Laat op het forum?
dinsdag 15 april 2008 om 03:52
Ach,ik laat het hier makkelijk van mij afglijden hoor. Ik weet van mijzelf dat ik dat niet heb(dat gebrek dan).
nou ja ,ik zal wel lomp geweest zijn,terwijl ik ook lang nadenk om mij goed te verwoorden.
Maar na veel pogingen ben ik er maar mee gestopt.
Ik maakte het alleen maar erger, en toen had ik geen empatisch vermogen. Nou ja het zal wel.
nou ja ,ik zal wel lomp geweest zijn,terwijl ik ook lang nadenk om mij goed te verwoorden.
Maar na veel pogingen ben ik er maar mee gestopt.
Ik maakte het alleen maar erger, en toen had ik geen empatisch vermogen. Nou ja het zal wel.
dinsdag 15 april 2008 om 04:02
Oeh, ik weet al over welk topic je het hebt Iry, maar ik moet daar wegblijven. Ik lees al vluchtig dngen die mij heel erg gaan kwetsen, zoals dat het altijd de schuld van beiden is als er 1 in een relatie vertrekt. Dat het dan aan de achteblijver ligt, omdat die niet gecommuniceert heeft en wee ik wat meer. Jaaaaaja, diegene zou eens in mijn schoenen moeten staan voor een dagje. Kijken of ze dan nog steeds de schuld bij zichzelf legt en nog alles ka begrijpen
dinsdag 15 april 2008 om 04:08
Nee dat is geen goed topic voor jou. Blijf daar maar weg.
Echter werd ik in dezelfde hoek gesmeten,omdat ik probeerde duidelijk te maken,dat de vraag voor wie,eigenlijk zou moeten zijn waarom.
Maar dat kwam niet duidelijk over.
Topic was ook niet goed voor mij,want iemand met psych problemen en anorexia werden door meerde mensen afgeschildert als debielen,geen realtie materiaal etc.
Was ook een beetje gevoelig voor mij.
Nou ja,ik zal wel lomp geweest zijn.
Overigens was ik het met die draad die jij hier noemt niet eens,maar ik werd er maar bij geparkeert
Echter werd ik in dezelfde hoek gesmeten,omdat ik probeerde duidelijk te maken,dat de vraag voor wie,eigenlijk zou moeten zijn waarom.
Maar dat kwam niet duidelijk over.
Topic was ook niet goed voor mij,want iemand met psych problemen en anorexia werden door meerde mensen afgeschildert als debielen,geen realtie materiaal etc.
Was ook een beetje gevoelig voor mij.
Nou ja,ik zal wel lomp geweest zijn.
Overigens was ik het met die draad die jij hier noemt niet eens,maar ik werd er maar bij geparkeert
dinsdag 15 april 2008 om 04:18
Ok, ik snap het. Niet zo fijn nee, want jij bent echt wel wat genuanceerder dan deze posters. Ik heb jouw berichten niet gelezen, ik viel meteen met mijn neus in de boter bij wat ik hierboven schreef. Toen heb ik het topic maar weer weggeklikt.
Ik snap wel dat jij je hee erg aangevallen voelt daar.
Van die TO snap ik dat ze de dingen even niet erg objectief ziet en dat ze daarom misschien wat nare dingen zegt. Maar dat daar mensen in mee gaan verbaast me.
Ik snap wel dat jij je hee erg aangevallen voelt daar.
Van die TO snap ik dat ze de dingen even niet erg objectief ziet en dat ze daarom misschien wat nare dingen zegt. Maar dat daar mensen in mee gaan verbaast me.
dinsdag 15 april 2008 om 04:22
quote:iry schreef op 15 april 2008 @ 04:16:
Hmmm. Is eigenlijk niet netjes om daarover te praten in een ander topic. Is niet echt forum etiqette.
Volgens mij gebeurt dat heel vaak in dit soort "kletstopics". Jij (en ik) bent hier om je ei kwijt te raken en nu wil je dat over dit onderwerp. Dat mag toch? We noemen geen namen, we quoten geen posts, we hebben het alleen over de gevoelens die bepaalde dingen daar bij ons loslaten.
Als iemand dat niet aanstaat, komt ie hier maar klagen
Ik heb met de sfeer die er daar hangt ook geen zin om me in dat topic te storten hoor.
Hmmm. Is eigenlijk niet netjes om daarover te praten in een ander topic. Is niet echt forum etiqette.
Volgens mij gebeurt dat heel vaak in dit soort "kletstopics". Jij (en ik) bent hier om je ei kwijt te raken en nu wil je dat over dit onderwerp. Dat mag toch? We noemen geen namen, we quoten geen posts, we hebben het alleen over de gevoelens die bepaalde dingen daar bij ons loslaten.
Als iemand dat niet aanstaat, komt ie hier maar klagen
Ik heb met de sfeer die er daar hangt ook geen zin om me in dat topic te storten hoor.
dinsdag 15 april 2008 om 04:25
Ik vind het trouwens heel wat anders als ik hierkom posten en er wordt een ander topic van mij of een andere post uit een ander onderwerp bijgehaald. Dus ik post hier iets over dat ik een slechte dag heb en dat dan iemand schrijft: oooo, ja maar jij hebt ook een depressie, dat heb ik zelf ergens gelezen. Ik noem maar wat hoor, niet dat dit zo is
Dat vind ik echt not done.
Dat vind ik echt not done.