Man verleiden
woensdag 15 augustus 2012 om 16:49
Ja, ondeugend kijken, sssssexy kleren aantrekken, met je benen wijd voor hem gaan zitten en liefdevol knikken als hij zeurt dat zijn vrouw hem niet begrijpt. Verder alvast veel vrienden en vriendinnen om je heen verzamelen voor de tijd daarna, de tijd dat jij je alleen voelt omdat je verliefd op hem bent geworden na 1 keer sex en hij bij mamsie is en jij je daar eindeloos over wilt beklagen.
woensdag 15 augustus 2012 om 17:01
Woord wordt door vrouwen over het algemeen weinig gebruikt voor zichzelf.
Kleren = ach, je mot toch WAT an
Kleding = het hele scala aan spullen met zorg uitgekozen.. meer zoiets.
Maar een vrouw gaat nooit 'kleren' kopen. Een man wel...
Een vrouw zegt nooit: "Welke kleren heb jij in de kast hangen", maar "wat voor kleding heb jij in de kast hangen".
Een man daarentegen zal wel het woord kleren gebruiken.
Kleding = het hele scala aan spullen met zorg uitgekozen.. meer zoiets.
Maar een vrouw gaat nooit 'kleren' kopen. Een man wel...
Een vrouw zegt nooit: "Welke kleren heb jij in de kast hangen", maar "wat voor kleding heb jij in de kast hangen".
Een man daarentegen zal wel het woord kleren gebruiken.
woensdag 15 augustus 2012 om 17:03
quote:Oriane schreef op 15 augustus 2012 @ 17:01:
Kleding = het hele scala aan spullen met zorg uitgekozen.. mer zoiets.
Maar een vrouw gaat nooit 'kleren' kopen. Een man wel... Klopt, ik ben een man en kende dit verschil echt niet. En de meeste mannen ook niet denk ik... Bedankt voor de uitleg Oriane, heb ik toch weer wat geleerd. Zo zie je dat ook de meest idiote topics leerzaam kunnen zijn. Als je je maar open stelt.
Kleding = het hele scala aan spullen met zorg uitgekozen.. mer zoiets.
Maar een vrouw gaat nooit 'kleren' kopen. Een man wel... Klopt, ik ben een man en kende dit verschil echt niet. En de meeste mannen ook niet denk ik... Bedankt voor de uitleg Oriane, heb ik toch weer wat geleerd. Zo zie je dat ook de meest idiote topics leerzaam kunnen zijn. Als je je maar open stelt.
woensdag 15 augustus 2012 om 17:04
woensdag 15 augustus 2012 om 17:11
Een vrouw zou ook niet van zichzelf zeggen 'ik ben een sexy blonde vrouw'.... Immers dat 'blond' doet er helemaal niet toe bij vrouwen (dat leeft alleen in het hoofd van mannen) en ook vinden ze niet chique om te zeggen dat ze 'sexy' zijn. Dat is namelijk geen randvoorwaarde. Een vrouw zal zeggen 'ik mag er best wezen' of 'in ben blij met mijn uiterlijk'... Maar niet dat wat de TO zegt.
woensdag 15 augustus 2012 om 17:24
quote:Oriane schreef op 15 augustus 2012 @ 17:11:
Een vrouw zou ook niet van zichzelf zeggen 'ik ben een sexy blonde vrouw'.... Immers dat 'blond' doet er helemaal niet toe bij vrouwen (dat leeft alleen in het hoofd van mannen) en ook vinden ze niet chique om te zeggen dat ze 'sexy' zijn. Dat is namelijk geen randvoorwaarde. Een vrouw zal zeggen 'ik mag er best wezen' of 'in ben blij met mijn uiterlijk'... Maar niet dat wat de TO zegt.Ik zie anders op bepaalde internetfora een heleboel vrouwen die zich zo presenteren!
Een vrouw zou ook niet van zichzelf zeggen 'ik ben een sexy blonde vrouw'.... Immers dat 'blond' doet er helemaal niet toe bij vrouwen (dat leeft alleen in het hoofd van mannen) en ook vinden ze niet chique om te zeggen dat ze 'sexy' zijn. Dat is namelijk geen randvoorwaarde. Een vrouw zal zeggen 'ik mag er best wezen' of 'in ben blij met mijn uiterlijk'... Maar niet dat wat de TO zegt.Ik zie anders op bepaalde internetfora een heleboel vrouwen die zich zo presenteren!
woensdag 15 augustus 2012 om 17:41
Ik hoop dat je sarcastisch bent Oriane, want volgens jouw theoriën ben ik dan een kerel. Ik heb het over kleren en noem mezelf op goede momenten sexy.
Beetje hetzelfde als zeggen dat vrouwen graag 'shoppen' *beuhk* en niet zonder make-up de deur uit gaan
Beetje hetzelfde als zeggen dat vrouwen graag 'shoppen' *beuhk* en niet zonder make-up de deur uit gaan
Im the root of all thats evil but you can call me cookie