Minnaartopic deel 18

10-08-2012 11:54 3001 berichten
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten. Op dit topic schrijven we over de issues die het hebben van een minnaar met zich meebrengt. Gevoels- en communicatiekwesties maar ook hoe geweldig, leuk en heerlijk het kan zijn.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
toch al 2 reacties op gehad he
Alle reacties Link kopieren
ja begint er op te lijken, maar ben vooral nieuwsgierig hoe dames hier tegen aan kijken... of een teasend berichtje juist wel of helemaal niet wordt gewaardeerd...

luv is difficult
tja, te laat, nu reageer ik niet nog een keer, Sense en ik hebben toch ons best gedaan

mss kun je de vraag beter stellen op de Seks Klets?
Ga je gevoel achterna en luister naar je verstand en dat laatste is in jouw situatie erg moeilijk ;)
hahahahaha ohhhhh
mijn vraag hier niet meer van toepassing = overgeheveld naar Seks Klets... ;)
Nagenieten van een heerlijke hete opwindende date met minnaar gisteravond ...

Zo genoten van elkaar ... Zweef de hele dag al op een wolkje !

Komende weken wat minder contact ivm mijn vakantie maar dat geeft niks .

Heerlijk ga ik genieten van een super vakantie met mijn gezin.

@ justacuteguy ik zou gewoon een beetje een uitdagende mail sturen , als ze er enthousiast op reageert ben je al een heel eind ..

Succes !
Iedereen die iets in het verschiet heeft: Success en veel plezier!
quote:justacuteguy schreef op 14 augustus 2012 @ 10:58:

ja begint er op te lijken, maar ben vooral nieuwsgierig hoe dames hier tegen aan kijken... of een teasend berichtje juist wel of helemaal niet wordt gewaardeerd...

luv is difficult

Denk je niet dat de dame in kwestie daar beter op kan antwoorden dan wij? Iedereen is toch anders..

Op mij had jaren lang flirten geen invloed.. ik zag het niet eens.. Tot we diepere gesprekken aangingen en hij wat opener/duidelijker werd..
@xitsmexx: je weet wel meteen waar je aan toe bent.. afsluiten en door! Ligt niet aan jou!
@Roos: gevraagd en hij reageerde pissig over het feit dat hij geen zin heeft in gezeik dat als hij niet meteen reageert hij zich moet verantwoorden :blabla:

Na een hele geirriteerde mail van hem bleek dat hij mijn bericht niet had gezien.

Dus dat hele verhaal over "gezeik" was niet nodig geweest!!
Ah, dame zo zie je maar weer. Eerst vragen, dan janken

Itsme, hoe voel je je vandaag? Kan me voorstellen dat je je wel wat katerig voelt, zo na zo`n droeve actie.
eeen van jullie dan wel eens een 'neuken?' (of wat er erg in de buurt van ligt) voorstel gehad?
Cuteguy, we zijn minnaressen.. wat denk je zelf??
ik snap wel dat sommigen aan het einde van een lange opgeil ronde een lekker voorstel krijgen....

maar ik bedoelde hem serieus....een direct klap boem neukvoorstel van iemand gekregen waarvan je hem niet zag aankomen
En dat is een boeiende vraag op het minnaartopic omdat...?
quote:justacuteguy schreef op dinsdag 14 augustus 2012 22:49 eeen van jullie dan wel eens een 'neuken?' (of wat er erg in de buurt van ligt) voorstel gehad?

Nou zo direct onverwachts niet nee, zou er dan ook niet warm voor lopen..

Neem aan dat er dan toch eerst wel wat andere mails aan vooraf gaan ..

Heb je al mail terug ?

Ik hoop toch niet dat je een " neuken " mail gestuurd hebt ...
@ silver.... vanmiddag wat tactischer bericht gestuurd... morgen reactie? tja hormonen he ;)
Als iemand mij een klapboem neukvoorstel geeft die ik niet aan zag komen krijgt hij waarschijnlijk een klapboem in zijn gezicht. (die hij ook niet aan zag komen) Verschilletje man-vrouw denk ik zo...
ge upt was op de 2de pagina, nou moet je een nr2 niet heel letterlijk nemen ;)

Ontopic: wat is het warm he ;)
quote:justacuteguy schreef op 14 augustus 2012 @ 22:49:

eeen van jullie dan wel eens een 'neuken?' (of wat er erg in de buurt van ligt) voorstel gehad?

Dagelijks...

Je stuurt iemand toch niet een berichtje "Neuken" om haar te versieren? Of is dat jouw idee van flirten?
quote:aviv72 schreef op 15 augustus 2012 @ 16:09:

ge upt was op de 2de pagina, nou moet je een nr2 niet heel letterlijk nemen ;)

Ontopic: wat is het warm he ;)

nee hoor, heb hier heerlijk airco

Kun je niet meer uppen om die malle nikki81 te laten verdwijnen?
@ Sensual jeetje airco heerlijk !

ik heb sinds kort whatsapp , wat is dat gevaarlijk zeg.. give me the tools and i finish the job ... of zoiets .
JACG, post jij wel op het juiste topic? Heb je hier wel eens meegelezen?
quote:noppies schreef op 15 augustus 2012 @ 18:41:

JACG, post jij wel op het juiste topic? Heb je hier wel eens meegelezen?

Je hebt geen idee hoeveel meelezers hier zijn

En het is een openbaar forum hè!
A dirty mind is a joy forever

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven