wie heeft er gelijk?

17-08-2012 23:37 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb even jullie mening (of misschien eerder bevestiging) nodig.

ik ga proberen het kort te houden maar als je 1 van me vorige topics heb gelezen is het misschien nog duidelijker.

mijn vriend en ik hebben 4 jaar samen gewoond en we hebben een kindje van 3.

we woon nu weer bij m'n ouders samen met ons kindje.

de voornaamste reden is ruimte gebrek in ons appartement dat 1 slaapkamer heeft waar zelfs niet genoeg plek is voor een bedje voor ons kind en er is geen plek voor een eettafel (om aan te geven hoe klein het is)

Eindelijk was het afgelopen week dan zover! we kwamen in aanmerking voor een huisje na meer dan 4 jaar ingeschreven te staan.

we gingen met zijn drieën naar het intake gesprek maar dat liep niet lekker.

vantevoren had ik gebeld om te vragen of ik ook mijn papieren (loonstrook, jaaropgave etc etc) mee moest nemen aangezien hier in de uitnodiging niet om werd gevraagd. "nee" werd mij verteld, hij is hoofdhuurder dus ze wilde alleen zijn gegevens.

daar aangekomen had ze die wel nodig.

toen zei deze mevrouw ook dat ze dan ook niet wist of we het huis wel zouden krijgen omdat we misschien wel te veel verdienen (wist ze niet zkr aangezien ze mij gegevens niet had maar ik weet wel zkr dat we niet te veel verdienen)

toen vroeg m'n vriend of t huis nog eerst schoongemaakt zou worden, hij was er namelijk gaan kijken terwijl de huidige bewoners er nog in zaten en het was er best vies, nee dat moesten de bewoners zelf doen maar m'n vriend geloofd niet dat deze mensen het netjes zouden achterlaten. ook vind hij de huur aan de hoge kant etc etc veel teleurstellingen voor hem.

m'n vriend werd heel geïrriteerd en begon op een harde toon te praten waar de vrouw uiteraard niet van gediend was. uiteindelijk ging ze weg om een andere collega er bij te halen waarop m'n vriend nog bozer werd en begon te vloeken en schelden.

ik probeerde hem tevergeefs rustig te krijgen en ben toen maar samen met ons kindje weg gegaan.

ik ben erg boos op hem vanwege de manier waarop hij tegen deze vrouw sprak en hij isboos op mij en heeft het gevoel dat ik door weg te lopen hem in de steek liet.

ik heb denk ik een soort reality check nodig!

Dit is toch niet normaal? of moet ik dit hem vergeven vanwege alle frustratie die er achter zit? heb ik hem echt in de steek gelaten?

hij is nu, 3 dagen later, nog boos op MIJ.
Ik vind het normaal dat je boos bent. Ik zou het ook niet accepteren. Laat hem maar excuses maken.
Hij heeft zich gedragen als een kleuter, en dat is niet normaal.
Ik vind het niet normaal dat hij gaat schelden en vloeken omdat een mevrouw v/d woningbouw aangeeft dat de huurders het huis schoon moeten achterlaten. Zo krijg je straks helemaal geen huis, niemand wil tokkies naast zich hebben wonen.

Ik had hem naar buiten gestuurd en excuses aangeboden aan de medewerkster.
Zijn gedrag is belachelijk. Die vrouw deed gewoon haar werk.

Lastig om zo'n relatie te hebben. Ongezond ook. Jij moet weggaan met je kind omdat hij niet normaal kan doen? Waarom durf je niet op jezelf te vertrouwen en vind je het nodig hier te vragen of je gelijk hebt? En nog belangrijker, wat lost het op als jij, of hij gelijk krijgt?
Ongeacht wie er nu gelijk heeft; jullie komen nog steeds in aanmerking voor dat huis?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Voor jullie 10[0] anderen die zich niet zo aso opstellen..

Tja..

Jammer dan.

Volgende keer beter!

Hoewel ik denk dat er voor de volgende keer een andere buurt aan te pas komt..
Wat een kleuter is je vriend zeg. Snapt hij niet dat je met respect met mensen om moet gaan? Terecht dat jij boos op hem bent.
Weet je zeker dat je wil samenwonen met iemand die zo weinig zelfbeheersing heeft?

Wanneer hoor je of jullie het huis mogen huren of is het al van de baan?
Wat een achterlijk gedrag van hem. Doet hij dat vaker?
Oh en het is natuurlijk van de zotte dat hij boos is op jou!!!!

Hij is pissig op zichzelf en dat leeft hij uit op jou, naar mijn mening.
Jouw vriend klinkt als een tokkie. Meer kan ik er niet van maken. Sorry.
Ik zou ook echt boos zijn op hem vanwege zijn houding bij de woningbouw. Daarmee kan hij het voor jullie allemaal verpesten!

Is hij vaker zo?
Run Forrest, RUN!

Nee, dat is flauw. Maar het beeld dat jij schetst over je vriend, vind ik niet veelbelovend. Jij hebt gelijk, voor zover ik kan oordelen.
Het is natuurlijk wel irritant dat zij eerst nee heeft gezegd toen jij vroeg of je je papieren me moest nemen en toen je er zat bleek dat je die toch nodig had. En als een huis erg vervuild is moet de verhuurder het volgen smij in grote lijnen schoonmaken.

Dat snap ik helemaal dat dat iriitant is.

Maar dat hij gaat schreeuwen is wel heel kinderachtig.
Hij gedraagt zich als een hardlijvige chimpansee en is vervolgens boos op jou omdat je dat niet accepteert.

Lekker alleen in dat vieze huis gaan laten wonen.
Tjee zeg, wat een aso! Doet hij vaker zo?

Ik zou lekker woonruimte voor jou en je kindje zoeken en deze droeftoeter het zelf laten uitzoeken
Nou nou..... alleen omzo'n incident de relatie verbreken is wel heel dramatisch!
Ik zet mijn vriend niet zomaar aan de kant als hij dit zou doen in ieder geval. ( nou doet hij dat nooit ;) ) maar hallo ik vind de reacties wel een beetje overdreven.
Ik lees in je OP dat hij hoofdhuurder wordt. Vind je dat nu wel slim? Als de relatie geen stand houdt, moet jij verkassen met je kind.
Merelin, het lijkt me sterk dat dit een op zichzelfstaand incident is.
jij.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:nellaaa schreef op 17 augustus 2012 @ 23:56:

Merelin, het lijkt me sterk dat dit een op zichzelfstaand incident is.Daar gaat het nu niet om.
ik vraag dit eigenlijk omdat ik er over denk met deze relatie te stoppen omdat dit idd af en toe gebeurd (alleen verbaal wil ik er even bij zeggen) een stuk minder dan eerst maar toch.

hij heeft een moeilijke jeugd gehad etc. (lang verhaal) maar dan nog kan ik er niet meer tegen.

vind het toch moeilijk om er een punt achter te zetten want dat zou betekenen dat ik alleenstaande moeder word terwijl ik nog maar net afgestudeerd ben.

maar goed, ik schaamde me natuurlijk rot!

mijn vriend heeft trouwens toen gezegd dat hij het huis niet meer wilt.

binnenkort zal er iemand bij hem thuis komen voor een gesprek over het vinden van een nieuwe woning.
Hoezo gaat het daar niet om? Het leven bestaat niet uit losstaande gebeurtenissen, maar is een doorlopend en met elkaar verbonden geheel. De vraag of dit vaker gebeurt en of de relatie verder wele goed is, is helemaal niet zo vreemd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven