TTTOT 11
woensdag 1 augustus 2012 om 18:43
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
maandag 13 augustus 2012 om 15:04
Fingers crossed! Heb mijn donzen dekbed in de wasmasjien gegooit! Heb dat wel vaker gedaan, maar dekbed is aan het verslijten, even geen geld voor nieuwe, en ik hoop dat ie heel blijft in de was!
Dan hoppakee in de droger, met van die droger ballen...
En dan hoop ik dat het goed komt!
Wil de kussens ook zo doen...
Voor de rest heb ik alleen nog maar gezwommen, serieus hé, ik ben zooooooo lui!
Voor de rest heb ik alleen nog maar gezwommen, serieus hé, ik ben zooooooo lui!
maandag 13 augustus 2012 om 15:05
maandag 13 augustus 2012 om 15:07
quote:secondhandsuus schreef op 13 augustus 2012 @ 15:04:
Fingers crossed! Heb mijn donzen dekbed in de wasmasjien gegooit! Heb dat wel vaker gedaan, maar dekbed is aan het verslijten, even geen geld voor nieuwe, en ik hoop dat ie heel blijft in de was!
Voor de rest heb ik alleen nog maar gezwommen, serieus hé, ik ben zooooooo lui!Op 30 graden toch wel he??
Voor de rest heb ik alleen nog maar gezwommen, serieus hé, ik ben zooooooo lui!Op 30 graden toch wel he??
maandag 13 augustus 2012 om 16:09
Ow spannend Peacy!
Heb label van dekbed bekeken, kan op 60. Dus dat heb ik ook maar gedaan. Is er goed uit gekomen, alleen lijkt het nu alsof er totaal geen veertjes meer inzitten, hahahaha! Dus nu ligt hij in de droger, met 2 drogerballetjes en 2 tennisballen. Moet goed komen!
Hoop alleen dat alles voor vanavond klaar is... Ben bang...
Anders moet ik maar wachten tot morgen met de kussens...
Heb label van dekbed bekeken, kan op 60. Dus dat heb ik ook maar gedaan. Is er goed uit gekomen, alleen lijkt het nu alsof er totaal geen veertjes meer inzitten, hahahaha! Dus nu ligt hij in de droger, met 2 drogerballetjes en 2 tennisballen. Moet goed komen!
Anders moet ik maar wachten tot morgen met de kussens...
maandag 13 augustus 2012 om 17:15
maandag 13 augustus 2012 om 18:01
quote:secondhandsuus schreef op 13 augustus 2012 @ 16:09:
Ow spannend Peacy!
Anders moet ik maar wachten tot morgen met de kussens...Ontstellend stomme vraag waarschijnlijk: wat zijn drogerballetjes en waarom stop je in godsnaam tennisballen in de droger???
Ow spannend Peacy!
Anders moet ik maar wachten tot morgen met de kussens...Ontstellend stomme vraag waarschijnlijk: wat zijn drogerballetjes en waarom stop je in godsnaam tennisballen in de droger???