Wow Estelle
dinsdag 10 juli 2012 om 08:43
Wow Estelle,
Wat ben ik toch jaloers op jou.
Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.
Een leuke schoonzoon.
Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.
Een lieve stiefvader.
Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.
Een harde werker.
Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.
Een altruïstisch persoon.
Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.
Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
Wat ben ik toch jaloers op jou.
Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.
Een leuke schoonzoon.
Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.
Een lieve stiefvader.
Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.
Een harde werker.
Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.
Een altruïstisch persoon.
Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.
Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
vrijdag 10 augustus 2012 om 22:05
Vind je haar er gezond uitzien? Niet om lullig te doen (hehe, in een topic als deze, maar goed), dat vind ik nou helemaal niet. Ze heeft best een uitgezakt hoofd, of om het aardig te zeggen, niet hele strakke gelaatstrekken, en ze is nog hartstikke jong! Ik vind haar in ieder geval geen 'stralende' huid hebben, en dat is vaak zo bij rokers.
vrijdag 10 augustus 2012 om 22:21
quote:Oudzuid schreef op 10 augustus 2012 @ 16:17:
[...]
Estelle zal het best zelf kunnen, maar waarschijnlijk niet zo goed als Leco en Mari. Leco en Mari zijn professionals. Wie het breed heeft laat het breed hangen.Nou, dat is dan niet te zien bij haar.
[...]
Estelle zal het best zelf kunnen, maar waarschijnlijk niet zo goed als Leco en Mari. Leco en Mari zijn professionals. Wie het breed heeft laat het breed hangen.Nou, dat is dan niet te zien bij haar.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zaterdag 11 augustus 2012 om 19:23
quote:Melpomene schreef op 11 augustus 2012 @ 05:35:
Goh, dat zo veel forummers het nou zó leuk vinden om iemand af te kraken.Tja, als ik iemand wil ophemelen, begin ik wel een topic over 'me eige'
Goh, dat zo veel forummers het nou zó leuk vinden om iemand af te kraken.Tja, als ik iemand wil ophemelen, begin ik wel een topic over 'me eige'
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
dinsdag 14 augustus 2012 om 23:28
http://www.nu.nl/achterkl ... i-overweegt-aangifte.html
Heb lekker gegeten net, de Chinees herkent me al, Ni hao!
Heb lekker gegeten net, de Chinees herkent me al, Ni hao!
woensdag 15 augustus 2012 om 11:55
quote:Melpomene schreef op 11 augustus 2012 @ 05:35:
Goh, dat zo veel forummers het nou zó leuk vinden om iemand af te kraken.
Nou eh Ze legt een valse verklaring af voor Dar Hari ,die zegt Badr ikSlani. maar die mensen wel helemaal verrot en/of invalide trapt.
Ik ga iemand met zo'n gewetenloze karakter toch echt niet door haar haren aaien. En ik pak al helemaal geen theedoek in de handen om haar te helpen met afdrogen!
Goh, dat zo veel forummers het nou zó leuk vinden om iemand af te kraken.
Nou eh Ze legt een valse verklaring af voor Dar Hari ,die zegt Badr ikSlani. maar die mensen wel helemaal verrot en/of invalide trapt.
Ik ga iemand met zo'n gewetenloze karakter toch echt niet door haar haren aaien. En ik pak al helemaal geen theedoek in de handen om haar te helpen met afdrogen!
donderdag 16 augustus 2012 om 02:05
Ik las op Fok! forum (geweldig entertainment-gehalte-draadje trouwens over Badr H. in SHO met pics van vuilniscontainers en golftassen) dat Badjas Harrie in 2008 is opgepakt voor brandstichting - als handlanger van A'dams beruchte crimineel Gwennette M. Badjas is toen vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs.
Zeggen hunnie.
Wel sappig. Maar korreltje zout, zou ik doen.
Zeggen hunnie.
Wel sappig. Maar korreltje zout, zou ik doen.
donderdag 16 augustus 2012 om 08:21
http://www.zijonline.nl/2 ... angere-vrouw-in-de-brand/