mannen... daten... onzekerheid.

12-08-2012 16:01 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
Waarschijnlijk is hij nu met een andere dame heel actief aan het seksen.

En als dat niet meer lekker loopt,komt hij weer veel online.

Dat is mijn ervaring in elk geval met internet-daten..

En als ze jou dan "gehad"hebben,hoor je ook weer niets van ze.

Jagers zijn het!
Nou lekker negatief Ladytruckster.

Gelukkig zijn er ook genoeg positieve uitkomsten van internet daten dus het moet kunnen.

Lienemien ik zit zelf eigenlijk beetje in hetzelfde schuitje. Ben nu sinds een paar dagen actief op DS en heb nu contact met één leuke jongen.

Hier ook een digitale klik (die waarschijnlijk niets zegt over de werkelijke klik) en ook afspreken gaat er binnenkort van komen. Alleen als ik daar al aan denk word ik onzeker en durf ik eigenlijk niet meer.

Misschien is hij de afgelopen dagen wat drukker? Of lekker buiten bezig met dit mooie weer en dus wat minder gericht op berichtjes sturen?

Zijn de berichtjes die je terug krijgt heel kort af of nog wel steeds heel leuk?
Maak je niet zo druk, je hebt hem nog niet eens ontmoet joh..
Ik zou het gewoon eens afwachten , wanneer hij weer uit zichzelf reageert .

Zal ongetwijfeld even moeilijk zijn maar ik denk dat je dan snel genoeg door hebt of het alleen van jouw kant komt .

Mischien is hij ook wel veel op pad dit weekend met het mooie weer ..

Succes
@ Adeline. toevallig! (is toch niet dezelfde he.. zou wel verklaren waarom ik minder van hem hoor;) haha) Het zou idd kunnen dat hij het wat drukker heeft.

De berichtjes zijn soms wel kort. maar hij kan dan ook weer uit zichzelf een lief berichtje sturen.

Ik word er zo verschrikkelijk onzeker van. Maar ik weet niet of ik het gewoon rechtstreeks moet vragen aan hem. Want dat komt dan ook weer zo wanhopig over, dan wil ik weer te graag ( wat ik eigenlijk ook wil).

Ik krijg gewoon even helemaal geen hoogte van hem..
quote:Elin_ schreef op 12 augustus 2012 @ 16:22:

Maak je niet zo druk, je hebt hem nog niet eens ontmoet joh..

ja ik weet.... maar ik wil het niet verprutsen door teveel achter hem aan te gaan zitten..

bedankt voor t advies;)
@Adeline,ja ,dat is mijn ervaring nou eenmaal.

Er zitten op die sites nu eenmaal heel heel veel players.

Ik heb menig keer mijn kop gestoten aan ze helaas.

Ik wil haar alleen maar waarschuwen niet te veel hoop te hebben op het eerste beste paard dat voorbij komt.

En inderdaad,een klik op het net is heel anders als in het echt!

Hoe vaak iemand in het echt niet tegenvalt of dingen verzwegen heeft voor je,ik kan ze niet op 1 hand tellen.

Vb: verzwijgen dat je zware reuma hebt en elke week een spuit moet laten zetten door je ex,verzwijgen dat je een bochel hebt,en kijken hoe ik reageer,verzwijgen dat je geen 180cm of meer bent,maar 160cm,terwijl ik dat nadrukkelijk op mijn profiel had staan.Verzwijgen dat je nog met je ex in 1 huis woont,en zo kan ik nog wel even door gaan.......
@ ladytruckster. Weet dat er vanalles bij loopt. heb zelf ook wel wat meegemaakt ermee.Maar heb niet het idee dat hij een player is. Zo doet hij het nog best rustig aan allemaal. we hadden ook al eerder kunnen afspreken bijvoorbeeld, maar hebben dit nog neit gedaan.
quote:ladytruckster schreef op 12 augustus 2012 @ 16:29:

@Adeline,ja ,dat is mijn ervaring nou eenmaal.

Er zitten op die sites nu eenmaal heel heel veel players.

Ik heb menig keer mijn kop gestoten aan ze helaas.

Ik wil haar alleen maar waarschuwen niet te veel hoop te hebben op het eerste beste paard dat voorbij komt.

En inderdaad,een klik op het net is heel anders als in het echt!

Hoe vaak iemand in het echt niet tegenvalt of dingen verzwegen heeft voor je,ik kan ze niet op 1 hand tellen.

Vb: verzwijgen dat je zware reuma hebt en elke week een spuit moet laten zetten door je ex,verzwijgen dat je een bochel hebt,en kijken hoe ik reageer,verzwijgen dat je geen 180cm of meer bent,maar 160cm,terwijl ik dat nadrukkelijk op mijn profiel had staan.Verzwijgen dat je nog met je ex in 1 huis woont,en zo kan ik nog wel even door gaan.......Dit. Heb gewoon niet te hoge verwachtingen van internetdaten, dan kan het best leuk zijn en soms ook best leuk uitpakken. Kan goed zijn dat je niemand tegen komt en uiteindelijk met de buurman er vandoor gaat maar dan heb je wel een leuke tijd gehad.
Ik zou juist aanraden sneller af te spreken om zo geen verwachtingen te scheppen terwijl het uiteindelijk totaal niet is wat je zoekt.
Laat hem maar even contact zoeken (misschien is er wel een goede verklaring voor. Misschien is er iets aan zijn kant en wil hij je daar niet meteen mee lastig vallen.) met jou en laat hem maar even moeite doen. Hoe moeilijk ook. Laat even niets horen en wacht op een bericht van hem. Als dat niet komt, jammer dan, maar dan weet je genoeg. Je bent nog maar net met hem in contact, niet meteen alles in je hoofd halen meid. Zoiets moet leuk zijn
Accepteer de dingen die je niet kunt veranderen, verander de dingen die je niet kunt accepteren.
Wat ik nou nooit zo snap, hoe kan je nou zo hoteldebotel raken en spontaan onzeker worden van iemand die je nog nooit hebt gezien?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Even wat minder contact van jou uit laten komen. Als mannen ergens een hekel aan hebben is het aan vrouwen die te vaak mailen/smsen, behalve dan in de eerste fase van verliefdheid of relatie, maar daar zitten jullie nog niet in. Laat hem nu maar wat meer moeite doen.

Doet hij dat niet, dan is het duidelijk voor je.
Mannen willen een afspraakje, vrouwen een Relatie.

Natuurlijk komt dat ook omgekeerd wel voor, maar minder.

Ik denk dat TO onzeker wordt omdat ze een potentiële Relatie voor zich ziet. Dat maakt dat je in een nadelige positie bent.
it's a big club and you ain't in it
@rionyriony.. Weet niet waar je dat op behalve op je eigen gedachtegang.

@phillippa.. Ga dat ook word maar even stil van mn kant. Maar denk niet dat hij

het te vaak een probleem vind. Eigenlijk was het eerder veel zijn initiatief.
Wat Riony zegt kan ik me eigenlijk juist wel in vinden. Hoe ik dat interpreteer is dat veel vrouwen al een heel droombeeld hebben van hoe een relatie met die man er uit zou zien (en dus sneller verwachtingen creëren, niet krijgen van zo'n man) en dat die man het gewoon per afspraakje bekijkt.
quote:Elin_ schreef op 12 augustus 2012 @ 21:47:

Wat Riony zegt kan ik me eigenlijk juist wel in vinden. Hoe ik dat interpreteer is dat veel vrouwen al een heel droombeeld hebben van hoe een relatie met die man er uit zou zien (en dus sneller verwachtingen creëren, niet krijgen van zo'n man) en dat die man het gewoon per afspraakje bekijkt.Iets van Mars en Venus...
Accepteer de dingen die je niet kunt veranderen, verander de dingen die je niet kunt accepteren.
Juistem
Ook mee eens; vaak fantaseert een vrouw na een paar geslaagde dates over samenwonen, haar trouwdag en over het aantal kinderen. Terwijl zo'n man denkt; het is gezellig, leuk, lekker en we zien wel waar het schip strandt. Pas na langere tijd krijgt e.e.a. vorm, heb je dingen concreet uitgesproken en ga je dus samen die stappen zetten. De stappen die de vrouw al 100x in gedachten heeft gehad.

Hoge verwachtingen leiden tot grote teleurstellingen. Dus go with the flow, geniet van het MOMENT.
quote:Elin_ schreef op 12 augustus 2012 @ 21:47:

Wat Riony zegt kan ik me eigenlijk juist wel in vinden. Hoe ik dat interpreteer is dat veel vrouwen al een heel droombeeld hebben van hoe een relatie met die man er uit zou zien (en dus sneller verwachtingen creëren, niet krijgen van zo'n man) en dat die man het gewoon per afspraakje bekijkt.Tenzij een man verliefd is.
Yep, dan kan het zomaar gebeuren dat mensen binnen twee maanden samenwonen.
Zou het niet zo kunnen zijn dat mensen die nieuw zijn op een site gelijk leuke berichtjes krijgen om ze op de site te houden? Dat ze helemaal geen echte belangstellende aan de andere kant hebben maar een medewerker van de desbetreffende datingsite?

Die precies weet wat men wil horen en experts zijn in het inpakken? Zodra er dan behoorlijk interesse aanwezig is gaat ze afbouwen. Hun taak zit er dan op en kunnen zich weer concentreren op andere nieuwkomers.

Ik heb dit wel eens ergens gelezen dat ze dit regelmatig uithalen bij zowel mannen als vrouwen. Een soort call-centre maar dan via berichtjes. Als mensen na inschrijving gelijk niets horen haken ze snel weer af. En men wil juist dat ze langer lid blijven.
Even mijn eigen (enige) ervaring op een datingsite:

Leuke vent 'ontmoet', meerdere malen heerlijk gechat: veel overeenkomsten, voelde zwart op wit al heel vertrouwd dus ik deed gek en we gingen een kop koffie drinken.

Bij aankomst op de date was de man in kwestie exact hoe hij zich voordeed op de site, we konden het heel leuk samen vinden en hebben heel veel gelachen. Maar, ik voelde me totáál niet tot hem aangetrokken. Kan gebeuren, we hebben een leuke dag gehad. Maar ik zou er niet aan moeten denken dat ik maanden met hem had gemaild en dan deze domper had gehad. Ik ben er ook eentje die snel verwachtingen creërt namelijk. Maar daar heb je heel weinig aan als je iemand nog niet hebt gezien IRL. Non verbale communicatie en fysieke aantrekkingskracht is zó belangrijk!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven