Wil de getrouwde collega meer of niet?

15-08-2012 12:52 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben werkzaam op kantoor bij een bouwonderneming, dus een mannenwereld. Ik ben een getrouwde vrouw van begin dertig (financial) en ik werk zeer veel samen met een getrouwde man van halverwege veertig (project manager). Ik ga 's avonds naar huis, maar hij slaapt door de week in een hotel ivm woonachtig aan de andere kant van Nederland.

Wij zijn beide zeer amicaal en hebben hetzelfde karakter waardoor we elkaar zeer goed qua werk aanvullen (komen oorspronkelijk uit dezelfde buurt). De laatste tijd vraag ik mij af of hij meer wil dan alleen een vriendschappelijke werkrelatie. Hij geeft me vriendschappelijke stompjes, geeft me plagerig commentaar, stuurt me zakelijke smsjes die eindigen in plagerig commentaar met smilies, kijkt me plagerig aan, geeft me complimentjes over m'n intelligentie, zegt dat hij begrijpt dat ik mannelijke aandacht krijg en is nu al tweemaal een gesprek begonnen over zijn "vroegere" sex ervaring en dat ik vast een beest ben in bed en zoals hij zegt "mannen sloop in bed". Hij weet dat ik vroeger idd een mannenverslindster was en aardig wat mannen eruit kon drinken qua hoeveelheid alcohol.

Hij wil nu na het werk iets met me eten en daarna gaan drinken en kijken of hij mij eruit kan drinken. Moet ik hier iets achter gaan zoeken of wil hij gewoon wat leuks doen met een goede collega. Hij zit anders ook maar alleen op z'n hotel kamer en ik ben anders ook maar alleen thuis (m'n man is veel op zakenreis).

Ik vraag me af of ik in moet gaan op z'n initiatief en er niks achter moet zoeken, of dat hij mij in bed probeert te krijgen en er dus niet op in moet gaan.
Ok helemaal duidelijk, als ik iets met hem ga eten en drinken wordt het dus n**ken in de hotel of in zijn bewoording "hem slopen". Nu nog duidelijk weten wat ik wil, want ja na 10 jaar dezelfde sex partner wil een mens ook wel eens nieuwe ideeen opdoen.
quote:jur606 schreef op 15 augustus 2012 @ 14:16:

Amarna, zal vast een ander ziekenhuis zijn dan

(maar zit gelukkig niet in het ziekenhuis zelf met de zusters maar doe wel werk ermee en ervoor)

En of ik zit aand e goed ekant sta niet opd e vloer met doktoren en zusters maar zal je zeggen (bij ons die de opleidingen doorlopen en later werken zijn heel veel dingen die je liever niet wil weten of zien die gebeuren

Mensen hebben zo af en toe behoeften

En helaas als je beide volwassen ben, en er geen probleem mee heeft dat zie ik het probleem niet?

Ik wel, want het doet afbreuk aan je professionaliteit.

En het levert gezichtsverlies op als er achter je rug om wordt gegniffeld over je "avontuurtjes".

Er worden hier best seksueel getinte moppen verteld, over seks gesproken en gelachen e.d. Maar er worden nooit van die directe toespelingen gedaan als in het openingstopic. Zoals die opmerking tegen TO dat ze vast wel "een tijger in bed is".

Er zal hier vast wel méér gebeuren dat ik niet weet, maar dat wil niet zeggen dat ik dat dan maar heel gewoon moet vinden.
Ga lekker met hem zuipen in de kroeg en laat je man je ophalen op een enigszins beschaafde tijd. Niks aan de hand
quote:niki81 schreef op 15 augustus 2012 @ 14:20:

Ok helemaal duidelijk, als ik iets met hem ga eten en drinken wordt het dus n**ken in de hotel of in zijn bewoording "hem slopen". Nu nog duidelijk weten wat ik wil, want ja na 10 jaar dezelfde sex partner wil een mens ook wel eens nieuwe ideeen opdoen.

NIki, kies iemand anders als een collega kies een "vreemd" iemand.

Dat je vreemd wil gaan eigen keus he (ik oordeel daar niet over is je eigen keus

Dat je je vent niks verteld ook eigen keus

Maar een collega, geeft zeker weten problemen (sorry dat zou ik neit doen en als je bent hoe je je zelf omschrijft moet het voor je geen probleem zijn om iemand te vinden)

of je moet daar toch weg willen

s6

Nu nog duidelijk weten wat ik wil, want ja na 10 jaar dezelfde sex partner wil een mens ook wel eens nieuwe ideeen opdoen.Dit zou ik eerst even overleggen met je man... Ga alsjeblieft niet als een dronken malloot liggen seksen met je collega. Daar komt niks dan ellende van.
Ik weet dus niet zeker of hij uberhaupt wel iets meer wil of dat ik dat alleen maar denkt. Dus dat ik dingen zie, die hij zo niet bedoelt en alleen maar amicaal is. Hoe zien mannen dat?

En als ik iets meer zou willen? Moet ik dan meer met hem gaan flirten om dit zeker te weten?

En waarom reageer je niet op mijn vraag:

Mag je man dat ook wanneer hij op zakenreis is en eenzaam en alleen op zijn hotelkamer zit? Zuipen met een andere vrouw, sex hebben met een andere vrouw omdat jij nu eenmaal kilometers verderop zit? Of zou je daar wel een probleem mee hebben? als je man zou doen wat je collega doet?

Dus waarom vraag je niet aan je man wat hij ervan zou vinden als je een keertje van bil gaat met een ander?
quote:niki81 schreef op 15 augustus 2012 @ 14:26:

Ik weet dus niet zeker of hij uberhaupt wel iets meer wil of dat ik dat alleen maar denkt. Dus dat ik dingen zie, die hij zo niet bedoelt en alleen maar amicaal is. Hoe zien mannen dat?

En als ik iets meer zou willen? Moet ik dan meer met hem gaan flirten om dit zeker te weten?

Ik denk dat het heel simpel is, als hij het voorsteld van eten en zuipen zeg je gewoon ja en dan zijn we aan het einde lam, en belanden we bij elkaar in bed.

krijg je vanzelf je antwoord wel denk ik.

(btw dronken sex hebben moet er niet aan denken heb je al helemaal niks aan, weet je nog niet of iets anders goed of slecht was?

En serieus als je daar wil blijven werken niet doen.

zoek gewoon iemand anders.
quote:jur606 schreef op 15 augustus 2012 @ 14:24:

[...]

NIki, kies iemand anders als een collega kies een "vreemd" iemand.

Dat je vreemd wil gaan eigen keus he (ik oordeel daar niet over is je eigen keus

Dat je je vent niks verteld ook eigen keus

Maar een collega, geeft zeker weten problemen (sorry dat zou ik neit doen en als je bent hoe je je zelf omschrijft moet het voor je geen probleem zijn om iemand te vinden)

of je moet daar toch weg willen

s6

zo waar! ten eerste kom je hem steeds weer tegen, wat nu als het tegen valt en hij weer wil, jij hem dan afwijst? Hoe wordt jullie werkverhouding dan? Of je wil juist wel meer dan krijg je een affaire, wil je dat ook ?

Dan kan hij nog gaan opscheppen dat hij dat lekkere ding van de administratie geneukt heeft en komen de andere mannelijke collega;s ook (oh ze is er wel voor te porren dus?)

Als je zo nodig spanning zoekt zou ik; je aanraden dat met je man te bespreken en eens een parenclub, open relatie of swingen te bespreken, (beide die spanning zoeken maar dan in onderling overleg) of ik zou het ver van huis zoeken en zeker niet zo dicht bij het vuur wil je het verborgen houden.

Een collega kan het wel eens sneu gaan vinden voor je man en het verklikken en dit komt zeker uit.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.

OK, ok, ik WIL gewoon lekker gepakt worden in z'n hotelkamer, maar ik wil er gewoon zeker van zijn dat hij dat ook wil (bedoeld). Als ik hem zie wordt ik lekker nat, dus ja ik geil aardig op hem. Ik wil niet een flater lopen als blijkt dat hij dat helemaal niet zo heeft bedoeld

Nou, dan ga je aan je relatie werken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dus TO: je huurt een conferentiezaaltje en een beamer in het bewuste hotel voor een brainstormsessie met die collega, om nieuwe ideeen op te doen? Fijn joh, dat je collega zich buiten werktijd ook nog beschikbaar houdt voor jouw verdere ontwikkeling!

Zou als klankbordgroep wel even ook je man en zijn vrouw uitnodigen, werkt vast erg verhelderend.

Sure. Je zoekt een soort van goedkeuring. En gelukkig is die beste collega ook niet getrouwd enzo. Kijk dat je je eigen glazen in gooit a la. Maar neem dan een ongetrouwde bouwvakker.

Ik zou zeggen zelfs eentje van een jaar of wanneer ze op hun goddelijkst zijn.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:niki81 schreef op 15 augustus 2012 @ 14:35:

OK, ok, ik WIL gewoon lekker gepakt worden in z'n hotelkamer, maar ik wil er gewoon zeker van zijn dat hij dat ook wil (bedoeld). Als ik hem zie wordt ik lekker nat, dus ja ik geil aardig op hem. Ik wil niet een flater lopen als blijkt dat hij dat helemaal niet zo heeft bedoeldTrolliebollie. Kom je al bijna?

OK, ok, ik WIL gewoon lekker gepakt worden in z'n hotelkamer, maar ik wil er gewoon zeker van zijn dat hij dat ook wil (bedoeld). Als ik hem zie wordt ik lekker nat, dus ja ik geil aardig op hem. Ik wil niet een flater lopen als blijkt dat hij dat helemaal niet zo heeft bedoeld

Ik vind nog steeds dat je erg goed kunt typen met één hand in je broek! Jammer alleen van die taalfouten.

*is trots op goed werkend alu-hoedje*

*neuriet 'in een groen groen groen groen trollen- trollen-land'*
quote:niki81 schreef op 15 augustus 2012 @ 14:26:

En als ik iets meer zou willen? Moet ik dan meer met hem gaan flirten om dit zeker te weten?Nee, gewoon zoveel zuipen zodat je nog net niet in coma raakt. En dan de stoere bouwvakker uithangen en hem slopen.

Ok helemaal duidelijk, als ik iets met hem ga eten en drinken wordt het dus n**ken in de hotel of in zijn bewoording "hem slopen". Nu nog duidelijk weten wat ik wil, want ja na 10 jaar dezelfde sex partner wil een mens ook wel eens nieuwe ideeen opdoen.Nou meid doe lekker nieuwe ideeen op met collega, sloop hem, laat hem jou slopen probleem opgelost slotje dan maar.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Tia.Dalma schreef op 15 augustus 2012 @ 14:38:

[...]

Ik vind nog steeds dat je erg goed kunt typen met één hand in je broek! Jammer alleen van die taalfouten.

*is trots op goed werkend alu-hoedje*

*neuriet 'in een groen groen groen groen trollen- trollen-land'*

Oh leuk dat liedje ken ik ik doe mee.

IN een groen groen groen groen trollen- trollen-land, daar zaten 2 krachten heel parmant en de een zat aan zijn fluite fluite fluite en dat gaf mij toch een rommel.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Daar hebben we het bewijs dat het hier om een fake topic gaat, en waarschijnlijk een verveelde puber. :-)

Geloof er geen barst meer van. En anders, een man loopt ook wel eens een blauwtje, dus niet zeuren en gok nemen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Je schijnt fantastische dingen te kunnen doen met shampooflessen en afstandsbediningen, heb ik begrepen.
Slot erop de troll is uit de mouw.
.
anoniem_154030 wijzigde dit bericht op 21-08-2012 02:02
Reden: .
% gewijzigd
.
anoniem_154030 wijzigde dit bericht op 21-08-2012 02:03
Reden: .
% gewijzigd
nope ben zelf geen arts (ben totaal geen taal wonder ook nog beetje problemen met spellen en schrijven typen dus nee niks voor mij)

Ik ben meer met cijfertjes bezig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven