Man verleiden

15-08-2012 16:20 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe kun je het beste een getrouwde man verleiden?

Ondeugend kijken en sexy kleren aantrekken?
quote:nlies schreef op 15 augustus 2012 @ 16:44:

[...]

Arme junior, moet er nog serieus mee aan de gang ookIk heb om een ban gevraagd maar dat is er dus kennelijk nog niet.
Ja, ondeugend kijken, sssssexy kleren aantrekken, met je benen wijd voor hem gaan zitten en liefdevol knikken als hij zeurt dat zijn vrouw hem niet begrijpt. Verder alvast veel vrienden en vriendinnen om je heen verzamelen voor de tijd daarna, de tijd dat jij je alleen voelt omdat je verliefd op hem bent geworden na 1 keer sex en hij bij mamsie is en jij je daar eindeloos over wilt beklagen.
Gewoon je clithoed laten groeien en ermee zwaaien, werkt altijd.
quote:2Italy2 schreef op 15 augustus 2012 @ 16:53:

Gewoon je clithoed laten groeien en ermee zwaaien, werkt altijd.
quote:wdr schreef op 15 augustus 2012 @ 16:55:

[...]

Jawel hoor, werkt!
sexy KLEREN?

Kleren zijn sowieso niet sexy. Kleding kan dat wel zijn.
quote:Oriane schreef op 15 augustus 2012 @ 16:58:

sexy KLEREN?

Kleren zijn sowieso niet sexy. Kleding kan dat wel zijn.Wat is het verschil precies?
Woord wordt door vrouwen over het algemeen weinig gebruikt voor zichzelf.

Kleren = ach, je mot toch WAT an

Kleding = het hele scala aan spullen met zorg uitgekozen.. meer zoiets.

Maar een vrouw gaat nooit 'kleren' kopen. Een man wel...

Een vrouw zegt nooit: "Welke kleren heb jij in de kast hangen", maar "wat voor kleding heb jij in de kast hangen".

Een man daarentegen zal wel het woord kleren gebruiken.
quote:Oriane schreef op 15 augustus 2012 @ 17:01:

Woord wordt door vrouwen over het algemeen weinig gebruikt voor zichzelf.

Kleren = ach, je mot toch WAT an

Kleding = het hele scala aan spullen met zorg uitgekozen.. mer zoiets.

Maar een vrouw gaat nooit 'kleren' kopen. Een man wel... Klopt, ik ben een man en kende dit verschil echt niet. En de meeste mannen ook niet denk ik... Bedankt voor de uitleg Oriane, heb ik toch weer wat geleerd. Zo zie je dat ook de meest idiote topics leerzaam kunnen zijn. Als je je maar open stelt.
beste zijn Vrouw bellen,

vragen welke kleur lingerie, geschoren streepje of bush, en welk standje. Haar man lekker vind

werkt altijd
quote:wdr schreef op 15 augustus 2012 @ 17:03:

[...]

Klopt, ik ben een man en kende dit verschil echt niet. En de meeste mannen ook niet denk ik...Dus.....wat zegt dat over de TO?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Oriane schreef op 15 augustus 2012 @ 17:01:

Een man daarentegen zal wel het woord kleren gebruiken.Alleen al in "krijg de kleruh".
quote:Fame schreef op 15 augustus 2012 @ 17:04:

[...]

Dus.....wat zegt dat over de TO? Heel scherp!
Gedragen natte slipjes sturen met een briefje erbij; Dit doe jij met mij...wat doe ik met jou?

Misschien krijg je dan wel zo'n zelfgemaakte dildo van zijn lul.

ENJOY!!!!
quote:2Italy2 schreef op 15 augustus 2012 @ 17:05:

[...]

Heel scherp!Een goede analyse, Sherlock. Tsja wie zal het zeggen... wat mij betreft is TO ET, als hij/zij/het maar snel opzout naar zijn/haar trollenplaneet.
Een vrouw zou ook niet van zichzelf zeggen 'ik ben een sexy blonde vrouw'.... Immers dat 'blond' doet er helemaal niet toe bij vrouwen (dat leeft alleen in het hoofd van mannen) en ook vinden ze niet chique om te zeggen dat ze 'sexy' zijn. Dat is namelijk geen randvoorwaarde. Een vrouw zal zeggen 'ik mag er best wezen' of 'in ben blij met mijn uiterlijk'... Maar niet dat wat de TO zegt.
Denk ook niet dat een vrouw vraagt of "ondeugend kijken" helpt.

Kinderen avn 3 jaar kunnen volgens vrouwen ondeugend kijken, volwassen vrouwen echt niet
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
serieus 4 topics over de zelfde onderwerp? ga je eigen forum beginnen !!
Niki81....al iets gevonden dat bij je past?
Ik heb een hete doos
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:Oriane schreef op 15 augustus 2012 @ 17:11:

Een vrouw zou ook niet van zichzelf zeggen 'ik ben een sexy blonde vrouw'.... Immers dat 'blond' doet er helemaal niet toe bij vrouwen (dat leeft alleen in het hoofd van mannen) en ook vinden ze niet chique om te zeggen dat ze 'sexy' zijn. Dat is namelijk geen randvoorwaarde. Een vrouw zal zeggen 'ik mag er best wezen' of 'in ben blij met mijn uiterlijk'... Maar niet dat wat de TO zegt.Ik zie anders op bepaalde internetfora een heleboel vrouwen die zich zo presenteren!
quote:bi-licious schreef op 15 augustus 2012 @ 17:18:

serieus 4 topics over de zelfde onderwerp? ga je eigen forum beginnen !!

4 alweer? ik dacht 3

&

Hai wijfie <3
quote:wdr schreef op 15 augustus 2012 @ 17:24:

[...]

Ik zie anders op bepaalde internetfora een heleboel vrouwen die zich zo presenteren! Libelle?
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Ik hoop dat je sarcastisch bent Oriane, want volgens jouw theoriën ben ik dan een kerel. Ik heb het over kleren en noem mezelf op goede momenten sexy.

Beetje hetzelfde als zeggen dat vrouwen graag 'shoppen' *beuhk* en niet zonder make-up de deur uit gaan
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Trek een leuk pakje uit Tirol aan (dirndl).

Laat vervolgens je borsten zien en vraag op zwoele toon: Kom jij met jou alpenhoornblazer tussen mijn alpen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven