Man verleiden

15-08-2012 16:20 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe kun je het beste een getrouwde man verleiden?

Ondeugend kijken en sexy kleren aantrekken?
Hoe kun je het beste een getrouwde man verleiden?

Ondeugend kijken en sexy kleren aantrekken?
Nee hoor, gewoon naakt voor gaan staan en zeggen " ik wil jouw dikke pik graag in mijn grot"...lijkt me duidelijk en niet moeilijk!

Jep ook hier kan een slotje op!!
Gewoon een rok aantrekken, geen onderbroek. Voor hem bukken en dan je rok omhoog. Dan roep je heel hard: WHOEEHOEEEEE.

Loopt elke vent warm voor
Hem eruit drinken uiteraard. Niks zo sexy als een vrouw die zuipt alsof haar leven er vanaf hangt. En natuurlijk goed voor zijn ego he.
Listen very carefully, I shall say this only once.
Ga naakt op het bureau van je collega gaan liggen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Niki, heb je niets te doen?

Ga boodschappen doen.. ga naar het zwembad om af te koelen ofzo!
quote:chi__ schreef op 15 augustus 2012 @ 16:22:

Gewoon een rok aantrekken, geen onderbroek. Voor hem bukken en dan je rok omhoog. Dan roep je heel hard: WHOEEHOEEEEE.

Loopt elke vent warm voorVooral dat WHOEEHOEEEEE moet je wel even oefenen thuis
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Zijn trouwring afpakken.
quote:nlies schreef op 15 augustus 2012 @ 16:26:

[...]

Vooral dat WHOEEHOEEEEE moet je wel even oefenen thuisEven oefenen ja. Kijken wat je vriend er van vindt. Als het een succes is kun je het bij de getrouwde kerel ook doen.
Listen very carefully, I shall say this only once.
Is 1 topic niet genoeg?
Je insmeren met honing en jezelf af gaan likken als een kat. Pffff...

Spammert.
quote:akelei91 schreef op 15 augustus 2012 @ 16:31:

Je insmeren met honing en jezelf af gaan likken als een kat. Pffff...

Spammert.Ze kan ook met de honing op het bureau van haar collega gaan liggen door de honing plakt ze vast en kan hij niet meer om haar heen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
ik heb de reacties van beide topics samengevoegd

met vriendelijke groet,

Junior
quote:JuniorModeratorViva schreef op 15 augustus 2012 @ 16:36:

met vriendelijke groet,

Juniorheul waardevol!!!!
Wat ook werkt, en niet veel vrouwen weten dit, je moet ergens een herdersstok zien te vinden, die je drie dagen bij volle maan in knoflookwater zet. Op de vierde dag haal je sw stok nog even langs een caviakontje drie keer oostwaarts. Met die stok prik je de object van je verlangen elke twee uur in zijn kruis. Dit werkt altijd.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
quote:fiona06 schreef op 15 augustus 2012 @ 16:27:

[...]

Even oefenen ja. Kijken wat je vriend er van vindt. Als het een succes is kun je het bij de getrouwde kerel ook doen.Ja de WhOEHOE moet wel met de juiste tone of voice gezegd worden. Anders trek je single mannen aan
quote:didiridi schreef op 15 augustus 2012 @ 16:39:

Wat ook werkt, en niet veel vrouwen weten dit, je moet ergens een herdersstok zien te vinden, die je drie dagen bij volle maan in knoflookwater zet. Op de vierde dag haal je sw stok nog even langs een caviakontje drie keer oostwaarts. Met die stok prik je de object van je verlangen elke twee uur in zijn kruis. Dit werkt altijd. Whaaahahahahahahahhaa
Op zijn bureau gaan liggen met je benen wijd en zeggen dat je gesloopt wil worden.

Van ladyboys worden getrouwde mannen ook heel opgewonden dus trek de kleren van je moeder maar even aan.
Je bent toch getrouwd? Vraag het eens aan je man zou ik zeggen.

Trol.

Wat ook werkt, en niet veel vrouwen weten dit, je moet ergens een herdersstok zien te vinden, die je drie dagen bij volle maan in knoflookwater zet. Op de vierde dag haal je sw stok nog even langs een caviakontje drie keer oostwaarts. Met die stok prik je de object van je verlangen elke twee uur in zijn kruis. Dit werkt altijd.Proest! Fantastisch!

Wat ook werkt, en niet veel vrouwen weten dit, je moet ergens een herdersstok zien te vinden, die je drie dagen bij volle maan in knoflookwater zet. Op de vierde dag haal je sw stok nog even langs een caviakontje drie keer oostwaarts. Met die stok prik je de object van je verlangen elke twee uur in zijn kruis. Dit werkt altijd.Getsie, dus dat deed die stinkende stok vandaag in mijn onderbroek!

Wat ook werkt, en niet veel vrouwen weten dit, je moet ergens een herdersstok zien te vinden, die je drie dagen bij volle maan in knoflookwater zet. Op de vierde dag haal je sw stok nog even langs een caviakontje drie keer oostwaarts. Met die stok prik je de object van je verlangen elke twee uur in zijn kruis. Dit werkt altijd.Arme cavia
quote:JuniorModeratorViva schreef op 15 augustus 2012 @ 16:36:

met vriendelijke groet,

JuniorArme junior, moet er nog serieus mee aan de gang ook
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:charlottew88 schreef op 15 augustus 2012 @ 16:34:

[...]

Ze kan ook met de honing op het bureau van haar collega gaan liggen door de honing plakt ze vast en kan hij niet meer om haar heen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven