doorgeefvraag
maandag 14 april 2008 om 16:02
@ Libby; ik vooral online, maar ook vooral van bekenden... Ik vind dat het aanbod best ruim is, maar het is maar net wat je zoekt... Erotische boeken, tja, doe ik eigenlijk minder aan... werkt voor mij minder.
Erotische verhalen in boekvorm zou ik waarschijnlijk online kopen, maar ik koop 90% van m'n boeken online, dus het is niet uit schaamte ofzo...
Buster z'n vraag blijft... hierboven
Erotische verhalen in boekvorm zou ik waarschijnlijk online kopen, maar ik koop 90% van m'n boeken online, dus het is niet uit schaamte ofzo...
Buster z'n vraag blijft... hierboven
maandag 14 april 2008 om 17:13
de grootste tegenvallers:
- stevig behaarde schaamstreek, (die vooral los leken te laten als ik met mijn mond in de buurt kwam)
- onplezierige eigen geur
- actie-loos liggen ('neem me maar')
- ik had al eerder iets geschreven dat ik gezien het naderend avondeten maar even als al gelezen zal beschouwen
Ben je wel eens bij/na een tegenvaller weggesneakt?
- stevig behaarde schaamstreek, (die vooral los leken te laten als ik met mijn mond in de buurt kwam)
- onplezierige eigen geur
- actie-loos liggen ('neem me maar')
- ik had al eerder iets geschreven dat ik gezien het naderend avondeten maar even als al gelezen zal beschouwen
Ben je wel eens bij/na een tegenvaller weggesneakt?
maandag 14 april 2008 om 17:21
nooit weggesneaked maar zij kwam dan niet weer binnen voor een evt vervolg haha
mijn moeder heeft altijd gezegd: fatsoenlijk blijven.. dus dat deed ik dan ook maar..
wel es gehad dat het echt tegenviel en ik "opeens wel heel erg moe was" en haar dus probeerde te lozen...blijft ze bij de voordeur staan zegt ze: je belt me toch wel he?!
Heb ik geantwoord: wacht maar niet bij de telefoon!
vraag blijft staan
mijn moeder heeft altijd gezegd: fatsoenlijk blijven.. dus dat deed ik dan ook maar..
wel es gehad dat het echt tegenviel en ik "opeens wel heel erg moe was" en haar dus probeerde te lozen...blijft ze bij de voordeur staan zegt ze: je belt me toch wel he?!
Heb ik geantwoord: wacht maar niet bij de telefoon!
vraag blijft staan
maandag 14 april 2008 om 17:56
nee want ik heb mezelf eigenlijk nooit grenzen opgelegd.
ik ben 100% hetero (of lesbisch
) en zal nooit DIE grens overgaan om bijv met een man te sexen ofzo.
Maar binnen de hetero sex..nee kan niet zeggen dat ik grenzen heb.
(buiten de bekende extremiteiten om natuurlijk)
hoe sterk is drank als een grensverleggend middel? of hou je sowieso genoeg controle over jezelf om bepaalde grenzen ook MET drank op niet te overschrijden?
ik ben 100% hetero (of lesbisch
Maar binnen de hetero sex..nee kan niet zeggen dat ik grenzen heb.
(buiten de bekende extremiteiten om natuurlijk)
hoe sterk is drank als een grensverleggend middel? of hou je sowieso genoeg controle over jezelf om bepaalde grenzen ook MET drank op niet te overschrijden?
maandag 14 april 2008 om 18:36
ik ben NOG geiler als de zon schijnt, maar tot nu toe sta ik vol ongeduld te trappelen in mijn bbq-schort (en dan ook alleen die schort he) met in mijn ene hand een bak tiger-prawns en in de andere een ijskoude Mojito. Schiet verdomme eens op met die lente zeg!!
na de bbq lekkere seks in de tuin of lafjes uitbuiken op de bank?
na de bbq lekkere seks in de tuin of lafjes uitbuiken op de bank?