TTTOT 11
woensdag 1 augustus 2012 om 18:43
Nummer 11, het gekken getal. Ook wel passend bij dit kluphuis. Wat dat betreft is elk TTTOT topic een 11.
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
Ergens, op een mooie open vlakte vinden wij ons kluphuis:
Ieder heeft er zijn eigen slaapkamer. Zelf ingericht en naar eigen smaak te veranderen.
Wij respecteren elkaar en elk ander.
Treed u binnen...
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Angel)
donderdag 16 augustus 2012 om 23:16
Hoi maisjes, ik ben er weer!
Suus en Yv (en was er nog iemand?), let ff op. Ik zat net naar Animal Planet te kijken en daar was een programma over het vrouwelijk orgasme. (Jawel ).
Ze hebben ontdekt dat sperma in slechts enkele seconden de baarmoeder in èn in de juiste eileider wordt gezogen als een vrouw klaar komt. Normaal gesproken doet sperma er een minuut of 20 over om boven te komen en dan verdeelt het zich 50/50 over de beide eileiders, terwijl er slechts in 1 eileider een eitje vrij zal komen.
Dus. Mocht je hierin in het verleden een beetje lui geweest zijn... Klaarkomen na hem vergroot dus echt je kans op een zwangerschap!
Suus en Yv (en was er nog iemand?), let ff op. Ik zat net naar Animal Planet te kijken en daar was een programma over het vrouwelijk orgasme. (Jawel ).
Ze hebben ontdekt dat sperma in slechts enkele seconden de baarmoeder in èn in de juiste eileider wordt gezogen als een vrouw klaar komt. Normaal gesproken doet sperma er een minuut of 20 over om boven te komen en dan verdeelt het zich 50/50 over de beide eileiders, terwijl er slechts in 1 eileider een eitje vrij zal komen.
Dus. Mocht je hierin in het verleden een beetje lui geweest zijn... Klaarkomen na hem vergroot dus echt je kans op een zwangerschap!