tienermeisjes
vrijdag 17 augustus 2012 om 14:43
Onlangs was ik ergens getuige van de verjaardagviering van een oma.
De twee kleindochters (10-14 jaar schat ik) waren als volgt gekleed;
Superkort spijkershort met rafels.
Een bloot hemdje met afgezakte schouder.
Daaroverheen een ander bloot hemdje.
Feestelijk vond ik het absoluut niet.
Je ziet deze 'kledingstijl' steeds vaker, dus ik vrees dat het mode is.
Ben ik de enige die dit een hoerige stijl vindt?
Als je de meiskes in de tippelzone loslaat vallen ze mijns inziens niet op...
Zijn er misschien moeders van tienerdochters in de zaal die hierover een mening hebben?
De twee kleindochters (10-14 jaar schat ik) waren als volgt gekleed;
Superkort spijkershort met rafels.
Een bloot hemdje met afgezakte schouder.
Daaroverheen een ander bloot hemdje.
Feestelijk vond ik het absoluut niet.
Je ziet deze 'kledingstijl' steeds vaker, dus ik vrees dat het mode is.
Ben ik de enige die dit een hoerige stijl vindt?
Als je de meiskes in de tippelzone loslaat vallen ze mijns inziens niet op...
Zijn er misschien moeders van tienerdochters in de zaal die hierover een mening hebben?
vrijdag 17 augustus 2012 om 15:17
vrijdag 17 augustus 2012 om 15:24
quote:beter.laat schreef op 17 augustus 2012 @ 15:01:
Wow, wat veel reakties al om 15.00 uur!
Ik begrijp hieruit dat ik ouderwets ben.
Ben nooit modebewust geweest...
Dank voor jullie mening!
Het hoeft niet altijd mode te zijn. Kort broekje met een hemdje bestaan al ontzettend lang. Ze dragen het ook gewoon omdat ze het leuk vinden.
Dank voor jullie mening!
Het hoeft niet altijd mode te zijn. Kort broekje met een hemdje bestaan al ontzettend lang. Ze dragen het ook gewoon omdat ze het leuk vinden.
vrijdag 17 augustus 2012 om 15:25
quote:siesa schreef op 17 augustus 2012 @ 15:17:
Ik vind het af en toe ook niet om aan te zien. Lekker hip willen zijn op je 12e oke.. een shortje aan oke.. maar dat je halve kont eruit steekt dat vind ik echt niet kunnen en zo zou ik mijn dochter niet naar buiten laten gaan. Mijn grens gaat best ver, maar er is wél een grens!Ben dat eerlijk gezegd nog geen enkele keer tegen gekomen.
Ik vind het af en toe ook niet om aan te zien. Lekker hip willen zijn op je 12e oke.. een shortje aan oke.. maar dat je halve kont eruit steekt dat vind ik echt niet kunnen en zo zou ik mijn dochter niet naar buiten laten gaan. Mijn grens gaat best ver, maar er is wél een grens!Ben dat eerlijk gezegd nog geen enkele keer tegen gekomen.
vrijdag 17 augustus 2012 om 15:38
Er is niks mis mee dat tieners er vlot gekleed bij willen lopen, maar soms zie ik ook wel eens wat voorbij komen waarvan ik denk dat het net een beetje te veel van het goede is.
Ik ben moeder van een meid van bijna 14 dus ik zie hier het een en ander over de vloer komen waarvan ik soms denk nou meisje dat mag wel wat minder. Dat de nadruk nét dat beetje te veel lijkt te liggen op het feit 'sexy willen zijn' (Vaak ook een bepaalde houding van die meisjes). De in mijn ogen té uitdagende kleding en dan vaak ik combinatie met te veel make-up.
Mijn dochter loopt er echt niet preuts bij, heeft ook korte rokjes, strakke spijkerbroeken en shirts met afgezakte schouder, en ze gebruikt make-up, maar er is wél een grens die IK nog altijd bepaal.
En het is dus wel eens voorgekomen dat ik bij een bepaalde gelegenheid zei dat ze zó gekleed echt niet mee ging.
Ik ben moeder van een meid van bijna 14 dus ik zie hier het een en ander over de vloer komen waarvan ik soms denk nou meisje dat mag wel wat minder. Dat de nadruk nét dat beetje te veel lijkt te liggen op het feit 'sexy willen zijn' (Vaak ook een bepaalde houding van die meisjes). De in mijn ogen té uitdagende kleding en dan vaak ik combinatie met te veel make-up.
Mijn dochter loopt er echt niet preuts bij, heeft ook korte rokjes, strakke spijkerbroeken en shirts met afgezakte schouder, en ze gebruikt make-up, maar er is wél een grens die IK nog altijd bepaal.
En het is dus wel eens voorgekomen dat ik bij een bepaalde gelegenheid zei dat ze zó gekleed echt niet mee ging.
vrijdag 17 augustus 2012 om 15:38
Nou...ik heb 2 meiden in de puberleefijd (13 en 15) en die zijn beide altijd erg leuk gekleed, vind ik. Niks hoerig. Korte broekjes ja, met leuke slippertjes eronder..helemaal leuk.
Tegen mijn oudste moet ik soms wel zeggen dat ze d`r rokje, als ze die aanheeft, iets naar beneden moet trekken, of d`r shirtje juist omhoog, maar zodra ze de deur uit is doet ze het toch weer 'goed'. Haha, hoort erbij joh.
Ik vind de meiden van tegenwoordig wel leuk gekleed juist, maar afgezakte schouders vind ik ook niks. Maar daar heb ik ze nog niet mee gezien.
Tegen mijn oudste moet ik soms wel zeggen dat ze d`r rokje, als ze die aanheeft, iets naar beneden moet trekken, of d`r shirtje juist omhoog, maar zodra ze de deur uit is doet ze het toch weer 'goed'. Haha, hoort erbij joh.
Ik vind de meiden van tegenwoordig wel leuk gekleed juist, maar afgezakte schouders vind ik ook niks. Maar daar heb ik ze nog niet mee gezien.
vrijdag 17 augustus 2012 om 15:49
quote:mrsstanleywalker schreef op 17 augustus 2012 @ 15:45:
Vanaf welke leeftijd mag een kind dan hoerig genoemd worden als zij een korte broek draagt? 10, 14, 16?
In het geval van dit topic en de vraag die TO stelt vind ik de benaming hoerig niet op zijn plaats. Dat was ik nog vergeten te melden.
Edit: Voor de duidelijkheid: Ik vind dus wél dat het af en toe wel wat minder mag.
Vanaf welke leeftijd mag een kind dan hoerig genoemd worden als zij een korte broek draagt? 10, 14, 16?
In het geval van dit topic en de vraag die TO stelt vind ik de benaming hoerig niet op zijn plaats. Dat was ik nog vergeten te melden.
Edit: Voor de duidelijkheid: Ik vind dus wél dat het af en toe wel wat minder mag.
vrijdag 17 augustus 2012 om 15:54
Of het hoerig wordt gevonden dat ligt ook aan de gasten.
Als er vieze mannetjes rond zouden lopen dan mocht ik niet zo gaan van mijn moeder. Ook geile vriendjes of andere mannetjes die van hun vaders lekker mogen kijken en genieten. Daar kunnen soms een paar wilde ongetemde exemplaren tussen lopen.
Iedere mooie meid die wel eens last gehad van ongewenste intimiteiten weet wat er wordt bedoeld.
Dat heeft niets met oude wijven praat te maken.
Ook op internet alle pracht en praal bijna bloot geven dat vind ik minder slim, want je weet niet wie het allemaal heeft bekeken.
Natuurlijk zou je als vrouw gewoon gekleed moeten kunnen gaan zoals je zelf wilt, maar je weet nooit welke mensen je allemaal ontmoet.
(* Ik heb even speciaal ingelogd om hierop te reageren, maar verder doe ik niet zoveel met dit forum. Op een andere topic werd een haat en jaloezie lulkoek aangedragen. Een post uit zijn context halen en het afkappen met het aanmoedigen dat het normaal is om jezelf aan iedereen te willen tonen. Zelfs in je ondergoed. Ik zie zelf ook wel eens jonge meisjes. Dan vraag ik me af of het de ouders wel is gelukt om ook een stuk bewustzijn mee te geven. Bij mij is het gelukt om dat zonder strijd te doen. Ik mocht zelf weten wat ik droeg als ik mijn gezonde verstand maar gebruikte. *)
Als er vieze mannetjes rond zouden lopen dan mocht ik niet zo gaan van mijn moeder. Ook geile vriendjes of andere mannetjes die van hun vaders lekker mogen kijken en genieten. Daar kunnen soms een paar wilde ongetemde exemplaren tussen lopen.
Iedere mooie meid die wel eens last gehad van ongewenste intimiteiten weet wat er wordt bedoeld.
Dat heeft niets met oude wijven praat te maken.
Ook op internet alle pracht en praal bijna bloot geven dat vind ik minder slim, want je weet niet wie het allemaal heeft bekeken.
Natuurlijk zou je als vrouw gewoon gekleed moeten kunnen gaan zoals je zelf wilt, maar je weet nooit welke mensen je allemaal ontmoet.
(* Ik heb even speciaal ingelogd om hierop te reageren, maar verder doe ik niet zoveel met dit forum. Op een andere topic werd een haat en jaloezie lulkoek aangedragen. Een post uit zijn context halen en het afkappen met het aanmoedigen dat het normaal is om jezelf aan iedereen te willen tonen. Zelfs in je ondergoed. Ik zie zelf ook wel eens jonge meisjes. Dan vraag ik me af of het de ouders wel is gelukt om ook een stuk bewustzijn mee te geven. Bij mij is het gelukt om dat zonder strijd te doen. Ik mocht zelf weten wat ik droeg als ik mijn gezonde verstand maar gebruikte. *)
vrijdag 17 augustus 2012 om 16:07
vrijdag 17 augustus 2012 om 16:08
P.S.: Ik ben er nu met dit mooie weer ook iets meer op gaan letten. Ik heb ook een paar hele leuke outfits voorbij zien komen op de fiets. Gewoon lekker luchtig en toch ook kort. Ja, erg kort. Maar absoluut niet hoerig. Ook niet uitgesproken sexy, maar mooi en gewoon af.
Heerlijk om die meiden voorbij te zien komen. Ze waren trouwens aan het flirten met een paar jongens. Deden dat op een onbezorgde en speelse manier. Helemaal niets mis mee. Je zag zo ook wel dat ze een prachtig lijf hadden. Ze hadden het echt niet nodig om daar nog iets extra's bovenop te gooien.
Heerlijk om die meiden voorbij te zien komen. Ze waren trouwens aan het flirten met een paar jongens. Deden dat op een onbezorgde en speelse manier. Helemaal niets mis mee. Je zag zo ook wel dat ze een prachtig lijf hadden. Ze hadden het echt niet nodig om daar nog iets extra's bovenop te gooien.
vrijdag 17 augustus 2012 om 16:16
Ik heb het bijna de hele zomer niet gezien en nu met het prachtige weer inderdaad wel. Het staat ze goed en het is weer voor. Laat ze toch. Als ik straks thuis ben trek ik ook een korte broek, een hempje en slippers aan, maar ik beloof dat ik in deze hoerige outfit niet op straat ga hoor!
You know how I know? Because I reeaally think so!
vrijdag 17 augustus 2012 om 16:24
@Merelin
Ik kan je niet quoten...
Maar ik ga verder ook niet meer reageren op quotes die alles wat er gezegd wordt uit hun context halen.
Ben het dus helemaal eens met wat @Mrsstanleywalker zegt.
Verder iedereen een fijn weekeinde verder.
De zon wordt erg heet en dus veel bloot.
Wel goed smeren allemaal!!!
Anders worden de blote billetjes veel te rood.
Ik kom dus even niet terug, want ik ga er lekker van genieten!
Ik kan je niet quoten...
Maar ik ga verder ook niet meer reageren op quotes die alles wat er gezegd wordt uit hun context halen.
Ben het dus helemaal eens met wat @Mrsstanleywalker zegt.
Verder iedereen een fijn weekeinde verder.
De zon wordt erg heet en dus veel bloot.
Wel goed smeren allemaal!!!
Anders worden de blote billetjes veel te rood.
Ik kom dus even niet terug, want ik ga er lekker van genieten!
vrijdag 17 augustus 2012 om 16:26
vrijdag 17 augustus 2012 om 16:29
Nee ik vindt dat niet hoerig. Als we aan het stappen zijn zie ik zowel de donderdag, vrijdag en zaterdag meiden van een jaar of 15/16 (misschien zijn ze wel jonger want ze lijken tegenwoordig allemaal ouder), en deze meisjes zien er als volgt uit:
-Hele korte jurkjes, net onze de kont
-Pumps met onmogelijk hoge hakken
-Zo bruin dat ik niet geloof dat ze tijdens school meerdere
keren op vakantie gaan (zonnebank dus)
-Zo ongelofelijk dichtgeplamuurt dat je het masker er zo af kunt trekken.
Uhh dat is hoerig die kun je zo naar adam sturen
-Hele korte jurkjes, net onze de kont
-Pumps met onmogelijk hoge hakken
-Zo bruin dat ik niet geloof dat ze tijdens school meerdere
keren op vakantie gaan (zonnebank dus)
-Zo ongelofelijk dichtgeplamuurt dat je het masker er zo af kunt trekken.
Uhh dat is hoerig die kun je zo naar adam sturen
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
vrijdag 17 augustus 2012 om 16:34
quote:beter.laat schreef op 17 augustus 2012 @ 15:01:
Dank voor jullie mening!
Hoe ontzettend oud ben jij dan TO?
Want ik liep er 33 jaar terug toch ook zo bij (en zou idd willen dat ik dat nog kon )
Dank voor jullie mening!
Hoe ontzettend oud ben jij dan TO?
Want ik liep er 33 jaar terug toch ook zo bij (en zou idd willen dat ik dat nog kon )
Later is nu