Ervaringen kinky setje

16-08-2012 13:17 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij het zoeken naar een beetje kinky gordel/step-in kwam ik deze tegen op internet. Ik sta in dubio om hem te bestellen. Maar twijfel nog over het draagcomfort. Heeft iemand ervaring hoe dit zit? Ik wil hem aandoen bij een bezoek aan een parenclub. Dus niet voor overdag, zeg maar.

Beter te laat dan over tijd.
Het draag comfort lijkt me prima, het neuk comfort eeeh kut.

En ik wens je ook veel succes als je wil douchen of bubbelen.
@Rooss4. Daar heb je wel een punt.
Blinkie, nu even niet boos worden op mij he!

Supergaaf setje, je kunt toch ook meerdere setjes meenemen?

Deze bijvoorbeeld om iedereen gek te maken (je zou mij op kunnen dweilen, ben gék op hele mooie lingerie) en iets praktischer op het moment dat je wat actiever gaat worden tijdens de avond?
Dit is indd een sexy/kinky setje voor het omkleed moment.

Daarna iets "luchtigers"

Om het voor jezelf en je partner makkelijker te maken ;)
Aviv, als je alleen dit draagt (met een beha, doorschijnend hemdje of bij zeer goede tieten, niks) mag het gerust ná het omkleedmoment hoor!
Dat kan ook !

Iedergeval een mooi setje !
@Rooss4 en aviv72. Misschien inderdaad na de opmerkingen van roos over moeilijk aan en uitdoen met douchen en bubbelen handiger om het dan voor de dresscode te dragen en daarna wat luchtigers. Wat sneller uitkan en zo.

Ik wil er een zwarte bh bij dragen en daaroverheen ook een zwart, kort doorschijnend jurkje. Daarbij twijfel ik of ik laarzen aan aan zal doen of mijn zwarte of rode pumps. Wat denken jullie?
Wow, dat ziet er uit als een hoop werk!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Pumps.

Zwart of rood kan beiden.
oh super mooi en ik kan je draagcomfort garanderen, dit zit zoveel beter dan een jarretelgordel omdat het niet draait, een gordel glijd over je heupen weg, dit soort rokjes laat de kousen perfect op hun plek zitten en niet draaien. en het rokje zit heerlijk elastisch en prettig.

Ik zeg DOEN!
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Ziet er wel enorm lekker uit :D Dus inderdaad leuk voor omkleden lijkt me
Pumps , zwart of rood maaakt niet zoveel uit, beide goede combi!
geef even de link waar je het zag
Zwarte pumps, rode zolen..

Christian Laboutin ofzo?
quote:doddie schreef op 16 augustus 2012 @ 14:23:

geef even de link waar je het zagHierbij de link doddie.

http://www.suzet.net/
oh ja suzet, ik heb hem daar wel eens gezien. Heb zelf net deze besteld.

http://www.pleasurements. ... ss-me-deadly-vargas-blush

Ik heb hem al in het zwart en bevalt zo goed dat ik ook voor de zacht roze ga. vind hem op het model minder mooi uitkomen, body valt korter.
Jou keuze is ook mooi doddie.

Ik wacht nog even andere reacties af. En zoals het er nu uitziet denk ik dat ik mijn keuze morgen ga bestellen. Hij gaat niet draaien volgens jou. Dus dat is mooi meegenomen. Ik wil het als een soort kort rokje dragen zonder slipje. Lijkt me heel uitdagend en denk dat ik me daar heel erg vrouwelijk en aantrekkelijk in zal vinden.
In echt is hij veel leuker moet ik zeggen

de achterkant

http://www.pleasurements. ... cts/kiss-me-deadly-vargas
@Blinkie

Kan me helemaal vinden in jouw keuze. Dit type jarretelles zijn ideaal. Het draagt goed en ziet goed uit. Voor naar de club een echte eye catcher omdat je toch wel vaak de "slaapkamer" jarretelles ziet.

Meestal later op de avond kun je nog eens van outfit wisselen en iets aandoen waar je mee gaat bubbelen (iets wat wij nooit doen, heel warm water is een goede bacterie haard)...

Onder het topic jarretelles staan nog een paar tips van mij. Veel plezier ermee...
Als je de juiste maat neemt zal deze vintage step-in echt niet gaan draaien. Ga je er dan ook 'n vintage BH bij dragen?
Om helemaal wild van te worden, een dergelijke outfit!

Zeker in combinatie met mooie pumps en een transparant bloesje, zonder BH......

Het mag dan misschien "uit de oude doos"zijn, maar als man vind ik het veel mooier dan menig modern setje.

Al typend vraag ik me af of het bij dergelijke gordeltjes nu wel of niet de bedoeling is dat er een slip onder of boven gedragen wordt.

De zgn open bottom girdle is vlgs mij bedoeld om zonder gedragen te worden.

Wie weet het antwoord?
nou ik draag hem wel zonder slipje inderdaad.

Het is gewoon heel lastig naar toilet gaan als je eerst alle jarretels moet losmaken voor je een slipje kan laten zakken. evt alternatief is door pijpje heen plassen.

Wat ik soms wel doe is een soort van doorschijnend vlinderbroekje of shortje er over heen dragen

http://www.classic-charm. ... tte-slip-transparant.html

En ik heb van der kommissar een hoog gesloten taille slip met grote strik op de rug dat er ook soms over heen kan, dat doe ik vaak meer om op foto's of date niet gelijk alles ten toon te stellen, ik laat graag wat aan de verbeelding over en doe graag iets uit indien nodig.

Echter onder kleding laat ik het dus meestal uit.
Duidelijk, zonder dus.

Lijkt me ook een heel gedoe, zeker in een krap toilet, om het hele spul los en weer vast te maken.

Mijn vrouw draagt wel altijd een slip als ze jarretells of dergelijke aan heeft. Er overheen.

Zonder vindt ze niets, Zit niet lekker / voelt niet lekker, zegt ze.

Maar goed, alles beter dan die vreselijke panties, of die nu wel of zonder slip gedragen worden.
Zo'n vintage step-in die vanaf de taille tot onder het kruis doorloopt is in feite 'n figuurcorrigend kledingstuk (heup-corset) waardoor 'n simpel jarretelgordeltje er niet mee te vergelijken is. Heeft de step-in ook banden om kousen aan vast te klikken dan dan werkt deze step-in ook als 'n simpel jarretelgordeltje.

Aangezien deze step-in tot onder het kruis doorloopt is het niet echt handig om er 'n slipje bij te dragen, zéker in 'n parenclub niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven