Mode & Beauty alle pijlers

tienermeisjes

17-08-2012 14:43 65 berichten
Onlangs was ik ergens getuige van de verjaardagviering van een oma.

De twee kleindochters (10-14 jaar schat ik) waren als volgt gekleed;

Superkort spijkershort met rafels.

Een bloot hemdje met afgezakte schouder.

Daaroverheen een ander bloot hemdje.

Feestelijk vond ik het absoluut niet.

Je ziet deze 'kledingstijl' steeds vaker, dus ik vrees dat het mode is.

Ben ik de enige die dit een hoerige stijl vindt?

Als je de meiskes in de tippelzone loslaat vallen ze mijns inziens niet op...

Zijn er misschien moeders van tienerdochters in de zaal die hierover een mening hebben?
Ik vind het ook een hoerige stijl. Toen ik zelf 14 was was ik er dan ook gek op.
Ik ben dan geen moeder met tienerdochter, ben die leeftijd zo net voorbij, maar toch even een reactie. Als ik niet op mijn werk zit, en het is net zo warm als het nu is, trek ik ook een spijkershortje aan met een hempje.

Al zou ik voor de verjaardag van mijn oma wel iets meer aantrekken
Alle reacties Link kopieren
Nee dat vind ik altijd wel mooi bij meiden van die leeftijd..

Meestal slank figuurtje, amper borsten. Heeft wel wat! (m'n zusje is 16, iets vrouwelijker en draagt dat ook, vind ik altijd mooi.. Met dr gympies eronder)

Hier geen tegenstander dus, sorry
Internagelaktisch
Ik vind t ook prima kunnen. Beter dan een jurkhempje waar een kont uitvalt.
Een korte broek met een hempje hoerig? Echt?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ja mijn kind ook. Met gympen met een sleehak. Zelfs een panter/tijgerprint komt hier gewoon het huis in.

Ze mag zelf weten wat ze aan doet. Ik vindt het haar eigenlijk heel leuk staan.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Wij gaan trouwens niet op sjiek voor oma's verjaardag.

Komt ook omdat oma dan meteen begint te roepen dat ze nog niet dood is en de feestkleding dus nog even thuis mag blijven, maar dat terzijde.
Het is warm buiten en dit dragen tieners nou eenmaal. Ik ook toen ik tussen de 11 en 14 was. Een kind uitmaken voor hoerig dat vind ik pas erg.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
..
Tja, het op zijn zondags gekleed naar Oma gaan en elf uur netjes op de koffie zitten dat hoeft niet meer.

Joh, het zijn tieners, laat lekker de gang gaan.
Op die leeftijd liep ik met legerkistjes en zwarte nagellak, zou ik nu ook niet zo snel meer doen! Als puber maak je nu eenmaal modemissers en de meesten van ons groeien daar vanzelf overheen.

Positief punt: ze schamen zich tenminste niet voor hun lichaam!
Oh, ik ben van de hotpants (jaren 70) periode.
Een spijkershort met hempje is geen mode, dat word al tientallen jaren gedragen! Ik ben 30 en ik droeg het vroeger ook...
Feestelijk is het inderdaad niet, en ik zou mijn dochters ook iets anders doen dragen voor een feestje. Maar voor overdag gewoon zie ik er niets mis mee.

Ik vind die stijl eigenlijk nagenoeg nooit hoerig bij die leeftijd, teveel make-up daarentegen vaak wel.
Superleuk die korte broekjes. slippertjes eronder en die meiden zijn klaar. ik zou willen dat ik het nog kon dragen... IK... met mn blubberbenen!
Hoerig?

Ik noem dat zomers en snap echt niet waarom zo iets niet zou kunnen.
Wow, wat veel reakties al om 15.00 uur!

Ik begrijp hieruit dat ik ouderwets ben.

Ben nooit modebewust geweest...

Dank voor jullie mening!

Die meiden van die leeftijd kunnen het hebben! Niks hoerigs aan juist door die leeftijd.
Toen ik zo oud was had Madonna net een hit met 'like a virgin'.

Zo wilde ik er dus ook uitzien!

quote:beter.laat schreef op 17 augustus 2012 @ 15:01:

Wow, wat veel reakties al om 15.00 uur!

Ik begrijp hieruit dat ik ouderwets ben.

Ben nooit modebewust geweest...

Dank voor jullie mening!

Nee je bent niet ouderwets... tis gewoon jouw mening! Dat mag ook!
Nee niet hoerig.

Vind het wel leuk juist
Nou, ik ben het wel een beetje met je eens hoor Beter.Laat.

Het is een prima kledingstijl voor je vrije tijd, maar ik vind dat je je kleding enigszins moet aanpassen aan de gelegenheid.

Op de verjaardag van oma, waar wss meer oudere mensen komen, zou ik dus voor een andere outfit gaan.
Nou ik zag vanochtend een meisje van een jaar of 16-17 in de trein met een überkort jurkje aan. Echt kort. En loeistrak. Aan haar gezicht te zien voelde ze zich er ook doodongelukkig in. Ze kon het hebben qua figuur maar écht zo zou ik mijn dochter de deur niet uit laten gaan.
Ik heb een dochter van bijna 13, die heeft ook zo'n kort spijkerbroekje. Die heeft ze op vakantie veel gedragen, kan ze prima hebben, staat erg leuk en zeker niet hoerig, daar is haar figuur ook nog te kinderlijk voor. Als er vetkwabben tussenuit of onderuit piepen vind ik het minder geslaagd, iets wat je helaas op deze leeftijd ook al veel ziet. Ze zou het op de verjaardag van oma wel dragen als dat gewoon thuis werd gevierd en het heel mooi weer was. Zou het in een horecagelegenheid worden gevierd dan zou het van de tijd, weer en de plek afhangen, is het een lunch in een strandtent op een mooie zomerse dag dan wel, maar is het een formeler diner in een net restaurant, dan zou ze denk ik wat anders kiezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven