Vertrouwen eigen moeder

13-08-2012 18:25 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,

Graag had ik even jullie mening gehad.

Ik heb een goede band met mijn moeder en zij is ook de enige die ik voor de volle 100% vertrouw. Mijn moeder woont in een wijk waar er heel wat geroddeld wordt. Sinds ik gescheiden ben, heb ik liever niet dat mijn ex nog op de hoogte is van mijn doen en laten. Daarom heb ik ook meermaals aan mijn moeder gevraagd om geen persoonlijke dingen meer te vertellen van mij aan de bewoners in haar wijk omdat deze mensen roddelen en vooral omdat mijn ex maar enkele straten verder van haar woont. Ik heb altijd veel last gehad van mijn ex in het begin...maar door hem eens te zeggen dat ik een vriend heb (wat niet waar was) laat hij mij met rust. Ik had toen uitdrukkelijk aan mijn moeder gevraagd of ze dit gewoon wilde bevestigen wanneer iemand haar dat zou vragen (en dat zou zeker gebeuren daar het echt nieuwsgierige buurtbewoners zijn). Ze beloofde me om dit te doen. Maar ondertussen heeft ze al 3x haar belofte verbroken...na elke keer dat ze dit deed zei ik haar wat ik ervan vond en dat ik het niet fijn vond dat ze zich niet hield aan haar belofte. Zij is echt de enige die ik nog vertrouw en dan is het zeker niet fijn wanneer ook zij mijn vertrouwen beschadigd. Maar elke keer wanneer ik er iets van zei dan werd ze heel kwaad en zei ze dat ze nooit nog met iemand zou praten...dit had ik toch niet gevraagd? Ik wil gewoon geen last meer van mijn ex en dat kleine leugentje helpt daarbij. Vraag ik nu teveel? Overdrijf ik nu?

groetjes
Alle reacties Link kopieren
quote:Murdoch schreef op 13 augustus 2012 @ 19:57:

Azertyke is gewoon de dark side van TO.

(De duistere kant van Sunnytje dus ).Allebei vandaag aangemeld...mmmm duistere praktijken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven