Pfff kansloos!
woensdag 15 augustus 2012 om 19:07
quote:DeKenau schreef op 15 augustus 2012 @ 18:47:
Als ik je verhaal zo lees ga je toch binnen no time weer happen.
Hij gebruikt je.
Zeker weten. Hij gebruikt je en behandelt je als stront en jij laat hem toe. Lach maar als hij langs je bureau komt en zingend 'negeren' zegt, maar het komt eerder heel dom over.
Ja, je gaat weer happen, hij gaat je weer gebruiken en jij gaat je dan weer kut voelen..
En dan nog, als ik bij een jongen in bed lag en hij zei; jij mag het werk doen? of ik trapte hem mijn bed uit of ik was binnen 2 seconden weg, want zo laat ik me niet behandelen.
Als ik je verhaal zo lees ga je toch binnen no time weer happen.
Hij gebruikt je.
Zeker weten. Hij gebruikt je en behandelt je als stront en jij laat hem toe. Lach maar als hij langs je bureau komt en zingend 'negeren' zegt, maar het komt eerder heel dom over.
Ja, je gaat weer happen, hij gaat je weer gebruiken en jij gaat je dan weer kut voelen..
En dan nog, als ik bij een jongen in bed lag en hij zei; jij mag het werk doen? of ik trapte hem mijn bed uit of ik was binnen 2 seconden weg, want zo laat ik me niet behandelen.
Accepteer de dingen die je niet kunt veranderen, verander de dingen die je niet kunt accepteren.
woensdag 15 augustus 2012 om 19:10
quote:kabam schreef op 15 augustus 2012 @ 18:49:
haha...hij whatsappt me net... toch zwakker als ik
tja ik weet ook wel dat hij me gebruikt....maarja het is wel gewoon leuk haha... ik hoef ook echt geen relatie! ik heb er net 2 van 4 jaar achter de rug....gewoon echt geen behoefte aan....nee hoor, hij is niet zwakker. Hij weet dat jij hunkert naar een app van hem en hij wil gewoon sex, maakt hem niet uit met wie, maar jij bent toevallig de makkelijkste. Ja sorry hoor, maar je laat je echt gebruiken en hebt het niet eens door.
haha...hij whatsappt me net... toch zwakker als ik
Accepteer de dingen die je niet kunt veranderen, verander de dingen die je niet kunt accepteren.
woensdag 15 augustus 2012 om 19:18
quote:Julus schreef op 15 augustus 2012 @ 19:16:
Het is weer woensdag, zeker?
Hij is van het gemakkelijke, dus ik denk dat hij via WhatsApp wil neuken. Lekker vanuit de luie bank.
Wel lekker veilig!
Ik moet de eerste Whatsapp zwangerschap nog meemaken!
En krijgen we dan in de toekomst ook WASOA's?
Het is weer woensdag, zeker?
Hij is van het gemakkelijke, dus ik denk dat hij via WhatsApp wil neuken. Lekker vanuit de luie bank.
Wel lekker veilig!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 15 augustus 2012 om 19:33
quote:kabam schreef op 15 augustus 2012 @ 18:39:
Hij kwam trouwens nog wel even langs mijn bureau vandaag met de mededeling..."Wat doe je nou???" Dus ik zo "Wat?" En hij zo lachen...dus ik zo nou ga ik je negeren (kinderachtig maarja dat zijn we nou eenmaal). En komt hij later weer langslopen terwijl hij zingt: "negeren!" Het is ook zo'n pestkop haha....eigenlijk wil ik dezelfde spelletjes terug kunnen spelen haha:P
Hoe oud zijn jullie, 1 jaar ofzo?
Pff pubergedrag!!!!!!!!!!!!!!
Hij kwam trouwens nog wel even langs mijn bureau vandaag met de mededeling..."Wat doe je nou???" Dus ik zo "Wat?" En hij zo lachen...dus ik zo nou ga ik je negeren (kinderachtig maarja dat zijn we nou eenmaal). En komt hij later weer langslopen terwijl hij zingt: "negeren!" Het is ook zo'n pestkop haha....eigenlijk wil ik dezelfde spelletjes terug kunnen spelen haha:P
Hoe oud zijn jullie, 1 jaar ofzo?
Pff pubergedrag!!!!!!!!!!!!!!
woensdag 15 augustus 2012 om 19:38
quote:kabam schreef op 15 augustus 2012 @ 18:28:
dus vanmorgen samen naar werk (zelfde werkplek) en ik zeg zo tegen hem ....pfff het is net alsof we al 80 jaar samen zijn :S ...dus hij zo oke we kunnen ook stoppen...dus ik zo ja misschien maar beter (dom!!!!). Dus hij zo...oke ook niet whatsappen en bellen dan meer he ! Dus ik zo nee is goed... het was dus een korte affaire haha... vervolgens skype ik naar hem...of we veranderen...we zijn te lief voor elkaar (we willen niet verliefd op elkaar worden ook al ben ik dat allang haha)....of we stoppen... quote:kabam schreef op 15 augustus 2012 @ 18:45:
Maarja ga idd geen contact zoeken
:) want hij gaf eigenlijk ook wel signalen af dat hij me leuk vond...ik maakte bijvoorbeeld een opmerking van..."stelletje rebounders zijn we ook" en hij zo: "zie jij ons echt zo?" En ik zei na de eerste nacht dat hij bleef slapen (geen seks gehad en hij zei dat hij dat expres niet heeft gedaan omdat hij me in mijn waarde wilde laten) van "niets vertellen op werk he;)" via de whatsapp...kwam hij helemaal vanuit de andere kant van de stad rijden (oke niet super ver haha) om me uit te leggen dat ik hem echt kan vertrouwen en dat hij me echt leuk vind... ook komt hij elke avond langs en vraagt hij of ik mee ga sporten, naar het strand ga etc... haha dat doet mij weer denken dat ik er ooit meer uit kan halen...toch niet zo gek?quote:kabam schreef op 15 augustus 2012 @ 18:39:
Leuk om te horen voor hem, jij bent erg onduidelijk en zegt ronduit onaardige dingen.
Ik kan mij voorstellen dat die jongen geen idee heeft wat hij met je aan moet.
Wie speelt hier nou spelletjes?Stop met spelletjes spelen en doe gewoon.
dus vanmorgen samen naar werk (zelfde werkplek) en ik zeg zo tegen hem ....pfff het is net alsof we al 80 jaar samen zijn :S ...dus hij zo oke we kunnen ook stoppen...dus ik zo ja misschien maar beter (dom!!!!). Dus hij zo...oke ook niet whatsappen en bellen dan meer he ! Dus ik zo nee is goed... het was dus een korte affaire haha... vervolgens skype ik naar hem...of we veranderen...we zijn te lief voor elkaar (we willen niet verliefd op elkaar worden ook al ben ik dat allang haha)....of we stoppen... quote:kabam schreef op 15 augustus 2012 @ 18:45:
Maarja ga idd geen contact zoeken
Leuk om te horen voor hem, jij bent erg onduidelijk en zegt ronduit onaardige dingen.
Ik kan mij voorstellen dat die jongen geen idee heeft wat hij met je aan moet.
Wie speelt hier nou spelletjes?Stop met spelletjes spelen en doe gewoon.
anoniem_145871 wijzigde dit bericht op 15-08-2012 19:41
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
% gewijzigd
woensdag 15 augustus 2012 om 19:40
quote:Summerdance schreef op 15 augustus 2012 @ 19:18:
[...]
Wel lekker veilig!
Nee, NIET Sexueel overdraagbare aandoeningen..
Alle soa-klinieken gaan op de schop, wat een hoop overheidsgeld scheelt. Ik zie mogelijkheden.
[...]
Wel lekker veilig!
Nee, NIET Sexueel overdraagbare aandoeningen..
Alle soa-klinieken gaan op de schop, wat een hoop overheidsgeld scheelt. Ik zie mogelijkheden.
woensdag 15 augustus 2012 om 19:47
woensdag 15 augustus 2012 om 20:02
Ik snap al niet waarom je hieraan bent begonnen als hij heeft aangegeven een seksrelatie te willen terwijl jij overduidelijk verliefd bent. Zelfs met die seksrelatie die ook echt expliciet seksrelatie heet vindt hij kennelijk nog dat hij zich teveel aan je bindt. Dit wordt dus echt niks. Waarschijnlijk kun je best nog wel een paar keer met hem in bed belanden als je dat zou willen, maar verwacht daar dan echt niks meer van dan losse neukpartijen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.