TTTOT 11

01-08-2012 18:43 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.

Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:

Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.

Wij respecteren elkaar en elk ander.

Treed u binnen...

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Angel)
quote:sri schreef op 13 augustus 2012 @ 18:01:

[...]

Ontstellend stomme vraag waarschijnlijk: wat zijn drogerballetjes en waarom stop je in godsnaam tennisballen in de droger???

Als je iets wil drogen dat fluffie moet worden, moet je tennisballen in de droger doen om te zorgen dat er lucht in komt.

Dat schudt de veren los.

Lekker trouwens! Een schoon dekbed.

Ik heb geen droger, dus moet even wachten op een knalmooie dag (dat ik niet op vakantie ben, dus).
Dit zijn droger balletjes, hebben eigenlijk dezelfde functie als de tennisballen. Het opkloppen van de was. Luchtig maken, zacht maken, dekbed weer fluffy krijgen... Ofzoiets...

Nu is het de beurt aan de kussens...

Ik hoop dat ze t redden...

Wil nu eigenlijk geen geld uitgeven aan dat soort "stomme" dingen.

En ik ben echt zoooo slecht in het huishouden, ik heb er ook zo'n hekel aan. Ik weet wel hoe alles moet enzo, en de meeste tips en trucs ken ik ook wel. Maar wat dat betreft heb ik niet de genen van mijn moeder... Dat is een doorgewinterde huisvrouw...
Ik ben echt een smeerpijp hoor.

Keuken is altijd wel schoon, wc en badkamer mag echt vaker... Maar beddegoed verschonen.... Pffff 1x per maand is heeeeel veel...

Smerig hé... En het erge is, ik schaam me er ook nog niet voor.

Mijn moeder heeft me geleerd, als anderen er last van hebben, komen zij het maar doen.

Dat advies heb ik me heeeel erg ter harte genomen...
Ik lijk ook gewoon geen middenweg te kunnen vinden.

Eigenlijk zou ik een lijst moeten maken en het echt inplannen in de agenda.

Maar mijn leven heeft me zoveel meer te bieden dan poetsen. En als ik dan ook nog die routine in moet gaan bouwen, in alle routines die er al zijn en waar ik dus een hekel aan heb, dan word ik gillend gek!

Ik hoop gewoon dat het nog een keertje komt, die zin in poetsen...

Terwijl, als ik me een dag uitrekt, als ik er zin in heb, dan is het ook zo gepiept...
Ik ken het Suus. Als mijn moeder er niet is, doe ik het niet alle dagen (stofzuigen) Het is schoon, maar niet extreeem
Overigens begin in ik nu best kwaad te worden.

Bedrijf wilt volgens mij niks uitbetalen.
Yez en Suus, bedankt voor de tips! (Sorry voor alle andijvie!). Ik bracht mijn dekbed en kussens altijd naar de stomerij, maar megaduur en nooit naar m'n zin. Ik ga dit proberen, zeg!
Mijn huis is dagelijks een bende.
Maar wel een gezellige bende of niet?
Ja.

Daftpunkster wilt een Renault voor haar verjaardag
Ik voel me hier echt thuis...

Whoahahaha! Beetje bende mag best vind ik.
Ach ja, ben blij dat ze geen Porsche wilt...

;)
quote:missy_acy schreef op 13 augustus 2012 @ 19:24:

Ja.

Daftpunkster wilt een Renault voor haar verjaardag Zal ik haar ophalen met onze Renault dan??
quote:secondhandsuus schreef op 13 augustus 2012 @ 19:25:

Ach ja, ben blij dat ze geen Porsche wilt...

;)Of een ferarri!
Kussens wassen was niet zo'n best idee... Denk ik... Krijge ze niet echt droog heb ik het idee...
Hmm, kussens geen ervaring mee!
quote:secondhandsuus schreef op 13 augustus 2012 @ 19:54:

Kussens wassen was niet zo'n best idee... Denk ik... Krijge ze niet echt droog heb ik het idee...Morgen lekker in de zon leggen en zo nu en dan ff opschudden. Komt het vast goed!
Had liever dat ze om een Porsche vroeg. Ik zei nog: wil je geen Audi? Die heeft ringen!

Maar nee, ze wilt een Renault.
Ze worden zo fluffy dat de kern niet droogt zeg maar.

Heb er nu even een buiten nog hangen, de ander zit nog in de droger. Moet er nog 2. Ga ik nooit redden..

En kondigt zich ook nog een vreetbui aan. Potverdorie zeg. Heb ik al heel lang niet meer gehad. Maar i, denk nu wel dat ik weet waar ze vandaan komen.

Angst en spanning.

(irreeel)

Ik denk dus de hele tijd al, straks is Piet boos op me omdat ik het bed nog niet klaar gemaakt heb. En ik misschien wel de kussens verzauwt heb.

En dat ik niets gedaan heb vandaag.

Ooow wat erg dit! Krijg t knopje niet om...

Is t stom als ik piet even sms en vraag of hij boos op me is? Als t niet klaar is straks.

Shit zeg, voel me echt ff niet zo oke...
quote:missy_acy schreef op 13 augustus 2012 @ 20:05:

Had liever dat ze om een Porsche vroeg. Ik zei nog: wil je geen Audi? Die heeft ringen!

Maar nee, ze wilt een Renault.Op jacht naar een Renault :P
Heb m gesmst... Ow wat voel ik me weer een klein kind zeg...

Dat is kut...
Maar lieverd. Je bent toch goed bezig geweest? Dat die kussens langer nodig hadden, had jij toch niet kunnen weten?
Huh? Hoezo zou hij daar boos om worden?
Als je mijn vrouw of man geweest, en je had zo je best staan doen had ik je eerst geknuffeld.

En dan gelachen om de natte kussens.

Jeetje zeg, dan slapen jullie een nachtje zonder.

Zijn ergere dingen dan dat hoor, echt!!!

Gekke Suuske!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven