Ervaringen kinky setje

16-08-2012 13:17 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij het zoeken naar een beetje kinky gordel/step-in kwam ik deze tegen op internet. Ik sta in dubio om hem te bestellen. Maar twijfel nog over het draagcomfort. Heeft iemand ervaring hoe dit zit? Ik wil hem aandoen bij een bezoek aan een parenclub. Dus niet voor overdag, zeg maar.

Beter te laat dan over tijd.
Zo te lezen vinden jullie het allemaal wel mooi en sexy. Dat geeft mij voldoende vertrouwen om dit te gaan bestellen.

Bedankt om even mee te denken en het geven van jullie mening.

Ik ga het bestellen.
quote:blinkie123 schreef op 16 augustus 2012 @ 14:49:

Lijkt me heel uitdagend en denk dat ik me daar heel erg vrouwelijk en aantrekkelijk in zal vinden.Er is geen vrouw die dit over zichzelf zegt...
quote:vaintje schreef op 17 augustus 2012 @ 09:54:

[...]

Er is geen vrouw die dit over zichzelf zegt...

??? Ik zeg dat wel degelijk over mezelf, en ik kan me in bepaalde kleding erg aantrekkelijk en vrouwelijk vinden.

heb zelfs wel eens voor de spiegel gestaan en gezegd, "je bent eigenlijk best een lekker wijf" :-)

Gelukkig bestaan die vrouwen nog die het uitstralen dat ze zich mooi voelen en zelfverzekerd zijn.

Maar kan ook zijn dat je nu over mij ook denk dat ik eigenlijk een man ben.

Goed zo binkie, zulke vrouwen hou ik van, jij hebt uitstraling
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Tuurlijk denk ik ook wel eens over mezelf 'zoo, dat ziet er goed uit deze keer'. Maar dat is een ander soort uitdrukking.

Nja, ik ga verder niet meer Blinkie bashen, maar ik heb wel zo mijn bedenkingen.
nou ik kan het letterlijk zo zeggen als binkie doet, en doe dat ook vaak, dat ik me er vrouwelijk en aantrekkelijk in voel
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
quote:doddie schreef op 17 augustus 2012 @ 11:10:

nou ik kan het letterlijk zo zeggen als binkie doet, en doe dat ook vaak, dat ik me er vrouwelijk en aantrekkelijk in voelDank je wel doddie. Sommige meiden denken dat iedereen hetzelfde doet en denkt. Dat iemand wel eens anders kan denken komt blijkbaar niet in hun gedachten op.
quote:vaintje schreef op 17 augustus 2012 @ 09:54:

[...]

Er is geen vrouw die dit over zichzelf zegt...

Er zijn zat vrouwen die dit over zichzelf zeggen, waaronder ik.

als ik een mooie setje aan heb, of gewoon iets leuks aan heb zeg ik gerust tegen mijzelf dat ik er vandaag goed bij loop en er lekker uit zie.

Niks mis mee,
Mooie string gurly.
quote:stout1975 schreef op 17 augustus 2012 @ 13:33:

Mooie string gurly.dat dacht ik, heb ik ook gezegd tegen mij zelf; staat je goed gurl!
Hierbij nog even hoe het allemaal is verlopen. Ik heb hem besteld en hij is netjes aangekomen. Hij zit mij precies goed dus ik ben er zeer mee in mijn nopjes.

Ben er ook al een keer mee naar een parenclub geweest (Mystique). En ik merkte dat er veel blikken op mij gericht waren. Heb me daar heerlijk kunnen uitleven met flirten. Ik heb het compleet gemaakt met kousen en pumps. Daarboven een mooie bh en een soort openvallende bolero van doorzichtig netmateriaal.

Doorzichtige Bolero

Een zilverkleurige glitterketting maakte mijn set compleet.

Het vastmaken van de kousen ging sneller dan ik dacht en het stond ontzettend mooi. Ook sloot het geheel strak aan zodat het ook net een heel strak, kort rokje was.

Als je belangstelling hebt kan je een uitvoeriger verslagje van mijn bezoek aan de parenclub vinden op het desbetreffende topic.

Op 11-09-2012, 15.06 uur.
Heel erg sexy
quote:blinkie123 schreef op 11 september 2012 @ 15:12:

Hierbij nog even hoe het allemaal is verlopen. Ik heb hem besteld en hij is netjes aangekomen. Hij zit mij precies goed dus ik ben er zeer mee in mijn nopjes.

Vind 'm prachtig!

Valt het goed in de maat? Ik wil 'm ook gaan bestellen, vandaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven