noodweer part deux

14-08-2012 17:40 32 berichten
wat mij betreft mogen ze bezuinigen op het weerbericht.

weet niet hoe het in de rest van nederland is, maar hier in GLD

barste 45 min. geleden een mega onweersbui los... dat was naar mijn weten morgen pas voorspelt.

niet dat ik het overigens erg vind, maar ben benieuwd hoe het bij jullie is...
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 14 augustus 2012 @ 18:46:

ff off topic. Ik zit door dat warme weer er aan te denken even een biertje te gaan halen, maar die zijn dan natuurlijk lauw warm. Hoe krijg die zo snel mogelijk koud zonder dat ze ontploffen in de vriezer?

Eh... 1 kort in de vriezer (10/15 min) en ondertussen evt. rest in de koelkast zetten ?

Of een koude op een terrasje!
quote:thee schreef op 14 augustus 2012 @ 18:48:

[...]

Eh... 1 kort in de vriezer (10/15 min) en ondertussen evt. rest in de koelkast zetten ?

Of een koude op een terrasje!Dat laatste is ook een plan. Ik moet wel naar huis zijn als de straatverlichting aan gaat.
Klinkt stom, maar; flesje bier even schudden voordat je het in de diepvries legt. Doordat de inhoud in beweging is, koelt het sneller af.

On topic; hier (Friesland) droog en volop zon.
En nu zegt buienradar dat er om kwart over 8 niks komt hier...

Buienradar wist het vroeger altijd heel goed maar nu vind ik m maar vaag worden.....Ik pak maar even een glaasje lekkere koude wijn!
Zuidwesten/Zeeland is het heel de middag al drukkend warm maar nog geen druppel. Laat maar komen dan hoef ik mijn plantjes niet te bewateren vanavond !
@Cateautje,

Bierflessen kunnen prima 4 uur in de vriezer zonder dat ze ontploffen, na een dik half uur is de eerste fles al wel te drinken. 1 hele dag wil niet (ben ze ooit eens vergeten, was een hoop schoonmaakwerk ).

P.S. onderste vakje in de vriezer is het meest koud
Perel oeps, das niet helemaal handig, hihihi...

ja het heeft hier ook ongeveer een halfuur flink geplenst,

kreeg bijna een zwembad in de tuin.

het is nu erg lekker, het zou morgen weer snikheet worden.

wat me zeer vreemd lijkt aangezien het behoorlijk afgekoeld is, maar goed...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven