Perfect passende kleding.
woensdag 15 augustus 2012 om 17:50
Hi Dames!
Ik ben een modestudent en ben momenteel bezig met een bedrijfsplan te schrijven wat ik ook echt wil gaan uitwerken als ik afgestudeerd ben. Door middel van nieuwe technologische ontwikkelingen wil perfect passende kleding produceren. Naast een passend kledingstuk heeft de klant ook de keuze om mee te beslissen in model-, kleur en stofleuze. Ik zou graag willen weten waar meer vraag naar is: op maat gemaakte (feest)jurkjes of lingerie, of misschien iets anders. Wat denken jullie?
Alvast heel erg bedankt!
Ik ben een modestudent en ben momenteel bezig met een bedrijfsplan te schrijven wat ik ook echt wil gaan uitwerken als ik afgestudeerd ben. Door middel van nieuwe technologische ontwikkelingen wil perfect passende kleding produceren. Naast een passend kledingstuk heeft de klant ook de keuze om mee te beslissen in model-, kleur en stofleuze. Ik zou graag willen weten waar meer vraag naar is: op maat gemaakte (feest)jurkjes of lingerie, of misschien iets anders. Wat denken jullie?
Alvast heel erg bedankt!
woensdag 15 augustus 2012 om 17:55
jurkjes zou ik zeggen. lingerie heb ik nooit moeite mee... maar ik kan me voorstellen dat vrouwen met een grote cup ook weleens iets aanwillen wat er niet uitziet alsof mijn oma van 80 het ontworpen heeft. (ik hoor overigens vaak klachten van vrouwen met grote cups en een kleine omvang, daar zal dus wel vraag naar zijn)
en nette broeken.... is voor mij echt een ramp.
maar in principe kan je tegenwoordig toch al alles op maat laten maken... hangt alleen een prijskaartje aan.
en nette broeken.... is voor mij echt een ramp.
maar in principe kan je tegenwoordig toch al alles op maat laten maken... hangt alleen een prijskaartje aan.
woensdag 15 augustus 2012 om 17:57
Inderdaad, pakken en kostuurms. Wat een drama zeg. Broeken gapen op mijn rug, rimpelen bij mijn kruis en zijn te kort of te lang. Jasjes knellen over mijn borsten maar houden ruimte over bij mijn taille.
Als iets op maat gemaakt moet worden is dat het wel.
Ik denk dat meer mensen iets extra's hebben voor hun zakelijke kleding dan voor een incidenteel feestjurkje. En lingerie is al op maat. En als je naar een goede zaak gaat, is er zoveel keuze.
Als iets op maat gemaakt moet worden is dat het wel.
Ik denk dat meer mensen iets extra's hebben voor hun zakelijke kleding dan voor een incidenteel feestjurkje. En lingerie is al op maat. En als je naar een goede zaak gaat, is er zoveel keuze.
woensdag 15 augustus 2012 om 18:10
Nette broeken, colberts en jurkjes zijn het moeilijkst zelf op maat te maken. Mooie/sexy lingerie is in grote maten goed te krijgen, maar inderdaad is het met een kleine omvang (denk bijv. 70F) wel moeilijker.
Maar ik denk dat je toch aan wat meer high class kleding moet denken, met goedkope kleding gaan mensen wel naar de Gouden Turk. Ik vermaak bijvoorbeeld alles zelf. Heb een zandloperfiguur (lang, maat 36/38, maar wel brede heupen en borsten), dus het meeste past niet.
Maar ik denk dat je toch aan wat meer high class kleding moet denken, met goedkope kleding gaan mensen wel naar de Gouden Turk. Ik vermaak bijvoorbeeld alles zelf. Heb een zandloperfiguur (lang, maat 36/38, maar wel brede heupen en borsten), dus het meeste past niet.
woensdag 15 augustus 2012 om 18:27
woensdag 15 augustus 2012 om 20:51
Leuke lingerie is in alle maten te krijgen. Ik vind 80 euro voor een bh alleen erg duur, maar ja. Heb het wel nodig. Dus...dat is er al.
Jurken koop ik en laat ik vervolgens op maat maken in de buurt.
Pakken kun je in de winkel al meteen laten vermaken.
Ik denk dat je het vooral moet gaan zoeken in de prijs. Als jij goedkoper bent dan de rest en toch op maat kunt leveren zit je gunstig. Anders voegt het niets toe aan de markt.
Jurken koop ik en laat ik vervolgens op maat maken in de buurt.
Pakken kun je in de winkel al meteen laten vermaken.
Ik denk dat je het vooral moet gaan zoeken in de prijs. Als jij goedkoper bent dan de rest en toch op maat kunt leveren zit je gunstig. Anders voegt het niets toe aan de markt.
woensdag 15 augustus 2012 om 22:42
Ik - als grote borsten hebbend persoon - zou het heeeeel fijn vinden als voorgevormde topjes ook bestaan voor vrouwen met grote borsten. Nu heb ik 4 borsten als ik eens een leuk topje wil (niet de standaard singlets). Of nouja over het algemeen: leuke blousjes en outfits afgestemd op een grote borstenmaat.
Als ik op dit moment kleding koop moet ik OF XL kopen waardoor de schouders te breed zijn en de borsten goed, OF blousjes die alleen onder de borsten dicht kunnen. Zelfe geldt voor topjes. Als mijn borsten erin passen dan zijn de bandjes weer te groot. Maarja dit is zo specifiek en per cupmaat verschillend dat het vast niet te realiseren is
Als ik op dit moment kleding koop moet ik OF XL kopen waardoor de schouders te breed zijn en de borsten goed, OF blousjes die alleen onder de borsten dicht kunnen. Zelfe geldt voor topjes. Als mijn borsten erin passen dan zijn de bandjes weer te groot. Maarja dit is zo specifiek en per cupmaat verschillend dat het vast niet te realiseren is
donderdag 16 augustus 2012 om 00:56
Dat laatste heb ik dus ook
. Cupmaat 90C of D en jurkjes, tuniekjes of topjes kopen is een ramp. Ik heb verder een normale maat 38/ 40 en de verhoudingen kloppen dus nooit. Zodra iets maar een beetje 'belijnd' is is de kans 90 procent dat het niet zit. Of de bikinitop past en er zit een broekje in XL bij. Niet fijn.
donderdag 16 augustus 2012 om 09:13