Hugo Boss
zondag 12 augustus 2012 om 13:29
quote:miekie1 schreef op 12 augustus 2012 @ 13:28:
En dat wil je hem postuum nog even aanrekenen? Of moeten alle bedrijven die 70 jaar geleden een verkeerde keuze hebben gemaakt opgedoekt worden? Je zegt 't maar hoor....Op die manier zijn er juist al heel veel bedrijven om zeep gegaan. Heel veel bedrijven zijn na de oorlog opgedoekt omdat ze teveel met nazi's te maken gehad hadden.
En dat wil je hem postuum nog even aanrekenen? Of moeten alle bedrijven die 70 jaar geleden een verkeerde keuze hebben gemaakt opgedoekt worden? Je zegt 't maar hoor....Op die manier zijn er juist al heel veel bedrijven om zeep gegaan. Heel veel bedrijven zijn na de oorlog opgedoekt omdat ze teveel met nazi's te maken gehad hadden.
668, the neighbour of the Beast
zondag 12 augustus 2012 om 13:40
Er zijn zoveel bedrijven de fout in gegaan vroeger. Omdat ze een verkeerde inschatting maakten, omdat ze onder druk werden gezet... In de serie 'In Europa' van Geert Mak (aanrader) zie je soms hoe dat is gegaan. Je wist niet beter, of je zou de lul zijn als je niet meewerkte.
Ik zie het niet zo zwart wit in dit geval. Je weet niet wat ze bij Hugo Boss hiertoe heeft gebracht. Je weet niet wat zij wisten op dat moment. Wie weet vinden ze het vreselijk dat ze op deze manier gelinkt worden aan een hele zwarte pagina in de geschiedenisboeken.
Ik zie het niet zo zwart wit in dit geval. Je weet niet wat ze bij Hugo Boss hiertoe heeft gebracht. Je weet niet wat zij wisten op dat moment. Wie weet vinden ze het vreselijk dat ze op deze manier gelinkt worden aan een hele zwarte pagina in de geschiedenisboeken.
zondag 12 augustus 2012 om 13:49
zondag 12 augustus 2012 om 14:51
Wat nog erger is, is dat de politie 7gulden 50 kreeg om joden aan te geven. En wat denk je... Het liep storm. De joden zijn op die manier massaal op de trein gezet.
Oh ja en de ANWB had geen zin de joden te helpen.
Dus wat Hugo deed is verkeerd maar dat je nou nooit hoordt wat de politie heeft gedaan in Nederland vind ik een schande.
Oh ja en de ANWB had geen zin de joden te helpen.
Dus wat Hugo deed is verkeerd maar dat je nou nooit hoordt wat de politie heeft gedaan in Nederland vind ik een schande.
zondag 12 augustus 2012 om 17:21
Alle moslims zijn nazi's
http://www.youtube.com/watch?v=m_p4B0vN488
Om even op het niveau van TS te blijven.
http://www.youtube.com/watch?v=m_p4B0vN488
Om even op het niveau van TS te blijven.