TTTOT 11

01-08-2012 18:43 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.

Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:

Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.

Wij respecteren elkaar en elk ander.

Treed u binnen...

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Angel)
Dames.. Ik ga me breken . Ga zo hardlopen. Don't laugh!!
O leuk! Hou je eigen temPo en loop aan. Probeer niet de buuf bij te houden. Heb je een schema?
We hebben allebei t zelfde schema . Met Evy en t schema van Maja. Lopen nu op schema van Maja.
Tempo is een goede :-).tnxx
Start running! Neem n flesje water of roosvice mee. Het is nu al warm.
Motnong!

Vandaag dag 2 van het grote dekbed en kussendroog avontuur!

Heb overigens niet al te best geslapen zonder mijn lekkere veren kussens en mijn rol... Maar soit. Slaap ik bannacht hopenlijk wel goed.

Ben trouwens ge-attackt door muggen, ondanks mijn antimiggendingen voor het raam!
Hai.ik kom net binnen van een uur hardlopen...was idd al warm.

Wel heerlijk de stilte buiten, de vogels.....konijntjes heb ik gezien...Nu eten en dan werken.
Een uur! Wauw, ik doe een half uur.

Wil ik ook kunnen, een uur!!!
Motnong maisjes!

Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om te gaan hardlopen, maar veel plezier voor de gene die dat wel gaan doen.
Zo, ben alweer terug .

Jezus, wat zwaar! Echt, 20 minuten gelopen/hardgelopen, ben gesloopt!
Goed hoor Peacy!

Jij bent echt goed bezig!

Nu ik nog! Hahaha!
Suus, je bent al goed bezig! Zwemmen is veel beter voor je knieen dan hardlopen.
En voor je schenen en voor je enkels.

Ik wil ook weer gaan zwemmen.. Alleen hardlopen kost voor mij alleen nu tijd, en geen geld . Zodra ik weer wat geld heb, kan ik gaan zwemmen..
Goed zo floofde! Trots op je!!!
Ik wil dit echt gaan volhouden dames. Het ging niet heel erg lekker vandaag, maar buuf kon motiveren: Ah joh, mijn eerste keer lopen ging veel slechter als jij nu. Geloof mij, over een paar lessen loop je gewoon goed
Zwemmen ja,.. Lekker, ga zo meteen weer. Maar er zijn nu aquazumba lessen. Is me te druk...

Kwart over 11 kan ik weer...
Duik voor mij ook in het water :-).
Ben bij de speeltuin. Er is een moeder die alle speeltoestellen schoonmaakt voordat kind erop gaat.

Ik heb mijn gebroed speel-kleding aangetrokken. Dat mag vies worden. Ben ik nu ontaard?
Nee, jij bent niet ontaard. Die moeder is ontaard.

Hallo, het zijn kinderen.

Ziet het kind er bleek uit??
Ja, maar t was een blond kind. Die zijn sowieso bleker ivm de mijne
Datvwel idd.. Best.erg zeg
Serieus? Een speeltuinpoetsvrouw? Whoahahahaa! Wat erg zeg, laat dat kind lekker vies worden! Tjeeeezus daar ben je toch kind voor..

Un-fukking-believable wat sommige ouders toch voor ideeen hebben...

Zwemmem was errug lekker trouwens!

Ga nu even wat wasjes draaien..kan het lekker buiten drogen
Nice Suus. Hebben hier een party.. Ouders zijn 28 jaar getrouwd. Ook nog wat.opruimentc.
Je hebt me geinspireerd, Suus. Heb lekker mijn winterjas in de machine zitten en voor morgen staat mijn donzen (winter) dekbed op de planning! Thanx, babe.
Wel tennisballen erbij in de droger hé!

Die drogerbaaletjes zijn al stuk. Wordt te warm en lijm laat los, dus heb nu 4 halve....

Goedkope prul van de action...

Kussens en dekbedden hebben nog een rondje in de droger gehad en hangen nu buiten verder te luchten en drogen.

Misschien dat ik nog even bij ikea langsga voor een cheap-ass-1- seizoen-gebruiken-dan-weggooien-dekbedje.

Zou t weekend heel heet worden, dan is dons toch echt te warm. Maar slaap liever met iets op me, en iets tussen ,ijn borstjes en benen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven