Weggeeftopic deel 4
zaterdag 11 augustus 2012 om 14:19
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Vorige deel klikklik
Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.
Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )
Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl
Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
zondag 12 augustus 2012 om 12:10
Ik kan het mis hebben Aniek, natuurlijk.
Alleen je manier van reageren wekt bij mij een onderbuikgevoel op. That's all.
Als ik het echt mis heb ben ik de eerste om mijn fout toe te geven.
Sinds wanneer moet je trouwens tien weken plat met een hernia? Na een klassieke operatie is het tien dagen tot hooguit twee weken platte rust. Bij een nieuwe techniek operatie nog korter. Maar goed, kan dat dat anders is bij jou.
Ik zeg al, als ik fout zat ben ik de eerste om dat toe te geven. Maar ik ben al te vaak de boot in gegaan, daar wordt je sceptisch van op den duur.
Alleen je manier van reageren wekt bij mij een onderbuikgevoel op. That's all.
Als ik het echt mis heb ben ik de eerste om mijn fout toe te geven.
Sinds wanneer moet je trouwens tien weken plat met een hernia? Na een klassieke operatie is het tien dagen tot hooguit twee weken platte rust. Bij een nieuwe techniek operatie nog korter. Maar goed, kan dat dat anders is bij jou.
Ik zeg al, als ik fout zat ben ik de eerste om dat toe te geven. Maar ik ben al te vaak de boot in gegaan, daar wordt je sceptisch van op den duur.
668, the neighbour of the Beast
zondag 12 augustus 2012 om 12:12
Dat zijn spullen die ik hier koop.
Ik heb nergens op gereageerd dat niet voor mij was.
Van sommige dingen heb ik 39/40/41.. Het is net hoe het valt.. Van sommige merken weet ik dat.
Heb nooit gereageerd op een M , want dat pas ik totaal niet meer.
Erg aangekomen door medicijnen.
Dus check maar na op mp, eBay, whatever.
Ik ga geen handeltje beginnen, als ik daar geen tijd voor heb en nu geen mogelijk heb.
En ik heb vaker gereageerd op andere dingen...
Ik heb nergens op gereageerd dat niet voor mij was.
Van sommige dingen heb ik 39/40/41.. Het is net hoe het valt.. Van sommige merken weet ik dat.
Heb nooit gereageerd op een M , want dat pas ik totaal niet meer.
Erg aangekomen door medicijnen.
Dus check maar na op mp, eBay, whatever.
Ik ga geen handeltje beginnen, als ik daar geen tijd voor heb en nu geen mogelijk heb.
En ik heb vaker gereageerd op andere dingen...
Alles is liefde, maar wat is alles?
zondag 12 augustus 2012 om 12:19
De reigers gaan naar mamak.
Ik was niet wantrouwend hoor. Maar ik snap marels wel. Er is gewoon in dit topic vaker wat gebeurd en dan ben je sneller wantrouwend. Ook geloof ik heilig in onderbuik gevoels, die negeer ik van.mijzelf ook nooit.
Dus ik begrijp het wel.
Nu ga ik er vandoor, ben er vanmiddag weer.
Ik was niet wantrouwend hoor. Maar ik snap marels wel. Er is gewoon in dit topic vaker wat gebeurd en dan ben je sneller wantrouwend. Ook geloof ik heilig in onderbuik gevoels, die negeer ik van.mijzelf ook nooit.
Dus ik begrijp het wel.
Nu ga ik er vandoor, ben er vanmiddag weer.
zondag 12 augustus 2012 om 12:25
quote:italie_meisje schreef op 12 augustus 2012 @ 11:56:
Voor lechatnoir:
De kerstboom: op de verpakkingstaat: tafelboom 75 cm.
[afbeelding]
tak van heel dicht bij:
[afbeelding]
Sta ik daar op het balkon foto's te maken, mooier met het licht. Loopt de buurman langs: Zo buurvrouw, jij bent vroeg dit jaar.
Man loop net binnen en vraagt zich ook al af wat ik nu al met een kerstboom moet
Ik zal je mailen over de boom.
Enne, Marels, dat heb ik geprobeerd met die foto's, maar de kleuren kwamen niet echt waarheidsgetrouw over, op z'n zachts gezegd . Dus heb ik man maar even vriendelijk doch dringend verzocht fatsoenlijke foto's te nemen.
Voor lechatnoir:
De kerstboom: op de verpakkingstaat: tafelboom 75 cm.
[afbeelding]
tak van heel dicht bij:
[afbeelding]
Sta ik daar op het balkon foto's te maken, mooier met het licht. Loopt de buurman langs: Zo buurvrouw, jij bent vroeg dit jaar.
Man loop net binnen en vraagt zich ook al af wat ik nu al met een kerstboom moet
Ik zal je mailen over de boom.
Enne, Marels, dat heb ik geprobeerd met die foto's, maar de kleuren kwamen niet echt waarheidsgetrouw over, op z'n zachts gezegd . Dus heb ik man maar even vriendelijk doch dringend verzocht fatsoenlijke foto's te nemen.
zondag 12 augustus 2012 om 12:26
Tatli. Wilde jij nog een kaartje voor een kraamfeest? Mail je me even als je dat wil naar liedjepiedje1@hotmail.nl
zondag 12 augustus 2012 om 12:41
Ik begrijp je ook wel Marels.
Alleen t gevoel als jezelf weet dat het niet zo is, is pijnlijk.
Het is een lang verhaal over m'n ziekte proces, ik denk niet dat het veel uitmaakt als ik dit vertel.
Ik hoop dat ik het voordeel van de twijfel krijg, maar ja..
Ik wacht wel af..
Alleen t gevoel als jezelf weet dat het niet zo is, is pijnlijk.
Het is een lang verhaal over m'n ziekte proces, ik denk niet dat het veel uitmaakt als ik dit vertel.
Ik hoop dat ik het voordeel van de twijfel krijg, maar ja..
Ik wacht wel af..
Alles is liefde, maar wat is alles?
zondag 12 augustus 2012 om 13:25
quote:watervrouw2 schreef op 12 augustus 2012 @ 10:15:
nee, er was een mariabeeldje verstuurd en er werd gezegd dat er een lege envelop was ontvangenOoooh ok. Dacht dat ik (in alle onwetendheid) iets verkeerd had opgestuurd ofzo. Gelukkig is dat niet het geval, maar wel jammer dat er weer een nepperd tussen zit...
nee, er was een mariabeeldje verstuurd en er werd gezegd dat er een lege envelop was ontvangenOoooh ok. Dacht dat ik (in alle onwetendheid) iets verkeerd had opgestuurd ofzo. Gelukkig is dat niet het geval, maar wel jammer dat er weer een nepperd tussen zit...
zondag 12 augustus 2012 om 13:27
quote:mamaria schreef op 12 augustus 2012 @ 13:25:
[...]
Ooooh ok. Dacht dat ik (in alle onwetendheid) iets verkeerd had opgestuurd ofzo. Gelukkig is dat niet het geval, maar wel jammer dat er weer een nepperd tussen zit...Misschien kun jij naar de forummer in kwestie gaan in de vorm van de verloren Maria?
[...]
Ooooh ok. Dacht dat ik (in alle onwetendheid) iets verkeerd had opgestuurd ofzo. Gelukkig is dat niet het geval, maar wel jammer dat er weer een nepperd tussen zit...Misschien kun jij naar de forummer in kwestie gaan in de vorm van de verloren Maria?
668, the neighbour of the Beast
zondag 12 augustus 2012 om 13:59
zondag 12 augustus 2012 om 14:01
Zo, alweer een deel 4. Ik probeer vaak wel mee te lezen, maar jullie gaan zo hard!
Grutt, fijn dat de kleertjes goed zijn aangekomen. Veel plezier ermee!
Ik kwam ook nog wat spullen tegen:
Een groot konijnenhok voor binnen. Moet wel echt een goede schoonmaakbeurt hebben want heeft nu een tijdje buiten gestaan.
2 donkerblauwe plastic kuip tuinstoeltjes. Van die stapelbare dingen.
Nog jongens kleertjes in maat 50/56.
Bij interesse mag je mailen op taartje81 @ hotmail . com
@lechatnoir, ik heb je gemaild!
Grutt, fijn dat de kleertjes goed zijn aangekomen. Veel plezier ermee!
Ik kwam ook nog wat spullen tegen:
Een groot konijnenhok voor binnen. Moet wel echt een goede schoonmaakbeurt hebben want heeft nu een tijdje buiten gestaan.
2 donkerblauwe plastic kuip tuinstoeltjes. Van die stapelbare dingen.
Nog jongens kleertjes in maat 50/56.
Bij interesse mag je mailen op taartje81 @ hotmail . com
@lechatnoir, ik heb je gemaild!
zondag 12 augustus 2012 om 14:41
Ik probeer het nog maar een keer (laatste keer ) wie heeft er toevallig nog nr 122 van de voetbalplaatsjes?
ronniemitchel@live.nl
ronniemitchel@live.nl
zondag 12 augustus 2012 om 15:16
quote:mamaria schreef op 12 augustus 2012 @ 13:58:
Oeh wat betreft de verbouwing: wij gaan voor de laminaatvloer die bij lechatnoir ligt!! Mooitje toch? Chat: bevalt-ie?
Issie zo herkenbaar dan ?
ik kan nog weinig zeggen over of 'ie bevalt, hij ligt er hier ook nog maar net in. Ik vind hem vooral mooi ja.
Oeh wat betreft de verbouwing: wij gaan voor de laminaatvloer die bij lechatnoir ligt!! Mooitje toch? Chat: bevalt-ie?
Issie zo herkenbaar dan ?
ik kan nog weinig zeggen over of 'ie bevalt, hij ligt er hier ook nog maar net in. Ik vind hem vooral mooi ja.