw ook.
We noemen haar nu al Miss Kleun, omdat niks zachtjes kan en alles bonkig en bebonkt moet...
Tijd om een vader in huis te halen.
Ik heb geboekt.
Ik ga 3 dagen na het Kreng haar verjaardag naar mijn lover voor een weekje.
En Kjongen zit dan met devadervan aan de andere kant van de wereld met zijn neusje in dezelfde zon tijdens mijn warme nachten.
Ik ga naar bed.
En de vivacappuccinomevrouw ook.
zondag 13 april 2008 om 04:35
Ik ben ook heul erg verslavingsgevoelig; ik lust het allemaal! Sigaretten, drank... drugs. Daarom moet ik ook zo af en toe een kind krijgen, zodat ik twee jaar droogsta. Leentje mag dus ook nooit van de tiet, want dan gaat ut mis.
BLOES! Dat lied had ik mezelf vrijdag gemaild vanaf mijn werk om hier te posten (staat bij ons op intranet) maar ik was er nog niet aan toegekomen.
Wij zijn uit eten geweest met de vrienden van de tweeling. Was een bijzonder waardevolle avond (nacht)
Jammerdebammer dat Pompels fiets (spiksplinternieuwe Gazelle van fietsplan) gejat is. Gotver. Nou ja, kunnen we het verzekeringsgeld cashen...
BLOES! Dat lied had ik mezelf vrijdag gemaild vanaf mijn werk om hier te posten (staat bij ons op intranet) maar ik was er nog niet aan toegekomen.
Wij zijn uit eten geweest met de vrienden van de tweeling. Was een bijzonder waardevolle avond (nacht)
Jammerdebammer dat Pompels fiets (spiksplinternieuwe Gazelle van fietsplan) gejat is. Gotver. Nou ja, kunnen we het verzekeringsgeld cashen...