Mode & Beauty alle pijlers

DE legging

15-08-2012 22:26 248 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben nieuw hier ( hallo iedereen) en hoor net dat de legging hier een gevoelig onderwerp is.

ik hou dus niet van leggings.

omdat: iedereen er mee loopt, als in rokje legging shirtje.

heel veel mensen (waaronder ikzelf) het niet kunnen hebben maar het toch doen.

sommige echt van zulke goedkope flutdingen dragen dat hij doorschijnt,naadjes loslaten of je putten en kwabben ziet te zitten

het eigenlijk alweer zo lang in is dat het toch wel weer tijd wordt dat het uitraakt?

sorry schiet me niet dood, val me niet aan maar ik ben gewoon benieuwd of ik dus een buitenaards wezen ben of dat er meer mensen nog anti zijn.

ps laat niemand zich persoonlijk aangevallen voelen. ik bedoel het niet persoonlijk want iedereen moet tenslotte zelf weten wat hij of zij draagt
Ik zie er anders ge-wel-dig uit in mijn legging hoor.
Rok over broek ziet er dan ook niet uit.

Spijkerrok met legging is inderdaad erg lelijk, maar een legging met een leuke tuniek of blouse vind ik wel leuk staan, zeker met leuke schoenen en sieraden erbij.
quote:Moosey schreef op 15 augustus 2012 @ 22:34:

Ik had trouwens ook de hoop dat het topic over DE ideale legging zou gaan, want ik zou in de winter veel vaker jurkjes dragen als ik meer leggings had die echt lekker en mooi zaten (met mooi bedoel ik vooral: niet teveel insnoer op de taille) en niet afzakken. Daar heb ik er 2 van, waarvan de ene merklos en de ander niet meer te krijgen Waarom niet een panty van 70 of 100 denier?
quote:Murdoch schreef op 15 augustus 2012 @ 22:50:

Ik vind shabbies echt afschuwelijk.open je daar een topic over deze ging over leggings
quote:mrsstanleywalker schreef op 15 augustus 2012 @ 22:56:

Ik draag alleen in de winter leggings met laarzen, dus in plaats van een maillot of een dikke panty. Ik vind het echt niet kunnen en al helemaal niet onder een spijkerrok.

Ik snap dat het voor sommige mensen wel praktisch is wat betreft schurende bovenbenen ofzo, maar mij krijg je er niet in.

Maar niet getreurd, op de catwalk is er een nieuwe trend, rok over de broek!

http://www.fashionscene.n ... _rok_over_de_broek_trend_dat gebeurt toch al jaren? Of is het nieuwe dat jurk en broek een setje zijn?
quote:ninon schreef op woensdag 15 augustus 2012 22:40 Ik ben klaar met de legging. Heb ze vaak aangehad (meer van die niet doorschijnende panty's zonder voetjes), maar ik vind het niet meer leuk. Ik vind jurkje, tuniekje, rokje + legging op de een of andere manier tuttig geworden. Korte leggings tot net over de knie vind ik helemaal een no no, die zou ikzelf nooit kopen. No offence verder, iedereen moet aantrekken waar hij/zij zich goed in voelt.Mee eens
quote:shabbies schreef op 15 augustus 2012 @ 23:01:

[...]

open je daar een topic over deze ging over leggingsNewbie.
quote:SjakieAfhakie schreef op 15 augustus 2012 @ 22:55:

de ideale legging (vriendinnen met maat 34, 42 en 54 dragen ze ook): de zwangerschapleggings van de hema! Sluiten mooi aan, geen ribbels op buik want superelastisch, zakken nooit af!

Inderdaad! Ben nu zwanger, maar ze zitten zo lekker dat ik ze denk ik na de bevalling nog even door ga dragen!

Ik moet zeggen dat ik alleen maar zwarte leggings draag (vooral wit is zo lelijk vind ik) en dan alleen lange. Dus niet die net onder mijn knie. Dat vind ik net zo schrecklich als een driekwart broek.

Ik heb bij een broek vaak dat 'ie niet mooi aansluit aan de achterkant van mijn bovenbenen en met een legging heb ik dat probleem niet. Net zoals ik met een legging geen vetkwabjes heb die over de rand van mijn broek uitkomen.
Kijk ik ben geen mode goeroe maar een legging is echt lelijk, en ik begrijp best dat het praktisch en makkelijk is maar kom op de meest leuke zomerse jurkjes worden verziekt door een legging.

Als ik al een legging draagt is deze sowieso zwart en van een duurder merk, en 1e vereiste is dat hij heel lang is zodat hij bij mijn voet nog wat rimpelt, daarover draag ik dan een gekleed zwart jurkje, de legging lijkt dan wat meer op een skinny,

Maar alle andere leggings en zeker de kuit in creme of wit vind ik, maar ja, wie ben ik geen porum
quote:SeptemberGirl schreef op 15 augustus 2012 @ 23:04:

[...]

Newbie. want
quote:moosert schreef op 15 augustus 2012 @ 23:04:

[...]

Inderdaad! Ben nu zwanger, maar ze zitten zo lekker dat ik ze denk ik na de bevalling nog even door ga dragen!

Hoe dik zijn die? Zoals ik het op de site zie, schijnen ze door.
Het kan ook wel leuk staan ,het is maar net hoe je het combineert.
Ik vind een legging leuk als het goed gecombineerd is. Witte en/of panty-achtige leggings vind ik vreselijk.
quote:SeptemberGirl schreef op 15 augustus 2012 @ 23:06:

[...]

Hoe dik zijn die? Zoals ik het op de site zie, schijnen ze door.Schijnen niet door. En het is heel fijn materiaal. Een beetje glad zeg maar. Qua dikte is het te vergelijken met een wat dikkere panty. Ze blijven ook erg mooi.
De leggings van Didi zijn inderdaad geweldig!
@septmebergirl, de zwarte van de hema schijnen niet door. Zijn best dun maar heel stevig. De witte en de blauwe weet ik niet, de grijze zijn ook fijn.
mosterd na moosert
Maar het is dus een dikke panty zonder voet? Zoals ik het nu lees? Hoeveel denier?
Ik heb altijd de leggings van pieces (14, 95 ofzo, ook te koop bij Vero Moda dacht ik). Geen stof, maar meer een gladde zwarte (soort stevige dikke panty) tot aan de enkels. Zakken echt niet af. Tip voor de fervente legging dragers hier dan he

Ik ga ook eens even bij de Didi speuren!
nee het is echt een legging, maar gewoon niet van dat dikke katoen zoals de miss etam (ofzoiets) ze heeft.
Hoe duur zijn die van de didi?
en sommige heb ik al jaaaren, en nog geen ladder in te bekennen!
quote:SeptemberGirl schreef op 15 augustus 2012 @ 23:12:

Maar het is dus een dikke panty zonder voet? Zoals ik het nu lees? Hoeveel denier?Het is niet echt een panty, maar ook niet zo'n katoenen legging. De zwarte schijnt in ieder geval absoluut niet door.
Sjakie, nu was jij mij voor :-)
hahahaha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven