Entertainment alle pijlers

Blunders, blunders en nog meer blunders!

04-05-2012 17:01 189 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik het topic 'blunders in alle soorten en maten' zo geniaal vond hier een nieuwe! En aangezien ik gister weer in een situatie terecht kwam die hier perfect past, trap ik natuurlijk af!

Gister eind van de middag ontdekt dat ik nog een brief moest posten. Eentje die echt, echt vandaag binnen moest zijn. (Ja ben soms een beetje laks en kon dit echt niet mailen). Dus ik om 10 voor 6 snel op de fiets gesprongen en als een gek naar de dichtsbijzijnde brievenbus gefietst. Kom ik daar aan, zie ik een man in een tnt jasje bij de brievenbus staan (dacht ik) dus ik nog harder fietsen en tegelijk roepen 'Meneer, meneer, wacht even ik heb nog een brief!!' Kom ikk daar helemaal bezweet en met rode kop aan en geef snel die brief aan die man, begint hij hard te lachen en bleek het dus helemaal geen tnt mannetje te zijn:D
Hier niet een blunder van mij maar van iemand anders;). Ik was bij de Kruidvat en wilde een verzameling verjaardagskaarten inslaan. Naast mij stond een vrouw van een jaar of 50 tussen de kaarten te graaien. Op een gegeven moment vraagt ze mij: "Wat staat er op deze kaart?". Ik lees de kaart voor haar voor, stond er op de kaart:"Als je dit niet kan lezen weet je dat écht oud bent".
quote:Suy schreef op 12 augustus 2012 @ 22:04:

Ik zag er 1 over het hoofd en rijd er tegenaan, mijn board stopt met een ruk en aangezien ik een behoorlijke vaart erin had werd ik gelanceerd. En landde met mijn kin op de harde stenen van de straat.

Toen ik weer bijkwam stond er een enorme massa mensen om me heen, me geschokt en vol walging aan te kijken. Ik mompelde wat over dat het wel meeviel en probeerde op te staan. Toen zag ik pas al het bloed, voelde ik dat ik mijn kaken niet meer kon bewegen en hoorde ik de sirenes van een ambulance.

Mijn kaak was gebroken en mijn kin lag open tot het bot. Auw.Ik hoop dat er ook mensen waren die je geholpen hebben?
quote:leo_niesje schreef op 31 mei 2012 @ 23:41:

Zoon kon zijn snoepje niet open krijgen met overblijven, klopt was een achter gebleven condoom

Ik nog heel droog "ach ik doet t in ieder geval veilig".
quote:chocolademelk schreef op 12 augustus 2012 @ 22:21:

[...]

Ik hoop dat er ook mensen waren die je geholpen hebben?1 jongen van de sportschool waarvoor het gebeurde, heb hem achteraf een doos merci gegeven.
Na een vervelende afspraak snel naar huis willen. Bij mijn auto sleutel in het slot, draait niet om. Huh, nog een keer. Misschien heb ik de sleutel ondersteboven? Nope... sleutel wil nog steeds niet omdraaien. Inmiddels flink pissig en hardop vloekend. Sleutel erin, sleutel eruit. Sleutel stuk, nee sleutel niet stuk. Wel godverdegodverdegodver, klote-auto! Klote-slot....!!! Andere mensen in de parking beginnen om te kijken wie dat foeterende vrouwmens is en wat er aan de hand is.

En ineens begint er iets te dagen.... Deze rode micra is niet MIJN rode micra.... Zie dan nog maar eens een charmante aftocht te maken.
Haha Dani ik had het een keer andersom! Was met een vriend naar het bos gereden voor een wandeling en had in gedachten verzonken de auto ergens neergezet.

Na een lange wandeling komen we langs een paar grote huizen en ik zeg tegen mijn vriend: heey kijk nou eens, die mensen hebben precies dezelfde auto als ik! Heeeeeeey en op hun deur zit OOK een kras! Nou jaaaaa wat een toeval zeg! En ik loop vrolijk babbelend over auto's verder.

Kijk ik achterom, zie ik mijn vriend staan met een onzekere uitdrukking op zijn gezicht. "maak je nou een grapje offeeeehhhhh......ehhhhhh heb je nou echt niet door dat dat jouw auto is..?"

Een paar jaar geleden was ik uitgenodigd voor een feest in de Schouwburg in mijn stad. Samen met mijn vriend in nette kleding erheen. Ik had van die pumps aan met een hele dunne hak en tijdens het feestje had ik wat alcohol gedronken. Op een gegeven moment sta ik op een trap (geen idee meer wat ik daar deed) en op de treden lag van dat hele dikke tapijt. Mijn vriend riep of ik mee ging dus ik wil de trap aflopen en blijf met mijn hak in het tapijt hangen. Ik val voorover en met een enorme sprong lanceer ik mezelf de foyer in.... iedereen kijken *schaam* en mijn vriend riep ook echt "Wat doe jij nou!!!!" hahahaha!!!!
quote:grobbekuiken schreef op 06 mei 2012 @ 18:53:

Jaren geleden in het Tuschinski theater naar een film. Moest (zoals gebruikelijk) naar de wc. Van die hokken die van de deur naar de pot net iets te lang zijn. Blijkt dat het slot niet goed werkt, dus kan de boel niet goed op slot doen en kon de deur vanaf de pot ook niet tegenhouden (te korte armen). Uiteraard gooit vervolgens iemand die deur open. Zat ik daar in m'n.....

Aaaah dit had ik laatst ook toen ik op vakantie was in Sarajevo. Man en ik hadden gegeten bij een super leuk zaakje en ik moest plassen. Ik naar de wc, zit er geen slot op de deur (in heel Kroatië en Bosnië tijdens mijn vakantie alleen maar wc-deuren zonder sloten gezien )... En natuurlijk zo'n lange ruimte waarbij ik niet de deur kon dichthouden met mijn handen/voeten. Het was niet druk, dus ik snel naar de pot, jurk omhoog en op het moment dat ik mijn string naar beneden wil doen, hoor ik de deur naar de wc ruimte opengaan (en er was maar 1 wc voor mannen en vrouwen). Ik als een gek mijn rok naar beneden en ja hoor, de deur zwaait open en er stapt een jongeman binnen. Die schrikt zich rot en rent weer naar buiten. Mooi dacht ik, nu bewaakt iemand de deur dus ik plassen.... Toen ik klaar was stond die jongen er nog, hij schaamde zich dood en ik het Engels hadden we nog een gesprekje over wc deuren zonder sloten (hij was duidelijk ook een toerist)....
Ik heb een wel mobieltje, maar ik hou niet van telefoneren. Bijna niemand heeft het nummer, en ik ben er eigenlijk helemaal aan gewend dat ik nooit gebeld word. Wórd ik eens gebeld, dan hoor ik het kreng niet, want het ligt meestal ergens anders of zwerft onder in mijn tas. Waarop ik op een goede dag besloot eens een andere ringtone te nemen, die ik vast en zeker altijd zou horen.

Drie dagen klaag ik tegen mijn man, dat er 'zeker een of andere kluns in de buurt steeds een autoalarm af laat gaan'. Waarop hij begint te gieren, en zegt: "Maar dat was toch je nieuwe ringtone?"
Ik was op een evenement en meerdere beroemdheden zouden langskomen en zich bij mij melden. Opeens melde een mijnheer zich bij mijn in een bruinleren jack en met een hele air van heb ik jou daar om zich heen en vroeg mij waar de organisator was van het evenement. Ik besloot met hem mee te lopen en stelde hem voor aan de organisator, maar als Achternaam Voornaam (zijn ook twee namen die als voornaam kunnen), wat dus weer aangaf dat ik de beste man dus helemaal niet kende... Ik kwam daar een uur later achter toen ik met iemand overlegde...
quote:Olijfje_ schreef op 05 mei 2012 @ 00:48:

ik blijf dus vrolijk achter die rand steken met mijn voet en plof met veel kabaal die kerk in, zo ongeveer midden tussen de koorleden. Iedereen keek verstoord om, de voorste leden zongen nog vrolijk door totdat de dirigent mij in de gaten kreeg en de repetitie stil legde. Ik piepte dus dat mijn auto klem stond
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Bezzzz schreef op 31 mei 2012 @ 23:19:

Was eens met mijn dochtertje van net twee in een hele drukke winkel. Het was nogal een weglopertje dus ik moest haar goed in de gaten houden. Ik was even afgeleid en toen ik weer keek was ze weg! Ik in paniek de winkel doorrennen: HEEFT IEMAND MIJN KIND GEZIEN, WAAR IS MIJN DOCHTERTJE!!

Liep er een kennis van me in de winkel: Ehm, je hebt haar toch op je arm?!

O ja, ik had haar opgetild zodat ze niet weg kon lopen... Stond best voor gek met mijn paniekhoofd, rood aangelopen en tranen in mijn ogen...

Ik ga nu eerst slapen en lees morgen verder. Ik heb de tranen in mijn ogen van het lachen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik had al de slappe lach maar het lezen van dit topic maakt het er niet veel beter op....**sorry buren** Ben zelf ook nogal een kluns en flapuit dus verhalen zat, maar moet ook nog eens gaan slapen dus hou het er even bij eentje die ik me nog maar wat goed kan herinneren haha

Ging vuilnis wegbrengen bij mij thuis naar zo'n centrale afvalcontainer waar je zo'n pasje voor nodig hebt. Maar met dat ik mijn huis uit loop zie ik de leuke buurman ook richting dat ding lopen met zijn vuilniszakken. Aangezien ik er echt in mijn oudste kloffie bij liep (want net flink schoongemaakt) en mijn haar in een vettige los-uit-de-pols-knot bovenop mijn hoofd had zitten zag ik het niet zo zitten om óók die kant op te gaan en hem tegen het lekkere lijf te lopen dus besloot ik om die zakken dan maar even in de parkeergarage te dumpen.

Achteraf vraag ik me eigenlijk af waarom ik niet gewoon terug mijn huis in ben gelopen maar ok. Ik loop dus die overdekte algemene parkeergarage in maar bedenk me opeens van oh nee..komt ie zeker zijn auto pakken en dan ziet ie me alsnog. Dus ik loop maar helemaal door naar achteren richting de berghokken. Sta daar gewoon letterlijk te wachten achter de deur..... Godzijdank bedenk ik me op een bepaald moment dat ik nu ik daar toch stond wel meteen even iets uit die berging kan pakken dus ik duik dat hok in. En ja hoor, hoor ik achter me de deur naar de berghokken open gaan...dus ik duik nog verder mijn oude stoffige troep in, compleet in negeermodus in de hoop dat ie niet op zou merken dat ik aanwezig was (ach jaaa, de deur stond alleen maar open van mijn hok en er lagen drie vuilniszakken voor maar ach..misschien was ie doof, stom én blind hahahaa )

Komt ie om het feest compleet te maken ook nog met zijn hoofd om de hoek informeren of ik ook last had van vogelnesten in mijn berging..... Ging helemaal nergens over hahaha want neeeee daar had ik geen last van en hij volgens mij ook niet. Maar ja....toen kon ik niet langer in negeermodus met mijn hoofd in een doos blijven hangen natuurlijk. Dus uiteindelijk alsnóg met 'm staan praten met mijn tokkie-verschijning én met rooie kop

Het moge duidelijk zijn dat ik sindsdien NOOIT meer in mijn huispak het vuilnis weg heb gegooid...
Hoogzwanger, op de fiets, besluit ik even uit te rusten op een bankje. Ik heb kauwgom in mijn mond die nu toch wel wat oud wordt, dus ik waggel een beetje naar de vuilnisbak. Kauwgompje in rechterhand en fietssleutel in linkerhand. En, uiteraard, zwiep ik zo mijn fietssleutel de vuilnisbak in... Volledig in een deuk, want mán, wat moet dat er raar uitgezien hebben, met zo'n dikke buik graaiend in een vuilnisbak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven