DE legging
woensdag 15 augustus 2012 om 22:26
ik ben nieuw hier ( hallo iedereen) en hoor net dat de legging hier een gevoelig onderwerp is.
ik hou dus niet van leggings.
omdat: iedereen er mee loopt, als in rokje legging shirtje.
heel veel mensen (waaronder ikzelf) het niet kunnen hebben maar het toch doen.
sommige echt van zulke goedkope flutdingen dragen dat hij doorschijnt,naadjes loslaten of je putten en kwabben ziet te zitten
het eigenlijk alweer zo lang in is dat het toch wel weer tijd wordt dat het uitraakt?
sorry schiet me niet dood, val me niet aan maar ik ben gewoon benieuwd of ik dus een buitenaards wezen ben of dat er meer mensen nog anti zijn.
ps laat niemand zich persoonlijk aangevallen voelen. ik bedoel het niet persoonlijk want iedereen moet tenslotte zelf weten wat hij of zij draagt
ik hou dus niet van leggings.
omdat: iedereen er mee loopt, als in rokje legging shirtje.
heel veel mensen (waaronder ikzelf) het niet kunnen hebben maar het toch doen.
sommige echt van zulke goedkope flutdingen dragen dat hij doorschijnt,naadjes loslaten of je putten en kwabben ziet te zitten
het eigenlijk alweer zo lang in is dat het toch wel weer tijd wordt dat het uitraakt?
sorry schiet me niet dood, val me niet aan maar ik ben gewoon benieuwd of ik dus een buitenaards wezen ben of dat er meer mensen nog anti zijn.
ps laat niemand zich persoonlijk aangevallen voelen. ik bedoel het niet persoonlijk want iedereen moet tenslotte zelf weten wat hij of zij draagt
woensdag 15 augustus 2012 om 22:30
Ik heb laatst voor het eerst een legging aangehad haha. Een zwart simpel jurkje met een creme/bruine legging eronder en zwarte pumps. Stond nog best leuk moet ik zeggen! Alleen onder een spijkerrokje leek ik wel weer 14, dus het ligt er maar net onder waaronder en hoe de rest van je outfit er uit ziet denk ik.
woensdag 15 augustus 2012 om 22:31
quote:achnein schreef op 15 augustus 2012 @ 22:28:
Ik heb een paar weken geleden voor het eerst een legging gekocht en het is echt heerlijk met dit weer. Lekker kort flodderrokje erover en gaan met die banaan. Ik vind het dus al wat.
haha, bij mij hetzelfde. Maar dan voor juist iets kouder weer.
Ik vond de legging op de camping ook fantastisch. Lekker klein om mee te nemen, als het kouder werd, hoefde ik me niet helemaal om te kleden, of als het wat warmer werd hoefde ik me ook niet helemaal uit te kleden. Ik vond het fantastisch.
Ik ben na een paar jaar om.
Ik heb een paar weken geleden voor het eerst een legging gekocht en het is echt heerlijk met dit weer. Lekker kort flodderrokje erover en gaan met die banaan. Ik vind het dus al wat.
haha, bij mij hetzelfde. Maar dan voor juist iets kouder weer.
Ik vond de legging op de camping ook fantastisch. Lekker klein om mee te nemen, als het kouder werd, hoefde ik me niet helemaal om te kleden, of als het wat warmer werd hoefde ik me ook niet helemaal uit te kleden. Ik vond het fantastisch.
Ik ben na een paar jaar om.
woensdag 15 augustus 2012 om 22:32
Ik heb één legging (zo'n gerimpelde) en die heb ik eigenlijk nooit aan. Heb hem onder een jurkje gekocht bij een winkel voor een bruiloft (en heb hem alleen aan met kerst). De verkoopsters adviseerden hem en ik vond het toen leuk staan.
In het dagelijkse leven heb ik nooit een legging aan. Ik vind het inderdaad niet echt heel mooi, maar datzelfde gevoel heb ik ook bij al die gekleurde broeken. Die vind ik alleen mooi bij meiden van maximaal 18 ofzo...
In het dagelijkse leven heb ik nooit een legging aan. Ik vind het inderdaad niet echt heel mooi, maar datzelfde gevoel heb ik ook bij al die gekleurde broeken. Die vind ik alleen mooi bij meiden van maximaal 18 ofzo...
Ik zweer bij de legging. En dan bedoel ik niet een witte 3/4 legging, maar een degelijke, nette, stevige zwarte. Voor mij de manier om zorgeloos een jurkje/rokje te dragen. Geen gedoe met lelijke benen en geen genante situaties qua inkijk. Enig nadeel: zolang ik niks vind tegen dat afzakken moet er nog een extra shortje over.
woensdag 15 augustus 2012 om 22:34
Ik had trouwens ook de hoop dat het topic over DE ideale legging zou gaan, want ik zou in de winter veel vaker jurkjes dragen als ik meer leggings had die echt lekker en mooi zaten (met mooi bedoel ik vooral: niet teveel insnoer op de taille) en niet afzakken. Daar heb ik er 2 van, waarvan de ene merklos en de ander niet meer te krijgen
woensdag 15 augustus 2012 om 22:40
Ik ben klaar met de legging. Heb ze vaak aangehad (meer van die niet doorschijnende panty's zonder voetjes), maar ik vind het niet meer leuk. Ik vind jurkje, tuniekje, rokje + legging op de een of andere manier tuttig geworden. Korte leggings tot net over de knie vind ik helemaal een no no, die zou ikzelf nooit kopen. No offence verder, iedereen moet aantrekken waar hij/zij zich goed in voelt.
woensdag 15 augustus 2012 om 22:42
quote:Moosey schreef op 15 augustus 2012 @ 22:34:
Ik had trouwens ook de hoop dat het topic over DE ideale legging zou gaan, want ik zou in de winter veel vaker jurkjes dragen als ik meer leggings had die echt lekker en mooi zaten (met mooi bedoel ik vooral: niet teveel insnoer op de taille) en niet afzakken. Daar heb ik er 2 van, waarvan de ene merklos en de ander niet meer te krijgen Didi!
Ik had trouwens ook de hoop dat het topic over DE ideale legging zou gaan, want ik zou in de winter veel vaker jurkjes dragen als ik meer leggings had die echt lekker en mooi zaten (met mooi bedoel ik vooral: niet teveel insnoer op de taille) en niet afzakken. Daar heb ik er 2 van, waarvan de ene merklos en de ander niet meer te krijgen Didi!
woensdag 15 augustus 2012 om 22:48
quote:Moosey schreef op 15 augustus 2012 @ 22:34:
Ik had trouwens ook de hoop dat het topic over DE ideale legging zou gaan, want ik zou in de winter veel vaker jurkjes dragen als ik meer leggings had die echt lekker en mooi zaten (met mooi bedoel ik vooral: niet teveel insnoer op de taille) en niet afzakken. Daar heb ik er 2 van, waarvan de ene merklos en de ander niet meer te krijgen
Esprit!
(even dat rode merkje eraf peuteren, zit aan de onderkant van de pijp)
Esprit!
(even dat rode merkje eraf peuteren, zit aan de onderkant van de pijp)
Wat eten we vanavond?
woensdag 15 augustus 2012 om 22:49
woensdag 15 augustus 2012 om 22:49
woensdag 15 augustus 2012 om 22:55
quote:makreel schreef op 15 augustus 2012 @ 22:49:
Zag de laatste tijd trouwens een paar keer een huidkleurige legging, of een lichtbruine legging, gedragen als broek. Dus niet met nog een rokje of een tuniek ofzo. Vind ik persoonlijk de kleur bruin al niet zo flateus, maar zo zonder iets erover... is het niet erg fraai.Nee sowieso moet er een shirt of jurkje op wat over de billen valt als je een legging draagt vind ik. Hoe mooi je figuur ook is.
Zag de laatste tijd trouwens een paar keer een huidkleurige legging, of een lichtbruine legging, gedragen als broek. Dus niet met nog een rokje of een tuniek ofzo. Vind ik persoonlijk de kleur bruin al niet zo flateus, maar zo zonder iets erover... is het niet erg fraai.Nee sowieso moet er een shirt of jurkje op wat over de billen valt als je een legging draagt vind ik. Hoe mooi je figuur ook is.
woensdag 15 augustus 2012 om 22:56
Ik draag alleen in de winter leggings met laarzen, dus in plaats van een maillot of een dikke panty. Ik vind het echt niet kunnen en al helemaal niet onder een spijkerrok.
Ik snap dat het voor sommige mensen wel praktisch is wat betreft schurende bovenbenen ofzo, maar mij krijg je er niet in.
Maar niet getreurd, op de catwalk is er een nieuwe trend, rok over de broek!
http://www.fashionscene.n ... _rok_over_de_broek_trend_
Ik snap dat het voor sommige mensen wel praktisch is wat betreft schurende bovenbenen ofzo, maar mij krijg je er niet in.
Maar niet getreurd, op de catwalk is er een nieuwe trend, rok over de broek!
http://www.fashionscene.n ... _rok_over_de_broek_trend_
You know how I know? Because I reeaally think so!