Elite modellook
zondag 12 augustus 2012 om 16:32
zondag 12 augustus 2012 om 16:39
quote:kattebeest schreef op zondag 12 augustus 2012 16:32 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="lilyrose2012 in "Elite modellook"" class="messagelink">lilyrose2012 schreef op 12 augustus 2012 @ 15:22</a>:</b>
Mijn mooie nichtje van 18 wil graag meedoen. <b>Wie heeft hier ervaring mee? Was het wat en hoever ben je gekomen?</b></div></blockquote>Mijn neef heeft hier ervaring mee. Ze was best aardig, en hij kwam tot de "third base".
hhaahahahahaha
Sorry TO. Geen Ervaring maar ik zou zeggen doe je ding!
Mijn mooie nichtje van 18 wil graag meedoen. <b>Wie heeft hier ervaring mee? Was het wat en hoever ben je gekomen?</b></div></blockquote>Mijn neef heeft hier ervaring mee. Ze was best aardig, en hij kwam tot de "third base".
hhaahahahahaha
Sorry TO. Geen Ervaring maar ik zou zeggen doe je ding!
zondag 12 augustus 2012 om 17:00
Ik weet niet wat de gemiddelde leeftijd is op het forum....maar daar zal niet echt de doelgroep bij horen die eraan mee kan doen. Bovendien zou dan ook nog het geluk moeten hebben dat juist die ook op de Viva zitten en met dit weer jouw topic leest....ik schat de kans laag in maar je weet maar nooit.
zondag 12 augustus 2012 om 17:11
Ik ben bekend met de EML.
Er zijn casting dagen waar ze naar toe kan gaan. Als Elite wat in haar ziet dan zullen ze een paar foto's nemen en haar gegevens noteren.
Er doen echt honderden meisjes mee dus het is voor iedereen spannend.
Mocht Elite na alle castingdagen jouw nichtje nog steeds tot de top vinden horen dan zal ze worden uitgenodigd om mee te doen aan de kwart finale, en vandaaruit kan ze terecht komen in de finale.
Onzeker zijn meisjes van die leeftijd bijna allemaal. Er zijn nou eenmaal veel mooie meiden. Maar er gaan er ook heel veel niet door.
Dat betekent niet dat je niet mooi bent, maar dat betekent gewoon dat Elite niet achter een samenwerking staat of het meisje ongeschikt vindt als model.
Er zijn natuurlijk wel eisen waar ze aan moet voldoen. Qua lengte en kledingmaat.
Verder lekker naturel naar de castingdag gaan, mooie skinny spijkerbroek, simpel T-shirt en gaan met die banaan! Wie weet is het wel de nieuwe Doutzen!
Er zijn casting dagen waar ze naar toe kan gaan. Als Elite wat in haar ziet dan zullen ze een paar foto's nemen en haar gegevens noteren.
Er doen echt honderden meisjes mee dus het is voor iedereen spannend.
Mocht Elite na alle castingdagen jouw nichtje nog steeds tot de top vinden horen dan zal ze worden uitgenodigd om mee te doen aan de kwart finale, en vandaaruit kan ze terecht komen in de finale.
Onzeker zijn meisjes van die leeftijd bijna allemaal. Er zijn nou eenmaal veel mooie meiden. Maar er gaan er ook heel veel niet door.
Dat betekent niet dat je niet mooi bent, maar dat betekent gewoon dat Elite niet achter een samenwerking staat of het meisje ongeschikt vindt als model.
Er zijn natuurlijk wel eisen waar ze aan moet voldoen. Qua lengte en kledingmaat.
Verder lekker naturel naar de castingdag gaan, mooie skinny spijkerbroek, simpel T-shirt en gaan met die banaan! Wie weet is het wel de nieuwe Doutzen!
zondag 12 augustus 2012 om 19:05
maandag 13 augustus 2012 om 13:56
Neem even contact op met ons,
elite@bst-company.com
Dan geven we je antwoord op wat je graag wil weten!
Groetjes,
Het Elite Model Look Team
elite@bst-company.com
Groetjes,
Het Elite Model Look Team
maandag 13 augustus 2012 om 14:41
quote:elitemodellook schreef op 13 augustus 2012 @ 13:56:
elite@bst-company.com
Groetjes,
Het Elite Model Look TeamOpgelost
elite@bst-company.com
Groetjes,
Het Elite Model Look TeamOpgelost