Weggeeftopic deel 4
zaterdag 11 augustus 2012 om 14:19
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
zondag 12 augustus 2012 om 10:34
quote:silverzephyr schreef op 12 augustus 2012 @ 10:31:
@Marels zal ik The Golden Compass voor je reserveren? Ik weet niet of je inmiddels had gecheckt of je hem al had of niet
Nog niet kunnen checken, maar als je wilt, graag!
Vriend is het boek nu aan het lezen dus is wel leuk voor hem!
Ik laat het je straks ofzo weten!!
@Marels zal ik The Golden Compass voor je reserveren? Ik weet niet of je inmiddels had gecheckt of je hem al had of niet
668, the neighbour of the Beast
zondag 12 augustus 2012 om 10:37
Over Aniek trouwens....
Ik verdenk haar van een handeltje.
Loep maar eens en kijk waar ze allemaal op gereageert. Allerhande kleren en spullen in allerlei verschillende maten. Schoenen van maat 39 tot maat 42 en kleding van maat M tot XXL.
Nou ja, loept en ontdekt zelf. Ik vertrouw dat nooit zo.
Ik verdenk haar van een handeltje.
Loep maar eens en kijk waar ze allemaal op gereageert. Allerhande kleren en spullen in allerlei verschillende maten. Schoenen van maat 39 tot maat 42 en kleding van maat M tot XXL.
Nou ja, loept en ontdekt zelf. Ik vertrouw dat nooit zo.
zondag 12 augustus 2012 om 10:38
quote:MamaK77 schreef op 12 augustus 2012 @ 10:37:
Mee eens moonlight. Er is ook zo'n gratis af te halen site, maar dat is zo onpersoonlijk. Vind ik echt helemaal niks.
euh.. hoewel ik hier ook pas sinds gister ben... Maar zit al wel langer op viva forums, dus ik ben redelijk "checkbaar"
Wij wantrouwen iedereen
Nee hoor, da's niet waar.
Ik heb het in de volgende topics al zo vaak getikt, en nog maar eens; het is de toon die de muziek maakt enzo.
Newbies zijn juist hardstikke leuk verders.
Mee eens moonlight. Er is ook zo'n gratis af te halen site, maar dat is zo onpersoonlijk. Vind ik echt helemaal niks.
euh.. hoewel ik hier ook pas sinds gister ben... Maar zit al wel langer op viva forums, dus ik ben redelijk "checkbaar"
Wij wantrouwen iedereen
Ik heb het in de volgende topics al zo vaak getikt, en nog maar eens; het is de toon die de muziek maakt enzo.
Newbies zijn juist hardstikke leuk verders.
zondag 12 augustus 2012 om 10:42
quote:Marels schreef op 12 augustus 2012 @ 10:34:
[...]
Dat is goed. Ik ben vanavond pas weer thuis (iets met zon en water en bikini) maar als je hem wilt hebben, stuur het adres maar even over de mail, ik ga morgen een aantal pakketjes met de post doen dan kan hij gelijk mee .
Fijne zon(dag)middag iedereen!
[...]
Dat is goed. Ik ben vanavond pas weer thuis (iets met zon en water en bikini) maar als je hem wilt hebben, stuur het adres maar even over de mail, ik ga morgen een aantal pakketjes met de post doen dan kan hij gelijk mee .
Fijne zon(dag)middag iedereen!
zondag 12 augustus 2012 om 10:44
quote:Marels schreef op 12 augustus 2012 @ 10:38:
[...]
Wij wantrouwen iedereen
Newbies zijn juist hardstikke leuk verders.Pak van m'n hart. Voelde me al een halve crimineel ongeveer
[...]
Wij wantrouwen iedereen
Newbies zijn juist hardstikke leuk verders.Pak van m'n hart. Voelde me al een halve crimineel ongeveer
zondag 12 augustus 2012 om 10:47
zondag 12 augustus 2012 om 10:56
Mijn kleding te geef:
- Rokje edc by esprit maat 36.
- windvanger shirt heren maat s, voor fietsen de achterkant is langer zodat hij in de broek kan en de rug geen wind vangt.
Wie had hier ook al weer belangstelling voor? Wil je mij nog even mailen?
- Korte pyjama met zebra maat m
- geel shirt, een maat. Niet gedragen omdat ik vind dat mijn borsten wel erg aanwezig zijn dan
- badslippers heren maat 44
- badlaken met tijger, klein vlekje, zie rechts op de foto.
Mailen kan op: italiemeisjeviva @ hotmail.nl
Ik laat de kleren staan tot woensdag, daarna breng ik ze naar de tweedehands winkel hier, die verkoopt het voor het goede doel ( mensen in de bijstand in onze stad, ze krijgen van de opbrengst een kerstpakket). Dus vraag maar raak voor een knaak, maar wel tot woensdag haha
Morgen middag breng ik het weg, dus vanavond kan je nog mailen. De badslippers en het badlaken blijven gewoon staan. Ik zal de windvanger ook nog even bewaren voor wie ook al weer belangstelling had.
- Rokje edc by esprit maat 36.
- windvanger shirt heren maat s, voor fietsen de achterkant is langer zodat hij in de broek kan en de rug geen wind vangt.
Wie had hier ook al weer belangstelling voor? Wil je mij nog even mailen?
- Korte pyjama met zebra maat m
- geel shirt, een maat. Niet gedragen omdat ik vind dat mijn borsten wel erg aanwezig zijn dan
- badslippers heren maat 44
- badlaken met tijger, klein vlekje, zie rechts op de foto.
Mailen kan op: italiemeisjeviva @ hotmail.nl
Ik laat de kleren staan tot woensdag, daarna breng ik ze naar de tweedehands winkel hier, die verkoopt het voor het goede doel ( mensen in de bijstand in onze stad, ze krijgen van de opbrengst een kerstpakket). Dus vraag maar raak voor een knaak, maar wel tot woensdag haha
zondag 12 augustus 2012 om 11:05
quote:Marels schreef op 12 augustus 2012 @ 10:51:
Waar gaat dat over Broodtrommel?
Ik vind geen beschrijving op internet!
Het is The Hours, die is ooit verfilmd met Nicole Kidman, Meryl Streep en Julianne Moore. Het boek heeft destijds een pulitzerprijs gewonnen
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Hours_(novel)
Edit: Zie net dat ik Liam Cunningham erneer heb gezet terwijlhet Michaelmoet zijn
Niet zo gek dus dat je geen beschrijving kon vinden
Waar gaat dat over Broodtrommel?
Ik vind geen beschrijving op internet!
Het is The Hours, die is ooit verfilmd met Nicole Kidman, Meryl Streep en Julianne Moore. Het boek heeft destijds een pulitzerprijs gewonnen
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Hours_(novel)
Edit: Zie net dat ik Liam Cunningham erneer heb gezet terwijlhet Michaelmoet zijn
Niet zo gek dus dat je geen beschrijving kon vinden
zondag 12 augustus 2012 om 11:13
En de rest:
- roze pet
- beren beeldjes verzameling ongeveer 25 a 30 stuks verschillende grotes en soorten. Ooit vroeger beren verzameld.
- cd rek
- foto houder.
- foto lijst
- lamp
- keepershandschoenen volwasenne
- decoratie reigers
- twee beeldjes meisje met wortel is gereserveerd.
- kaarsen standaards van messing, moeten wel gepoetst worden.
- dekbed, was 2.00 x 2.20. bij nameting is hij 1.90 x 2.20 ( paste altijd wel gewoon op ons dekbed van 2.00 x 2.20.)
- kleine kerstboom ( 75 cm)
- spel titanic, ligt beschadigd door weerplekken
- spel kruissom, soort scrabble maar dan met sommen
Boeken:
droomvriendinnen omnibus
- het complete babyboek - Karin Schutt
- Tina topper 56 Cathy Hopkins - Alles komt goed
- Tina topper 58 Cherry Whytock- wat een zootje!
- Charles den tex - onmacht
- montinac - zij is slank want zij eet.
- s.o.s. dierenkliniek - het ondeugende aapje
- boekje over tarotkaarten
- stapel tijdschriften, oa gezondnu.
- kapotte wasmachine merk candy. Hij pompt niet meer af, loopt dus vol en dan over. Misshcien iemand die handig is die er wat mee kan?
mailen kan naar: italiemeisjeviva @ hotmail.nl
- roze pet
- beren beeldjes verzameling ongeveer 25 a 30 stuks verschillende grotes en soorten. Ooit vroeger beren verzameld.
- cd rek
- foto houder.
- foto lijst
- lamp
- keepershandschoenen volwasenne
- decoratie reigers
- twee beeldjes meisje met wortel is gereserveerd.
- kaarsen standaards van messing, moeten wel gepoetst worden.
- dekbed, was 2.00 x 2.20. bij nameting is hij 1.90 x 2.20 ( paste altijd wel gewoon op ons dekbed van 2.00 x 2.20.)
- kleine kerstboom ( 75 cm)
- spel titanic, ligt beschadigd door weerplekken
- spel kruissom, soort scrabble maar dan met sommen
Boeken:
droomvriendinnen omnibus
- het complete babyboek - Karin Schutt
- Tina topper 56 Cathy Hopkins - Alles komt goed
- Tina topper 58 Cherry Whytock- wat een zootje!
- Charles den tex - onmacht
- montinac - zij is slank want zij eet.
- s.o.s. dierenkliniek - het ondeugende aapje
- boekje over tarotkaarten
- stapel tijdschriften, oa gezondnu.
- kapotte wasmachine merk candy. Hij pompt niet meer af, loopt dus vol en dan over. Misshcien iemand die handig is die er wat mee kan?
mailen kan naar: italiemeisjeviva @ hotmail.nl
zondag 12 augustus 2012 om 11:31
italie_meisje: heb je wat meer info/foto van de (verpakking van de) kerstboom?
Ik heb zelf ook nog wat kleding te geef, maar wil daar eerst foto's van maken en moet dan even wachten tot man thuis is (we hebben, of eigenlijk man heeft, een ingewikkelde camera met meerdere lenzen en bediening waar ik weinig van snap )
Ik heb zelf ook nog wat kleding te geef, maar wil daar eerst foto's van maken en moet dan even wachten tot man thuis is (we hebben, of eigenlijk man heeft, een ingewikkelde camera met meerdere lenzen en bediening waar ik weinig van snap )
zondag 12 augustus 2012 om 11:40
@ayla, fijn dat het behang zo snel is aangekomen! Doen ze bij de PTT, TNT, Post NL... whatever toch een x goed hun werk!
Ben benieuwd naar de bloemetjes! Maar als t na de vakantie wordt, no problomos! Geniet!
Inmiddels is dreumes dr kast ook opgeruimd, en heb nog wat meisjeskleren maatje 92 - 98 denk ik ongeveer, over. Iemand interesse? Dan maak ik er foto's van en mail t je door.
mailen kan op postvakblabla at gmail dot com !
Ben benieuwd naar de bloemetjes! Maar als t na de vakantie wordt, no problomos! Geniet!
Inmiddels is dreumes dr kast ook opgeruimd, en heb nog wat meisjeskleren maatje 92 - 98 denk ik ongeveer, over. Iemand interesse? Dan maak ik er foto's van en mail t je door.
mailen kan op postvakblabla at gmail dot com !
zondag 12 augustus 2012 om 11:43
Is er nog iemand die plannen heeft om een kitten aan te schaffen? Ik heb nog twee kleine boekjes liggen over kittens, wat je wel en niet moet doen, zeg maar.
Indertijd wilde ik proberen mijn kitten goed op te voeden
Gezien het feit dat het mormel inmiddels 2,5 is kunnen de boekjes wel weg.
Ook nog in de aanbieding, gezien het feit dat ik nooit meer reactie van de geïnteresseerde gehad heb;
Het boek "geneeskrachtige planten en kruiden", heel interessant.
marelsmarels@gmail.com
Indertijd wilde ik proberen mijn kitten goed op te voeden
Gezien het feit dat het mormel inmiddels 2,5 is kunnen de boekjes wel weg.
Ook nog in de aanbieding, gezien het feit dat ik nooit meer reactie van de geïnteresseerde gehad heb;
Het boek "geneeskrachtige planten en kruiden", heel interessant.
marelsmarels@gmail.com
zondag 12 augustus 2012 om 11:43
zondag 12 augustus 2012 om 11:55
quote:Moonlight82 schreef op 12 augustus 2012 @ 10:33:
Ik zeg ook niet dat ik jou niet geloof Wilde even de andere kant belichten maar zelf ben ik ook wat wantrouwend naar 'forumsters' die normaal niet forummen.
Voor mij is het voordeel van 'hier' boven MP dat ik langschrijvende forumsters meer vertrouw en de zaken wél per post durf te regelen waar ik ze bij MP vrijwel altijd ophaal. (bovendien zijn het hier slechts verzendkosten...)
Mensen die verder niet forummen vind ik idd sneller verdacht. Tenzij ze via een forummer getipt zijn.Mijn akefietje speelt juist met een ´bekende forumster´. Ik ga haar naam niet noemen omdat ik dat te sneu vind voor die 6,75 en wat spullen die ik zelf niet meer kan gebruiken, dat kan ik echt wel lijen. Maar het zegt niks dus.
Ik zeg ook niet dat ik jou niet geloof Wilde even de andere kant belichten maar zelf ben ik ook wat wantrouwend naar 'forumsters' die normaal niet forummen.
Voor mij is het voordeel van 'hier' boven MP dat ik langschrijvende forumsters meer vertrouw en de zaken wél per post durf te regelen waar ik ze bij MP vrijwel altijd ophaal. (bovendien zijn het hier slechts verzendkosten...)
Mensen die verder niet forummen vind ik idd sneller verdacht. Tenzij ze via een forummer getipt zijn.Mijn akefietje speelt juist met een ´bekende forumster´. Ik ga haar naam niet noemen omdat ik dat te sneu vind voor die 6,75 en wat spullen die ik zelf niet meer kan gebruiken, dat kan ik echt wel lijen. Maar het zegt niks dus.
if we all light up, we can scare away the dark...
zondag 12 augustus 2012 om 11:57
zondag 12 augustus 2012 om 12:03
Jammer Marels..
Die plectrums vroeg ik alleen omdat ik niet wist of je ze op de post had gedaan of dat je het misschien vergeten was. En omdat ik iedereen verder aan het mailen was over mijn uitval.
En ja, ik kan nu geen gitaar spelen, wat ik soms nog meer jammer vind dan het huis niet uit komen.
Moet ik hier een doktersverklaring neer zetten voor mensen die denken dat ik hier een verhaal loop te verzinnen dat ik hier gewoon rond huppel?
Ik word er gewoon een beetje verdrietig van..
Als er meer mensen zo denken, dan hoeft het niet meer.
Ik heb een diepe en zware hernia , waardoor mij 2 benen zijn 'uitgevallen'.
Ik word 22 aug geopereerd, daarna zou ik m'n benen weer kunnen gebruiken, alleen is d operatie gevaarlijk en kan het voorkomen dat de verlamming blijft.
Gaan we natuurlijk niet van uit.
Ik zou graag willen bewijzen, want dat gevoel heb ik een beetje, m'n medicijnlijst, m'n krukken, m'n bed, brief met oproep operatie,folder over hoe alles zal gaan? Nummer van t ziekenhuis?
Ik probeerde juist mijn fout te herstellen door in te lichten dat mijn dingen die ik opstuur nu niet kan doen maar zeker daarna wel.
Maar ach..
Zonnige dag iedereen!
Die plectrums vroeg ik alleen omdat ik niet wist of je ze op de post had gedaan of dat je het misschien vergeten was. En omdat ik iedereen verder aan het mailen was over mijn uitval.
En ja, ik kan nu geen gitaar spelen, wat ik soms nog meer jammer vind dan het huis niet uit komen.
Moet ik hier een doktersverklaring neer zetten voor mensen die denken dat ik hier een verhaal loop te verzinnen dat ik hier gewoon rond huppel?
Ik word er gewoon een beetje verdrietig van..
Als er meer mensen zo denken, dan hoeft het niet meer.
Ik heb een diepe en zware hernia , waardoor mij 2 benen zijn 'uitgevallen'.
Ik word 22 aug geopereerd, daarna zou ik m'n benen weer kunnen gebruiken, alleen is d operatie gevaarlijk en kan het voorkomen dat de verlamming blijft.
Gaan we natuurlijk niet van uit.
Ik zou graag willen bewijzen, want dat gevoel heb ik een beetje, m'n medicijnlijst, m'n krukken, m'n bed, brief met oproep operatie,folder over hoe alles zal gaan? Nummer van t ziekenhuis?
Ik probeerde juist mijn fout te herstellen door in te lichten dat mijn dingen die ik opstuur nu niet kan doen maar zeker daarna wel.
Maar ach..
Zonnige dag iedereen!
Alles is liefde, maar wat is alles?