Iets ruilen na 16 dagen ipv 14...

14-04-2008 10:32 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zou dat kunnen?

Ik heb namelijk zaterdag gehoord dat iemand ongeveer hetzelfde aan heeft voor een bruiloft als ik. En daar zit ik natuurlijk niet op te wachten! Nu hangen de kaartjes nog aan de kleding en heb ik de bon, maar je moet het binnen 14 dagen ruilen. Maar vandaag is het al 16 dage..

Wat denken jullie, zouden ze uberhaupt een uitzondering mogen maken? Of kan dat niet...

"Ik voel me dan niet meer speciaal.."?

Is het jouw bruiloft? Draait het feest om jou?

Wat is er genant aan dezelfde outfit (wat niet eens zo is want je schreef 'ongeveer hetzelfde')? Echt, ik snap er niets van.

WEL ben ik blij voor je dat je het kunt ruilen en dat meen ik oprecht.

Fijn feest,

Peefje
Ja het feest draait om mij die dag!! Ik wil mooier zijn dan de bruid... Tuurlijk niet.

Maar je gaat toch geen geld uitgeven om er hetzelfde bij te lopen als een ander?

Snap echt niet dat je daar de lol van in kan zien op zo'n dag. Ik spreek vriendinnen en die zouden het ook verschrikkelijk vinden.
laat maar....
quote:fluffychuzzle schreef op 15 april 2008 @ 12:36:

laat maar....Spuitje elf..
Als het je ter plekke op het feest overkomt, jammer dan, geen reden om in blinde paniek de eerste bus naar huis te nemen. Maar in dit geval; koop jij lekker iets unieks voor dat feest, groot gelijk. Je bent toch geen heilsoldaat ofzo? Dan zie je er hetzelfde uit als de rest. Op een bruiloft niet. Have fun
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
och genant zou ik t vinden als blijkt dat je rits is gesprongen ofzo, niet als n ander ongeveer hetzelfde aanheeft.

eigenlijk verbaast het me wel eens dat je zoveel dezelfde kleding in de rekken ziet en toch weinig mensen die precies hetzelfde gekleed zijn.

Maa iig succes met n nieuwe aankoop, en nu maar hopen dat je er volgende week niet achterkomt dat de achternicht van de bruidegom ongeveer hetzelfde heeft gekocht toen ze in Antwerpen was

Als t een keer lukt (fout gaat), dan de 2de keer ook (wet van Mutphy)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven