TTTOT 11
woensdag 1 augustus 2012 om 18:43
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
dinsdag 14 augustus 2012 om 16:34
dinsdag 14 augustus 2012 om 16:37
Ik slaap trouwens met zo'n borstvoedingskussen. Bij het revalidatiecentrum waren ze daar groot voorstander van (zorgt voor een goede slaaphouding), maar ik heb hem pas een half jaar later gekocht toen ik vorig jaar zwanger was. Toen had ik 's nachts echt last van mijn borsten en met dat ding kon ik tenminste slapen. Ik had zolang gewacht met aanschaffen omdat ik die van het revalidatiecentrum te warm vond. Die schopte ik na een kwartier mijn bed al uit. Bij de babywinkel heb ik toen uitleg gekregen over de verschillende soorten vulling. En die ik nu heb is lekker koel!
dinsdag 14 augustus 2012 om 16:55
Ah oke! Welke vulling heb je nu dan? Wat ofcourse moet ik coole vulling!
Zweet druipt in straaltjes van me af op dit moment en daar heb ik zo'n gruwelijke hekel aan.
Ik voel het zo vauit mijn haargrens mijn nek inlopen. Zoute tranen zweet, jakkes!
Ik was dus mijn bed op aan het maken, met ventilator aan en op mijn gemak... Met zo'n slechte conditie en deze temperatuur moet ik goed op mezelf letten... En natuurlijk zat alles potdicht en had ik ook de tv aan, en heb dus geen onweer of regen gehoord. Maar die was er wel blijkbaar, want mijn was die buiten hing is nat geworden!
Gelukkig niet kleddernat, maar toch...
Die hangt dus nu in het trappengat te drogen...
Gatver... Ik zweet echt... Bleeeeh!
Zweet druipt in straaltjes van me af op dit moment en daar heb ik zo'n gruwelijke hekel aan.
Ik voel het zo vauit mijn haargrens mijn nek inlopen. Zoute tranen zweet, jakkes!
Ik was dus mijn bed op aan het maken, met ventilator aan en op mijn gemak... Met zo'n slechte conditie en deze temperatuur moet ik goed op mezelf letten... En natuurlijk zat alles potdicht en had ik ook de tv aan, en heb dus geen onweer of regen gehoord. Maar die was er wel blijkbaar, want mijn was die buiten hing is nat geworden!
Gelukkig niet kleddernat, maar toch...
Die hangt dus nu in het trappengat te drogen...
Gatver... Ik zweet echt... Bleeeeh!
dinsdag 14 augustus 2012 om 19:12
quote:peecee schreef op 14 augustus 2012 @ 18:51:
He Peacy.......woont er een tante bij jullie ?
Al lang? en hoe vind jij dat dan? Hoe is het met die kamer afgelopen> Gaat dat nog door?
Tante woont nu 28 jaar bij ons. Ik vind het heel moeilijk af en toe, ze is gehandicapt (syndroom van down) en is echt niet heeeeel makkelijk. Ze heeft me al een aantal x bedreigd enzo.
Kamer: Ben de 3e, dus een afwachten en anders weet ik vrijdag meer
He Peacy.......woont er een tante bij jullie ?
Al lang? en hoe vind jij dat dan? Hoe is het met die kamer afgelopen> Gaat dat nog door?
Tante woont nu 28 jaar bij ons. Ik vind het heel moeilijk af en toe, ze is gehandicapt (syndroom van down) en is echt niet heeeeel makkelijk. Ze heeft me al een aantal x bedreigd enzo.
Kamer: Ben de 3e, dus een afwachten en anders weet ik vrijdag meer
dinsdag 14 augustus 2012 om 19:14
quote:missy_acy schreef op 14 augustus 2012 @ 19:06:
4 You have won a sticker from Winnie The Pooh. Please send an e-mail to: dkfeinda@winactie.com
4 You have won a sticker from Winnie The Pooh. Please send an e-mail to: dkfeinda@winactie.com
dinsdag 14 augustus 2012 om 19:48
quote:peacy schreef op 14 augustus 2012 @ 19:19:
Zus van m'n vader. In huis genomen omdat mijn opa en oma het vroegen, m'n ma kon eigenlijk geen kinderen krijgen. Beetje sneaky gebeurd.Hoezo manipulatie? Niet echt fris dus. Wel knap van je moeder, maar ik weet niet of ik het mijn kind aan zou doen. Als je bedreigd wordt in je eigen huis is er voor mij een grens bereikt.
Zus van m'n vader. In huis genomen omdat mijn opa en oma het vroegen, m'n ma kon eigenlijk geen kinderen krijgen. Beetje sneaky gebeurd.Hoezo manipulatie? Niet echt fris dus. Wel knap van je moeder, maar ik weet niet of ik het mijn kind aan zou doen. Als je bedreigd wordt in je eigen huis is er voor mij een grens bereikt.
dinsdag 14 augustus 2012 om 22:57
Mag ik even zeuren? Ik heb donderdag sollicitatiegesprek, en ik heb gewoon 8 van die dikke onderhuidse puisten! In mijn gezicht wel te verstaan!
En daar moet ik vanaf blijven... Ow en dat is moeilijk!
Zo genoeg gezeurd...
Peacy... Dat vind ik ook wel bijzonder van je ma, dat ze het bespreekbaar maakt. En ja, inderdaad, het maakt haar gedrag iets beter te begrijpen. Maar niet te accepteren natuurlijk.
Zat lekker bij vriendin vanavond, was weer eens gezellig!
En daar moet ik vanaf blijven... Ow en dat is moeilijk!
Zo genoeg gezeurd...
Peacy... Dat vind ik ook wel bijzonder van je ma, dat ze het bespreekbaar maakt. En ja, inderdaad, het maakt haar gedrag iets beter te begrijpen. Maar niet te accepteren natuurlijk.
Zat lekker bij vriendin vanavond, was weer eens gezellig!