Voor altijd single?

15-08-2012 14:56 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste lezers,

Ik weet het dit bericht/onderwerp is al vaker dit forum gepasseerd. Maar wat ik voornamelijk tegen kwam was dan het verhaal vanuit de ogen en ervaring van een vrouw. Ik zelf ben nu inmiddels al weer 8,5 jaar single. Ik ben voor wat ik hoor een normaal uitziende jongen (dus geen Brad Pitt of zo maar ook geen Igor) , heb humor, sta open voor ander ideeën, kan goed luisteren en soms wat te zorgzaam. Niet te verwarren met volgzaam. Nu nadat mijn ex 8,5 jaar geleden weg ging voor een ander viel mijn wereldje aardig in. Daarbij kwam mijn zelfvertrouwen ook gelijk mee naar beneden en kort er op scheiden mijn ouders en kreeg ik eigenlijk ook nog eens de klappen van de zweep van vroeger. Nu was ik de eerste 4 jaar dat ik vrijgezel was ook niet echt te pruimen. Na een lange tijd met veel diverse gevoelens rond te hebben gelopen heb ik voor mijzelf veel dingen weer op een recht pad kunnen krijgen, carrière gemaakt, gewerkt aan mijn gezondheid door te gaan zwemmen ect.

Het enige wat mij alleen nooit meer is geluk is iemand tegen te komen waarbij een wederzijdse klik is. Mede omdat ik al zo lang alleen ben kan ik me bijna niet meer voorstellen hoe het zou zijn om iemand naast je te hebben. Hoewel ik het wel erg mis, de passie, samen dingen doen, voorelkaar klaar staan ect. Het liefste wou ik altijd samen met iemand niet opbouwen , een gezin en zo. Maar het lijkt vaak net dat de meeste vrouwen mij niet zien staan. Ik heb ook soms het idee dat ik helemaal geen man ben? En dan zie je veel vrouwen wel met MANNEN praten ,maar in de bikken van de mannen ogen zie je al dat ze vooral seks willen, blik gaat dan ook vaak gelijk naar de borsten of billen.

Het lijkt er soms op of ik wordt afgestraft voor de dingen die vrouwen me andere mannen hebben meegemaakt. Of verwijt ik nu de pot en zo?? Ik heb al moeite een vrouw te benaderen mede om weer afgewezen te worden. Ik wet eigenlijk niet beter om afgewezen te worden. En nee ik val niet zo zeer op het uiterlijk, natuurlijk telt dat mee maar ik zit echt niet achter fotomodellen aan of zo. Laat staan voor seks, want mijn onzekerheid is daar nu ook ziet alles bij. Sommige mensen stellen dat ik eerst gelukkig met mijzelf moet worden? Maar als je nooit aanspraak hebt van een vrouw, ook al is het alleen een hallo. En je al jaren af vraagt wat je fout doet. Hoezo moet je dan aan jezelf werken als je je eigen leven al goed op oorden hebt?

Is het idee van iemand tegen komen, gewoon date en rustig iets opbouwen iets van vroeger? En hoe weet je nou echt of iemand je leuk vindt. Ik heb internet date gedaan maar dat is een fars. Van de enkel vrouwen die reageerde was er op zich leuk mail contact waarbij ze zelf zeiden dat er een leuke band was. En dan op eens weg?? Niks meer. Ik was waarschijnlijk project nr 22 of zo??

Kan het zijn dat het gewoon niet bedoeld is om iemand tegen te komen. Of doordat ik al weer 43 ben de meeste vrouwen al bezet zijn of wat?? Ik snap het gewoon niet meer? Je leest vaak wat voor soort man een vrouw zoekt en dan zeggen vriendinnen vaak, hier zit er een. En daar zit je dan .. .. Ik wou altijd een gezin, maar heb nog nooit samen gewoond?

Is dit iets dat de vrouwen hier herkennen of hekelen?
quote:wdr schreef op 15 augustus 2012 @ 15:12:

[...]

Kijkt ende huivert

http://surferscandy.com/t ... 09/13/igor-walk-this-way/Ik dacht dat hij de ezel uit Winnie the Pooh bedoelde!
Nou ik had ook een periode dat ik niet zoveel succes had bij de dames, en toen heb ik deels de kunst afgekeken bij succesvollere vrienden, zelf wat gelezen over flirten en internetgedated of hoe je dat ook schrijft als werkwoord. Best wat geleerd op die manier. Je moet ook risico durven nemen en blauwtjes durven lopen, dat hoort er ook bij.
quote:lifeforever schreef op 15 augustus 2012 @ 15:48:

[...]

Ik dacht dat hij de ezel uit Winnie the Pooh bedoelde!Nee das Iejoor, die is een stuk minder lelijk. Maar wel droevig.
quote:ivooo schreef op 15 augustus 2012 @ 15:47:

Ok maar hoe krijg ik mezelf dan wel goed op de baan. Nogmaals ik wil niet zielig zijn!!! Nog dat ik me dat voel. Het is meer het onzekere en ja er zal ook wel wat negatieve dingen in mij zitten, bewust of onbewust. Maar ik ben juist gaan sporten, naar buiten gegaan om leuke dingen te gaan doen met vrienden en nieuwe mensen. Maar kennelijk straal eb schrijf ik nog steeds negatief?

Wat deden jullie voor jezelf om er boven op of je beter te voelen ??

Richt je op je eigen leven, ga leuke dingen ondernemen (reizen!) doe dingen met vrienden, leer jezelf te vermaken zonder daar persé 'n partner voor nodig te hebben.

Als je minder needy overkomt zul je vast ook aantrekkelijker overkomen.
Misschien is het gewoon niet voor iedereen weggelegd.. Beetje een kwestie van geluk/pech, maar ik denk ook wel dat je het deels zelf in de hand hebt: wie gelukkig is met zichzelf straalt uit dat zijn of haar geluk niet afhankelijk is van het wel of niet hebben van een partner. Hoe meer je uitstraalt dat je dát mist, hoe meer anderen daar op zullen afknappen.
quote:ivooo schreef op 15 augustus 2012 @ 15:47:

Wat deden jullie voor jezelf om er boven op of je beter te voelen ??Vrijblijvend zoenen en soms meer met leuke mannen en me niet meer focussen op het alleen zijn. Daar kreeg ik heel veel zelfvertrouwen van
Hallo?!
Wat me vooral opvalt is je negativiteit.

Verder kom je op me over alsof je alleen compleet kan zijn met partner.

En zelfvertrouwen lijkt me ook nogal nadanoppus.

(zie een zielig stumperdje met afhangende schouders en wegkijkende ogen voor me bij je topic)

Ik ben 46,al jaren single,en helemaal niet bezig met een persoon die mij gelukkig moet gaan maken(zo kom je echt over,nogal wanhopig vind ik) en ik straal dat waarschijnlijk ook uit,want ik heb de aanbidders nog net niet op mijn deurmat liggen.DAT heet zelfvertrouwen.

Er komt niemand aan je voordeur bellen om je gelukkig te maken hoor,dat moet JIJ ZELF doen,en niemand anders.

En kniezen om het feit wat je niet hebt(een gezin) helpt ook niet echt

Ach,en je kan altijd nog naar Thailand op vakantie,als je daar niets opduikelt,dan moet je je pas zorgen gaan maken
Vrouwen willen geen puppy maar een alpha-dog. Dus dat je moet uitstralen....

En risico's durven nemen, flirten, mensen mee uit vragen, dingen ondernemen, op stap gaan. Veel plezier!

(en je niet bij elke vrouw afvragen of zij de ware is, maar genieten van het moment)
Volgens mij zijn er zat leuke single's van 30 - 40 jaar.
Ik vind de reacties van de dames hier erg waardevol, en het komt allemaal op hetzelfde neer: stop met die negatieve houding uit je OT, en ga werken aan je zelfvertrouwen en positiviteit. Veel succes!
Je bent nu 8,5 jaar single en denkt dat je het altijd blijft. Ik denk het niet als je al eerder een relatie hebt gehad lukt het vast en zeker nog wel een keer. Als je nooit een relatie had gehad met 43 dan zou je die vraag weleens kunnen stellen.
Ik heb weleens het idee dat de mannen waarop vrouwen vallen niet op het viva forum komen. Vrouwen willen volgens mij dat wat andere vrouwen ook willen, een man die getrouwd is meteen aantrekkelijk voor een vrouw.
quote:windhoos schreef op 15 augustus 2012 @ 16:48:

Ik heb weleens het idee dat de mannen waarop vrouwen vallen niet op het viva forum komen. Vrouwen willen volgens mij dat wat andere vrouwen ook willen, een man die getrouwd is meteen aantrekkelijk voor een vrouw.Uiteraard... Zodra ik een man met een trouwring zie, ben ik echt niet te houden
Hallo?!

Ik heb weleens het idee dat de mannen waarop vrouwen vallen niet op het viva forum komen. Vrouwen willen volgens mij dat wat andere vrouwen ook willen, een man die getrouwd is meteen aantrekkelijk voor een vrouw.Pas op met generaliseren he, de meeste vrouwen vallen al op het eerste gezicht als een blok voor mij. Ze houden het alleen heel goed voor zich...

een man die getrouwd is meteen aantrekkelijk voor een vrouw.

vaak wel ja, die stralen vaak zelfvertrouwen uit en 'n zekere mate van onbereikbaarheid

kortom: ga op stap met 'n platonische vriendin en kans is groot dat je op die manier veel meer de interesse van vrouwen wekt
quote:_Doortje_ schreef op 15 augustus 2012 @ 16:50:

[...]

Uiteraard... Zodra ik een man met een trouwring zie, ben ik echt niet te houden Slecht he dat vrouwen zo zijn.
Hee Ivo,

Hier een aantal tips om weer aan de vrouw te komen. Leeftijd maakt niks uit. Genoeg kerels van jouw leeftijd die een jong bloempje vinden of een vrouw van rond hun eigen leeftijd. Wel hebben die kerels vaak een aantal gemeenschappelijke overeenkomsten. Zorg dat jij daar ook bij hoort.

De buitenkant:

Ga sporten. wissel krachttraining af met zwemmen. Veel vrouwen houden van brede schouders

Werk aan je garderobe, kleed je vlot en casual. Kijk ook eens kritisch naar je schoenen. Allerlei details, maar vrouwen letten erop (ben je saai of jong van geest).

Ben je kalend, milimeter je haar of houd het erg kort

De binnenkant:

Werk aan je zelfvertrouwen

Kom zelfverzekerd over

Kom een beetje nonchalant over

Neem initiatief

Lees boeken, vrouwen houden van mannen die zich goed kunnen uitdrukken

Houding

Sta recht

Schouders naar achteren

Onthoud dat de meeste vrouwen NOOIT initiatief nemen, zelfs als ze je leuk vinden zul jij het 1e initiatief moeten nemen. Wees niet bang om een blauwtje te lopen, statistisch gezien zal er altijd eentje tussen zitten die het wel ziet zitten met je!

Ik ben niet fan van datingssites. Tis 1 grote vleesmarkt waar voornamelijk op uiterlijk geselecteerd wordt. Vooral mannen van boven de 40 vissen achter het net. Beter ga je dus wel kroegen of een mooie reis maken. Misschien salsadansen? (veel vrouwen).
(en je niet bij elke vrouw afvragen of zij de ware is, maar genieten van het moment)

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

zooooooooooooo mee eens!!!

leer genieten van alleen flirten, wees zeker van wie je bent en wat je hebt!!! dan komen de vrouwen vanzelf wel.... de meest aantrekkelijke eigenschap is vaak zelfvertrouwen! en mensen die bezig zijn met het moment zelf, ( niet mannen die gelijk het idee geven dat ze bij wijze van morgen willen trouwen zodra ze je leuk vinden!! )ook als het klokje tikt niet!! want dat idee krijg ik sterk bij jou... te graag willen!!

succes iig !!

Berichten verbergen

Citeer

Bekijk
Stel je bent straks 55 en het lukt nog steeds niet, dan is het ook een optie om een vrouw in het buitenland te zoeken. Vooral in Azie zijn ze minder kieskeurig dan hier. Belangrijk is wel dat je werk en geld hebt. No money no honey, maar dat geldt evengoed voor de lokale mannen. Je zult haar moeten onderhouden. Vooral de Philipijnen barst het van de leuke vrouwen die op zoek zijn naar een werkende Nederlandse man.

Maar ook in dat soort landen geldt: ben je een leuke vent, grote kans dat je aziatische je echt leuk vindt en dus wederzijds is.

Ben je een loser met een sterk gebrek aan zelfvertrouwen. Grote kans dat je een vrouw vindt die je wilt om je geld. Dit soort relaties stranden alsnog vaak.
quote:twijfelman1 schreef op 15 augustus 2012 @ 17:52:

Stel je bent straks 55 en het lukt nog steeds niet, dan is het ook een optie om een vrouw in het buitenland te zoeken. Vooral in Azie zijn ze minder kieskeurig dan hier. Belangrijk is wel dat je werk en geld hebt. No money no honey, maar dat geldt evengoed voor de lokale mannen. Je zult haar moeten onderhouden. Vooral de Philipijnen barst het van de leuke vrouwen die op zoek zijn naar een werkende Nederlandse man.

Maar ook in dat soort landen geldt: ben je een leuke vent, grote kans dat je aziatische je echt leuk vindt en dus wederzijds is.

Ben je een loser met een sterk gebrek aan zelfvertrouwen. Grote kans dat je een vrouw vindt die je wilt om je geld. Dit soort relaties stranden alsnog vaak.Als je ze uit 't buitenland gaat halen heb je wel erg weinig zelfrespect. Je zoekt toch niet alleen 'n gat om te neuken, maar 'n gelijkwaardige partner? Dat zul je niet vinden in landen waar ze 'n westerling alleen als 'n wandelende portemonee zien.
Dat is erg kort door de bocht elninjoo,

Ook in het buitenland kun je een gelijkwaardige partner vinden. Denk je dat Azie alleen bestaat uit volgzame huisslaafjes? Genoeg vrouwen daar die werken, een opleiding hebben etc en ook op zoek zijn naar een buitenlandse man.

Krijgt een man alleen maar respect als hij in NL een vrouw vindt? Wat maakt Nederlandse vrouw zo speciaal dan? Het is een feit dat veel NL-dames hard aftakelen bij het verstrijken der jaren en doodsaai kunnen zijn. Misschien is TO wel op zoek naar een traditionele rolverdeling (man werkt, vrouw zorgt) en dan is Azie een goed alternatief.

Moet TO zijn hele leven maar alleen blijven omdat hij geen respect krijgt als hij in het buitenland gaat kijken? Feit is dat eenzame alleenstaande mannen beduidend korter leven dan gebonden mannen. Uit welk land zo'n vrouw komt maakt niks uit verder.
Hoi Ivoo,

Ook ik ben al 5 jaar single en ook ik denk wel eens dat het nooit meer gaat lukken om een man te vinden.

Als ik in een depri bui ben dan maar ik heb de laatste tijd veel lieve vriendinnen om me heen en we doen vaak leuke dingen.

Daardoor merk ik wel dat ik het het een beetje los aan het laten ben, want ik kom namelijk tot de ontdekking dat het single leven momenteel best leuk is.

Dus ga zorgen dat je het leuk en gezellig maakt met vrienden en voor jezelf en dan zal je zien, dan kom je ineens je vrouw tegen, echt waar!!!!
Carpe Diem
Sorry dat ik wat laat reageer, had nog wat verplichtingen. Ik wil wel iedereen bedanken voor de reacties. Hier kan ik wel iets mee. Alleen in de spiegel kijken word je ook niet wijzer van :D

Ik ga er zeker verder aan werken

Bedankt !!
*

Ik heb weleens het idee dat de mannen waarop vrouwen vallen niet op het viva forum komen. Vrouwen willen volgens mij dat wat andere vrouwen ook willen, een man die getrouwd is meteen aantrekkelijk voor een vrouw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven